15,958 posts, 798 pages, 6,666,530 views
wiwi, 14.6.2006 14:04:
Kaikilla kansalaisillahan on oikeus tarkistaa itsestään eri rekistereihin kirjatut tiedot, mutta miten tämä käytännössä onnistuu? Joihinkin virastoihin ilmeisesti mennä tietonsa lukemaan, vaan miten? Entä esimerkiksi rikosrekisteri?
pirpeli, 14.6.2006 14:11:
Rikosrekisteritiedot saat kun tilaat ne Oikeusrekisterikeskuksesta kirjallisesti, yhteystiedot: PL 157, 13101 HÄMEENLINNA. Kela, sairaalat ja sossu luovuttaa tietoja henkilöille, varmaan paikan päällä parhaiten. Ainaki nää on tiedossa joo, muista en nyt ossoo sanoa.
bubbelgum, 14.6.2006 16:31:
Miks mulle tulee nykyään melkeen aina huono olo kun syön jotain?
Amokk, 14.6.2006 16:32:
---
---
Onnea perheenlisäyksen johdosta! ^_^
Cloud, 14.6.2006 16:54:
Miks tummat on buenoja? Pitääks täs tehdä itestään tumma :)
Miks naiset aina rakastuu renttuihin? vai rakastuuko?
Miks mullekin tulee huono olo jos syön liikaa leipää?
Miks mä oon mä enkä vaiks sä?
domi, 14.6.2006 17:01:
Oon lähös juhannuksen jälkeen pariksi viikoksi lomalle ja ongelmaksi tulee auto. Onko ideoita mihin sen voisi laittaa tuoksi pariksi viikoksi (tjsp. halpoja pysäköintialueita), lentokentän parkkialue oli muistaakseni aika suolaisen hintainen...
Epailija, 16.6.2006 02:05:
Tämmöinen asia alkoi taas vaivata:
Tropico, 16.6.2006 10:35:
Mulle tuli mieleen täysin mutupohjalta, koneen kesto?
Isompi pytty kestää luonnollisesti enemmän kilometrejä, työautoissa niitä tarvitaan.
Mitään perää, en tiedä :D
Epailija, 16.6.2006 10:51:
---
No se voi periaatteessa olla yksi, mutta kyllähän nuo uudet moottorit muutenkin taitavat olla varsin kestäviä, eikä pakujen palveluaikakaan ole varmaan hirveästi pidempi kuin tavallisten perheautojen. Tosin mutua tämäkin. Voi hyvin olla, että luotettavuus ja eliniän pituus ovat sitten niitä saavutettuja etuja.
mayah, 16.6.2006 13:04:
Okei, tilanne on tää:
Mulla on kaksi lomaviikkoa, joita en voi pitää peräkkäin. Elämme nyt viikkoa 24. Tuuraajien puolesta pystyn irtautumaan työtehtävistäni viikoilla 26, 27, 31 ja 32.
Kysymys kuuluu "Koska pitäisin lomaa?"
Alkuperäisen suunnitelman mukaan oli tarkoitus jäädä ensimmäiselle lomaviikolle viikolla 27, mutta olisiko sittenkin fiksumpaa jäädä jo viikolla 26, joka on siis juhannuksen jälkeinen viikko jolloin viikon lomasta tulisi melkein puolentoista viikon mittainen tauko? Mutta onko silloin nätti ilma? Paljonko mua harmittaa jos juhannuksen jälkeisellä viikolla sataa vettä ja seuraavalla paistaa aurinko? Ja pitäiskö toinen viikko pitää niin myöhään kuin mahdollista, että jaksaa sitten jouluun asti vai aikaisemmin, että on mahdollisesti paremmat kelit? Ja tietääks kukaan jo nyt millainen sää milläkin viikolla on? Ja osaako kukaan sanoa kertalukemisen perusteella montako kertaa tässä viestissä on sanottu sana "viikko"?
Mitä sinä tekisit?
mayah, 16.6.2006 13:04:
Kysymys kuuluu "Koska pitäisin lomaa?"
mayah, 16.6.2006 13:32:
---
akir0, 16.6.2006 13:21:
Keskimäärin aina parhaat lomakelit on heinäkuun puolesta välistä elokuun puoleenväliin asti. Lisäksi silloin on poikkeuksetta lämpimimmät uintikelit.
---
Nii, toisaalta aloin täs miettii, et onko se sitte niin nuukaa et millainen keli ulkona on kun istun sisällä datailees klubbarissa...