BSPlayer sillä toimii käytännössä kaikki viteot :)
---
No ei kyllä toimi, vaikka itsekin sitä joskus käytän. VLC Media Player on parempi ja toistaa myös sellaisia formaatteja joita BSPlayer ei toista.
joo oikeessa oot, olis pitäny sanoa että kaikki viteot on tähä päivää mennessä toiminu mitä mä oon koittanu :) eli toi on ainoa soitin mitä mä oon tarvinu, ja avithan tolla pyörii ainakin
Tee niin kuin ohjeissa lukee! Klikkaa tätä linkkiä; http://clientconfig.passport.net/ppcrlconfig.bin ja säästä tiedosto (minne vaan). Sen jälkeen nimeä tuo tiedosto uudelleen ja anna sille nimeksi ppcrlconfig.dll
Kun olet antanut tiedostolle tämän nimen, pistä se seuraavaan kansioon; C:Documents And SettingsSinun KäyttäjänimesiApplication DataMicrosoftIdentityCRL
Ja kun sinulta kysytään, korvataanko tiedosto, vastaa kyllä.
PS. Unohda Hitchhikerin neuvot, tyyppi on ihan jäässä =)
Tässä aikani touhuttua en vaan löydä tuota em. kansiota ... Kuulemma se saattaa olla kiintolevyllä tai verkossa tai sitä on siirretty Sitä tuntee itsensä tässä oikeesti suht tyhmäksi, kun tässä taitaa taas olla se, etten vaan osaa lukea jotain ja teen asioista liian vaikeita...
Aamulla olin menossa töihin ni tökkäsin sitte sormella/kynnellä, en ny oo varma, itseäni silmään. Vieläkään en nää kunnolla, pakko räpsyttää koko ajan ja samalla siis sattuu, ei kipeästi, mutta ärsyttävästi. Ja vuotaakin silmä vielä. Ja tästä ny o jo yli kuus tuntia. Ei silmähuuhtelutkaa auttanu. Pitäsköhä mennä lääkärii vai onko siellä vaan roska?
Eli mitä gain käytännössä tarkoittaa? Tuli mieleen kun koulussa käyttelin mikseriä ja siinähän on tuo vipu, sekä se liukusäädin, jolla myös säädettiin kanavasta lähtevää möykkää.
Entä miten kuulokkeiden (tai kajareiden) impedanssi vaikuttaa sen laitteen hyvyyteen?
embie, 21.2.2006 21:11:
Miks suomalaisilla on kököt puvut palkintojenjaossa kun muilla joukkueilla sporttiset ulkoiluvaatteet?
Suomalaisilla on paska maku.
•
•
wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
~~maarit~~, 21.2.2006 17:10:
Miks alkaa väsyttää, kun ei ole mitään tekemistä? Olen siis töissä ja väsyttää ihan vit**sti, vaikka en ole tehnyt vielä oikeastaan yhtään mitään...ja yhteen tulin. Töllöö ja koneella vuorotellen - ei oo kiirettä...arghh..mut miks tekemättömyys väsyttää?
Sä joudut kohtaamaan sen, että elämässäsi ei juuri ole muuta sisältöä kun keksitty "pakollinen" tekeminen. Ja että olet oikeastaan aika väsyttävää seuraa.
Ei vaan. Itsekin mietin samaa syksyllä kun olin joka päivä 8-16 koulussa ja useampina päivinä myös 17-22/23 töissä. Jossain välissä, töissä jos aikaa oli, sitten tein läksyjä ja lueskelin kokeisiinkin. Koko pari kuukautta meni aivan loistavasti eikä edes väsyttänyt. Ja nyt...On lähes mahdotonta pakottaa itsensä muutamalle tunnille päivässä saati sitten avata koulukirjoja vapaa-ajalla. Ja väsyttää.
Mistähän sais lauantaiks pakettiauton muuttoa varten...plan A näyttää menevän vähän pieleen Mitä sellasen vuokraaminen muutamaks tunniks maksaa tai onko jollain vinkkejä halvasta vuokrauspaikasta? Kuski kyllä löytyy omasta takaa
embie, 23.2.2006 20:03:
Mistähän sais lauantaiks pakettiauton muuttoa varten...plan A näyttää menevän vähän pieleen Mitä sellasen vuokraaminen muutamaks tunniks maksaa tai onko jollain vinkkejä halvasta vuokrauspaikasta? Kuski kyllä löytyy omasta takaa
Eiköhä google kerro mistä löytyy, ja yleensä noissa on kilometritaksat, ja se, että tankki on täynnä kun auto palautetaan liikkeeseen.