15,958 posts, 798 pages, 6,666,821 views
Em. kanssa pitää olla varovainen ettei saa syytettä ruumiinvamman tuottamisesta. (kuulovaurio raiskarille)
äm:
Mitä ihmettä liikkuu ihmisen päässä, kun se pukee T-paidan pitkähihaisen paidan päälle?! Katsooko se itseään peilistä ajatellen Kurnau, mä olen hyvännäköinen tänään?
Daimi:
---
kide:
miten kukaan jaksaa kirjottaa tälläsiä? Ihme porukkaa liikkeellä...
---
Tälläisiä keskustelusta saattaa joku oppia jotain uutta (toisin kuin sinun rakentavaa kritiikkiä sisältävästä kommentista). Tälläisiä keskustelusta minä itse pidän, koska ravinto aiheena kiinnostaa (toisin kuin sinua). Omasta mielestäni keskustelu sisälsi kohtalaisen paljon asiallista informaatiota. Saat toki olla eri mieltä. Kovin kriittiseksi en kuitenkaan ryhtyisi ;). Sinä kun mielestäni olet käynyt kohtalaisen paljon hyödyttömämpiä tälläisiä-keskusteluita. (lainaus topicista: Jos saisiti yhden toivomuksen... kide kirjoitti: Ihan vitusti rahaa! niin paljo että vois vaan nauraa kun kattoo tili tiedot että voi helvetti kun on paljo rahaa!!). Huomaa tili tiedot.
Kyrpä otsassa klubituksessa:
Joskus luulin että että tää häröily topic on sellanen mihin vois huolettaa kirjottaa jotain tyhmiä juttuja ilman että kukaan kukaan niitä kovin tosissaan ottaisi.
... ja kirjautua ulos koko klubituksesta koska täälläkin suurin osa ihmisistä ottaa kaiken niin helvetin tosissaan.
... ja anteeksi kaikki kielioppi virheet! ehkä Daimi voisi taas oikolukea tän!
Kyrpä otsassa klubituksessa:
Eli viimeinen tyhmä kysymys: MITEN KLUBITUS PROFIILIN VOI POISTAA?
*nauru*MILES OF SMILES*nauru*
tomppi:
Tässä olis nyt jopa kaksi kysymystä:
1. Kun on varannut pesukoneen tiettyyn aikaan niin miksi joku toinen ottaa sen käyttöön juuri silloin?
2. Miksi talon rapuissa on älytön määrä mandariinin kuoria?
poro:
---
tomppi:
Tässä olis nyt jopa kaksi kysymystä:
1. Kun on varannut pesukoneen tiettyyn aikaan niin miksi joku toinen ottaa sen käyttöön juuri silloin?
---
Enskerralla pesismaila mukaan pyykkitupaan. Eiköhän asia selkene.