15,958 posts, 798 pages, 6,666,650 views
Toykio:
Nukkuminen sitä väsyä tekee?!
Aamuisin kun unettaisi aina niin paljon! Mutta illalla, vaikka on väsynytkin ei se uni aina vaan tule...
andi--:
Oikean unirytmin (aamulla ei väsytä sairaasti, illalla väsyttää sopivasti) löytäminen kestää mulla ainakin helposti kuukaudenkin. Rytmin taas saa sekaisin helposti valvomalla viikonloppuna vaikka baarissa ja jatkoilla aamuun asti jne... Eli kyllä se rytmi löytyy jos orjallisesti joka ilta menee esim. 23 nukkumaan ja herää kello 7.
unik:
Unirytmi...mikä se on? Ala-asteen jälkeen rytmini ollut semmoinen, ettei sitä oikeastaan ole. Joka ilta klo:23 nukkumaan ja herätys joka aamu klo:7? Kuulostaa helvetiltä, hui
Cera:
hmm. toinen kysymys voisi olla,
mitä järkeä tossa Tarina yksi sana per nuppi topikissa on (joo, oikeestaan tiedän, ei mitään...)
MUTTAKUN ihmiset ei selkeesti edes lue mitä edellinen kirjoittaja on sinne kirjoittanut. ja grrr grrr.
jos se on YKSI SANA PER NUPPI niin miksi jotkut floodii sinne joka toisen sanan sillai. :((
hmm. niin mitäköhän oikeastaan haluan kysyä.. :D
Miksi mua ärsyttää tää asia niin? huOh.
mimimi.
Cera:
Jos ui lasit päässä, ja on siis huono näkö, ja sukeltaa, niin näkeeks sit hyvin veden alla?
:D hmm.
Cera:
Jos ui lasit päässä, ja on siis huono näkö, ja sukeltaa, niin näkeeks sit hyvin veden alla?
Cera:
Elvirith:
Minulla oli aamulla spermaa hiuksissa, pääsenkö vielä taivaaseen?