15,958 posts, 798 pages, 6,666,665 views
Fresia, 16.6.2006 16:00:
Miten saan poistettua mun hotmailin tilin? Kai sitä vois olla myös vaan käyttämättä, niin se poistettais, mut onko mahdollista sulkea se kokonaan? Jos niin miten...?
tomppi, 16.6.2006 16:14:
---
Fresia, 16.6.2006 16:00:
Miten saan poistettua mun hotmailin tilin? Kai sitä vois olla myös vaan käyttämättä, niin se poistettais, mut onko mahdollista sulkea se kokonaan? Jos niin miten...?
---
http://ask-leo.com/how_do_i_delete_my_hotmail_account.html
ALIEN, 16.6.2006 22:24:
HAI!!
voiko veistä käyttää enää jos sen on asettanut yhdeksi (1) minuutiksi keittiön tiskialtaan viereen pöytätasolle, mikä pyyhitään rätillä puhtaaksi joka tiskauksen jälkeen eli n. 3-5 kertaa viikossa? Vai onko se veitsi jo pakteerien saastuttama ja heti tiskauksen tarpeessa?
Firefox, 16.6.2006 23:19:
Mistä tulee kirjainpari ex esim. sanassa ex-poikaystävä? Latinaa..?
Firefox, 16.6.2006 23:19:
Mistä tulee kirjainpari ex esim. sanassa ex-poikaystävä? Latinaa..?
Cloud, 16.6.2006 23:15:
Riippu kuinka paskanen se pöytä oikeasti on ja mitä siinä on tehty.
akir0, 16.6.2006 12:03:
Tää on ihan mutuilua, mutta voisko noi toiset koneet olla vaikka täysalumiinisiä tms. elikkäs kevyempiä, jolloin saavutetaan parempi teho/painosuhde ajoneuvoon..
Timce, 18.6.2006 10:00:
Nyt tulee helvetin tyhmä kysymys.
Kun öljystä jalostetaan bensaa, paljonko öljyä tarvitaan litraan bensaa?
:)
-henu-, 2.6.2006 22:10:
---
Bio, 2.6.2006 13:10:
Miks joissain baareissa ei tehdä Sniffer-drinkkiä?
Onkse sit jotenkin vaarallinen, ku siin leikitään tulen kanssa.. onhan niitä muitakin paukkuja kun pistetään palamaan. Vai onkse sit lopun nenäänveto se juttu, et sitä ei tehdä?
---
Toi aiheuttaa yleisesti "todella nopean" humaltumisen meneehän alkoholi suoraan "henkeen" eli ei hyvä bisnes... mitä enemmän sitä enemmän!
Toiseksi monella sniffatessa se alkoholin vahva aromi tai vaan sen vahvuus aiheuttaa sitten käänteis reaktion eli tulee siis oksu!
Kolmas syy on alkoholi imeytyy nopeasti verenkiertoon eli on helpolla todella vahva ja ravintola on kuitenkin vastuussa asiakkaistaan ja jos käy vaikka jotain ikävää liian kovassa*känni*
eli vastahuuhtelu ei enää auta vaan pitää tehdä verihuuhtelu(nyt on sellaista tekstiä että en edes itse tajua mitä kirjoitan)
Tai sit ne ei vaan osaa!
koo, 18.6.2006 20:03:
Tää nyt on sarjassamme idiootit liikenteessä, mutta:
Osaako kukaan kertoa mitään päivystävistä eläinlääkäreistä Helsingissä? Olin nimittäin koiran kanssa ulkona ja tää otti ja paskoi verta. Mä en tiedä mitä tässä pitäis tehdä, ei se nyt kuolemaa ole selvästikään vielä tekemässä mutta ei toi nyt ihan normaaliakaan ole. Täällä pääkaupungissa vasta kaks vuotta asuneena en yllättäen vielä oikein tiedä näitä juttuja. Osaako kukaan auttaa? Haluisin lähinnä kysyä siltä eläinlääkäriltä jotain neuvoa, mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä.
pirpeli, 18.6.2006 20:08:
---
koo, 18.6.2006 20:03:
Tää nyt on sarjassamme idiootit liikenteessä, mutta:
Osaako kukaan kertoa mitään päivystävistä eläinlääkäreistä Helsingissä? Olin nimittäin koiran kanssa ulkona ja tää otti ja paskoi verta. Mä en tiedä mitä tässä pitäis tehdä, ei se nyt kuolemaa ole selvästikään vielä tekemässä mutta ei toi nyt ihan normaaliakaan ole. Täällä pääkaupungissa vasta kaks vuotta asuneena en yllättäen vielä oikein tiedä näitä juttuja. Osaako kukaan auttaa? Haluisin lähinnä kysyä siltä eläinlääkäriltä jotain neuvoa, mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä.
---
http://www.vetmed.helsinki.fi/yes/yes_yleinen.htm
Tässä lisäksi Googlella haettu numero:
Eläinklinikka Hertta
Herttoniemenranta Paasivaarankatu 5, 00810 Helsinki (09) 7269 3979
Päivystys viikonloppuisin 24h 0415405704