15,958 posts, 798 pages, 6,667,004 views
Fresia, 1.3.2006 15:13:
Miksei esim. hepatiitti-rokotusta saa ottaa, jos on kuumetta? väheneekö teho tai tuleeko pahemmin kipeeks tms...?
Aki A., 1.3.2006 02:16:
Mikä kaupunki?
Oon jo varmaan tunnin paininut ton kanssa enkä keksi millään, jäi häiritsemään :)
Miksan, 1.3.2006 15:52:
Mä tutkiskelin tota kans aika tarkkaan.
Kyl brittien saarilla on tollasta maastoa (Skotlanti) mut kuvassa näyttäis tosiaan olevan oikeenpuoleinen liikenne joten sinne se ei oikeen sopis.
Rakennukset näyttää mun mielestä Ranskalaisilta tai mahdollisesti jostain Adrianmeren rannalta (esim. Croatia) mut en sit tiiä onko siellä tommosta saaristoa)
Aki A., 1.3.2006 02:16:
Mikä kaupunki?
Oon jo varmaan tunnin paininut ton kanssa enkä keksi millään, jäi häiritsemään :)
Steven Hoaks, 1.3.2006 15:57:
Taisin löytää aika hyvän ehdokkaan...
Italian Palermo
Jos googlettaa kuvahaulla tota kaupunkia niin ainakin noi saaret näyttää hyvin samantyyppiseltä.
Karski, 1.3.2006 15:59:
No siis just noi rakennukset toi mulle mieleen
pohjoiseuroopan, ja tollasta maastoo nyt
ei o juuri muualla ku Norjassa ja Islannissa,
ja Islannissa taas ei o ton kokoluokan satama-
kaupunkeja Reykjavikin lisäks.
Uskokaa nyt jo että se on Stavanger
ks. kuva
www.antenniosasto.net/stavanger.jpg
Steven Hoaks, 1.3.2006 16:03:
No hemmetti Kyl sun ehdotus oli ehkä hitusen parempi
Amma, 1.3.2006 16:00:
Mitä erikoista on vuorisuolassa (verrattuna mihin lie tavallisiin, mahdollisesti yleisemmin käytettyihin versioihin)?
Steven Hoaks, 1.3.2006 16:08:
"..Vuorisuola on puhtainta mahdollista luonnonmukaista suolaa. Maku on mieto..."
No siis just noi arkkitehtuuri on hyvin
leimallisesti pohjoiseurooppalaista, ja tollasta
maastoo nyt ei o juuri muualla ku Norjassa ja Islannissa,
ja Islannissa taas ei o ton kokoluokan satama-
kaupunkeja Reykjavikin lisäks.
Android,
Tuossta "testaa kuinka pitkään elät"-topicista heräsi kysymys, mistä johtuu että naisten odotettu elinikä on huomattavasti korkeampi kuin miesten?
Lyylikki, 2.3.2006 11:06:
Kun nyt näitä englanninkielisiä tiiliskiviä tässä lueskelen ja välillä on vähän solmussa käsitteiden suomennosten kanssa, niin löytyykö jostain netistä semmoista sivustoa, jolle olisi kerätty erilaisten käsitteiden suomennoksia? Tai löytyiskö esim. kirjastosta semmosta opusta?
Kun eilen sitä kongnitiivista dissonanssia ihmettelin ja tänään tuntuu löytyvän lisää. Aina ei jaksaisi Klubbarilta kysellä