15,958 posts, 798 pages, 6,667,186 views
Amma, 2.6.2006 22:20:
Mistä juontaa juurensa termi "H-hetki"?
twistedsushi, 2.6.2006 22:53:
Mun on pitäny aiemmin tätä kysyä mut en o koskaan muistanu. Mä kuuntelin tällasia todella todella ihania biisejä ja suorastaan rakastuin tollaseen nopeatempoiseen "chilliin" musaan, näit on kiva kuunnella vaik kotona silloin ku ei tee juurikaan mitään.
Eli kysyisin et mitä tyyppiä tällaset biitit edustaa? eli jos vaik lähtisin tällasta musaa etsimään ni osaisin edes etsiä oikeaa musatyyppiä..
Kiitos etukäteen jos joku viittii/jaksaa kertoa et mitä tää tällanen musa oikein on
Tässä muutama esimerkki:
B.U.Z.Z. feat. Ron Ayers - Everybody Loves The Sunshine
Nuyorican Soul - I Am The Black Gold Of The Sun (4 Hero Mix)
mekaanikko, 3.6.2006 04:19:
twistedsushi, 2.6.2006 22:53:
---
mayah, 3.6.2006 08:32:
---
aleksisi, 3.6.2006 05:01:
Paljonko on VR:n vuotuinen sähkölasku?
---
Oon muuten miettiny ihan samaa junassa istuessani.
"Haluatteko laskun kuukauden vai kolmen kuukauden välein?" :)
twistedsushi, 3.6.2006 08:51:
Kiitos kiitos oikein paljon Mut mistäköhän mä näitä levyjä löytäisin, ku ei täält kvlan pikku kylästä noita levyjä ainakaan löydy. Oisko jotain netti mestaa tai sit joku muu liike mistä vois löytää?
Miksan, 30.5.2006 20:07:
---
coolcat82, 30.5.2006 16:32:
Mitäköhän tarkotusta varten on kehitetty rakotulkki??? Ja mistä moinen nimi
---
Rakotulkeilla mitataan pieniä rakoja (niinku nimestä voi päätellä).
kumimuumi, 5.6.2006 10:02:
Mikä on 'Lajitteleva viratussytomeri' ?
Bio, 5.6.2006 10:10:
Tarkoitatko lajittelevaa virtaussytometriä?
Ainakin virtaussytometreja käytetään labrassa eri analyysien tekoon mm. verestä.
Sitä en tiä mikä toi "lajitteleva" tossa tarkoittaa.. ehkä se vaan lajittelee näytteet tai lajittelee eri analyysit.. ihan arvaus.
Annakins, 5.6.2006 13:05:
Miten a) kerron ko. puupäälle, että en pidä siitä, että hänen hiuksiaan on ympäri kämppää tai b) saan aikaiseksi tilanteen, jossa hiuksia ei ole ympäriinsä (muuten kuin hiipimällä huoneeseensa yöllä ja ajamalla tukan pois)?
Oletan, että hiusäklötykseni johtuu siitä, että omia, vaaleita hiuksiani ei näy koskaan missään.
Mulla on ongelma: en voi sietää toisten ihmisten hiuksia. Nyt mun (muutenkin sangen idiootilla) kämppiksellä tuntuu olevan joku v*tun hiustenlähtöaika, jonka seurauksena esim. kylppäri on jatkuvasti mustien, lyhyiden hiuksien saastuttama. Miten a) kerron ko. puupäälle, että en pidä siitä, että hänen hiuksiaan on ympäri kämppää tai b) saan aikaiseksi tilanteen, jossa hiuksia ei ole ympäriinsä (muuten kuin hiipimällä huoneeseensa yöllä ja ajamalla tukan pois)?
Oletan, että hiusäklötykseni johtuu siitä, että omia, vaaleita hiuksiani ei näy koskaan missään.
Foxmagon, 5.6.2006 13:43:
OT, mut mä voin tulla kylvämään hiuksiani niitä haluaville, metrihintaan!
Remotion, 5.6.2006 13:27:
---
Mulla on ongelma: en voi sietää toisten ihmisten hiuksia. Nyt mun (muutenkin sangen idiootilla) kämppiksellä tuntuu olevan joku v*tun hiustenlähtöaika, jonka seurauksena esim. kylppäri on jatkuvasti mustien, lyhyiden hiuksien saastuttama. Miten a) kerron ko. puupäälle, että en pidä siitä, että hänen hiuksiaan on ympäri kämppää tai b) saan aikaiseksi tilanteen, jossa hiuksia ei ole ympäriinsä (muuten kuin hiipimällä huoneeseensa yöllä ja ajamalla tukan pois)?
---
hanki häiriintyneisyyteesi lääkkeet tai opettele olee hieman sietokykyisempi ihminen.
Verano, 5.6.2006 14:27:
---
Foxmagon, 5.6.2006 13:43:
OT, mut mä voin tulla kylvämään hiuksiani niitä haluaville, metrihintaan!
---
OT part 2. Vinkkinä muillekin runsashiuksisille, joilla sattuu maton pinta olemaan polypropeenia. (Esim Ikean ihanat matot...) Sen hiuskuorrutuksen saa näppärästi juuriharjalla pois