15,958 posts, 798 pages, 6,667,105 views
Janisa, 24.5.2006 15:57:
Saako paistinpannun heittää tavalliseen sekajäteroskikseen..? -Minnes muualle..?
pirpeli, 24.5.2006 16:48:
---
Janisa, 24.5.2006 15:57:
Saako paistinpannun heittää tavalliseen sekajäteroskikseen..? -Minnes muualle..?
---
Paistinpannu ei ole ongelmajätettä..ellet ole käyttänyt sitä auton akkuna, öljyjen säilytyspaikkana, loisteputkivalaisimena tahi muuna vastaavana. Eli roskiin vaan! :)
ella_, 24.5.2006 16:03:
Kertokaa mulle, miksi EN alkais laittaa joka kk tiettyä summaa vapaaehtoiseen eläkevakuutukseen?
Koska huonoina puolina oon so far keksiny sen että kuolen ennen eläkeikää ja eiköhän noihinkin saa se kuolemanvaraturvan halutessaan. Plussina the obvious ja verovähennyskelpoisuus. Eli hiekottakaa, hiekottakaa te ketkä asiasta enemmän tiedätte.
JussiS, 24.5.2006 12:12:
Nopeusrajoitus on sama kuin autoillakin. Noi uudet tutkat pystyy ainakin poliisisetien kertoman mukaan ottamaan nopeuden vaikka linnusta, kunhan etäisyys ei oo liian pitkä. Eli polkupyörän nopeutta tuskin saa kauheen kaukaa mitattua, mutta lähietäisyydeltä ainakin.
ella_, 24.5.2006 16:03:
Kertokaa mulle, miksi EN alkais laittaa joka kk tiettyä summaa vapaaehtoiseen eläkevakuutukseen?
Koska huonoina puolina oon so far keksiny sen että kuolen ennen eläkeikää ja eiköhän noihinkin saa se kuolemanvaraturvan halutessaan. Plussina the obvious ja verovähennyskelpoisuus. Eli hiekottakaa, hiekottakaa te ketkä asiasta enemmän tiedätte.
tomppi, 25.5.2006 03:10:
Rikoksesta tuomittu henkilö on määrätty surmattavaksi rangaistuksena. Teloituksen jälkeen todetaan kuolleeksi mutta herää henkiin myöhemmin. Onko tämä ihminen sitten kärsinyt rangaistuksen ja vapaa menemään?
pirpeli, 24.5.2006 13:07:
---
hallucinogen, 24.5.2006 12:54:
Saako liikuntaesteinen käyttää sähköpyörätuolia kännissä?
---
Soitin poliisin palvelupuhelimeen ja vastaus oli, että liikuntarajoitteinen saa ajaa alkoholin vaikutuksen alaisena sähkökäyttöisellä pyörätuolilla.
-henu-, 25.5.2006 12:59:
Kännissä saa ajaa kaikilla ns. sähköisillä apuvälineillä mm. sähköpotkulaudalla mutta ajettavalla ruohonleikkurilla sitten taas ei saa ajaa*känni*
Timce, 26.5.2006 15:08:
Joku viisas saa kertoa, miten siirrän kivuttomimmin oman soittoäänen kännykkääni? Nokian PC-suite managerissa on Audio manager, jolla tuon pitäis onnitus, mutta yllätys yllätys, se ei jostain syystä toimi.
Joku viisas saa kertoa, miten siirrän kivuttomimmin oman soittoäänen kännykkääni? Nokian PC-suite managerissa on Audio manager, jolla tuon pitäis onnitus, mutta yllätys yllätys, se ei jostain syystä toimi.
onni3mk, 30.5.2006 13:13:
Oma kysymys ois, et mitä on kansalaisjärjestötoiminta? Niinkun konkreettisesti? Mitä tyyppi tekee, jos se on mukana kansalaisjärjestötoiminnassa?
Zandy, 30.5.2006 14:48:
Osaakohan kukaan sanoa mistä johtuvat ongelmat langattoman modeemin ja netin kanssa?
Vaikka kuinka verkkoyhteyden tila on "erinomainen ja yhdistetty" niin silti nettiyhteys katoaa yleensä keskimäärin kerran vuorokaudessa ja netti ei aukea vaikka kuinka koneeni väittää yhteyden olevan muodostettu. Välillä yhteys häviää kesken koneen käytön, välillä taas yhteyttä ei löydy kun koneen laittaa päälle. Ongelmaan auttaa aina kun kiskaisee modeemin johdon pistorasiasta irti ja laittaa takaisin, kuuluu 30 sekuntia ja yllättäen nettiyhteys toimii taas.
Rupesin vain pohdiskelemaan, että olenko nyt vastaisuudessa sidottu kiskomaan sähköjohtoja irti päivittäin, vai voiko kyseessä olla joku helposti korjattavissa oleva ongelma. Ja samalla kiinnostaa onko vika modeemissani, Elisassa vaiko jossain muussa..Tätä jatkunut nyt 3kk eli niin kauan kuin tässä asunnossa olen asunut ja kyseistä nettiä/modeemia käyttänyt.
Ei nimittäin luulisi sen jatkuvan johtojen irroittelun tekevän hirmu hyvää itse laitteellekaan..