Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,488,071 views

domi

Posts: 7,069

#5541 • • domi Työn sankari.

or_neon, 15.2.2006 21:25:
---
domi, 15.2.2006 21:01:
---
Jutu, 15.2.2006 20:58:
---
Gleba, 15.2.2006 20:51:
mikä mahtaa olla se vihreä nappi suihkun hanassa? tai siis siinä "vivussa" mistä hana laitetaan päälle.

---

Meillä ainakin saa kuumempaa vettä kun painaa siitä napista ja kääntää vasemmalle.

---

Taitaa olla väärä hana. Oli kyse siitä mielestäni, mistä säädellään painetta :O

---


Mun mielestä siitä saa ne kummatki*joo* Kun painaa nappia ja samalla ylös niin tulee kovemmalla paineella ja kun tätä mystistä nappia painaa ja vääntää samalla vasemmalle niin saa sitten tulikuumaa vettä käsille*vink* Vai onks jollain viel parempia ehdotuskia tän asian suhteen?*ding*

*iloinen*


Tästä on nyt pakko tehdä gallup, tai ainaki oma thread, johon jokainen voi pasteta oman ehdotuksensa kuvan muodossa *nauru*
or_neon

Posts: 598

#5542 • • or_neon mr2090

Tästä on nyt pakko tehdä gallup, tai ainaki oma thread, johon jokainen voi pasteta oman ehdotuksensa kuvan muodossa *nauru*



Mä oon kyl aivan samaa mieltä täs asias*joo* Eihän tästä muuten tuu yhtään mitään...*nauru*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

Amma

Posts: 2,383

#5543 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Paljonko maksaa pääsylippu Late night with Conan O'Brien-showhun?

--
*etsiskel*

tomppi

Posts: 1,600

#5544 • • Edited tomppi thzombie ™

Amma, 17.2.2006 23:14:
Paljonko maksaa pääsylippu Late night with Conan O'Brien-showhun?



Pitäis olla ilmainen. Kannattaa tulla aikaisin jonoon vaan.

edit: Siis liput voi tilata ennen tai sitten tulla aikaisin sinne ja saada stand-by lippu mutta se ei oo varma pääsy sisään.

Late Night with Conan O'Brien

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Gleba

Posts: 549

#5546 • • Gleba
tohon hana ja nappi-juttuun voisin lisätä, että siitä tulee kovemmalla paineella ja kuumempaa...nahka siinä kyydissä kyllä kuoriutuu...

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

sapeli

Posts: 11,768

#5547 • • Edited sapeli jokukukamikä?

or_neon, 15.2.2006 21:25:
---
domi, 15.2.2006 21:01:
---
Jutu, 15.2.2006 20:58:
---
Gleba, 15.2.2006 20:51:
mikä mahtaa olla se vihreä nappi suihkun hanassa? tai siis siinä "vivussa" mistä hana laitetaan päälle.
---
Meillä ainakin saa kuumempaa vettä kun painaa siitä napista ja kääntää vasemmalle.
---
Taitaa olla väärä hana. Oli kyse siitä mielestäni, mistä säädellään painetta :O
---
Mun mielestä siitä saa ne kummatki*joo*



Meillä kans *hymy*

Tosin se on punainen *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#5548 • • sapeli jokukukamikä?

Jocular, 15.2.2006 10:25:
---
andi--, 15.2.2006 10:24:
---
Jocular, 15.2.2006 08:48:
Mihin blogit on kadonnu? Tai näkyyhän ne tossa vasemmalla, mut en nää kuka on kirjottanu ennenku klikkaan itse blogia. Emmä haluu kaikkia lukea *nauru*
---
Pitämällä kursoria hetken aikaa blogin otsikon päällä näet tooltippinä kirjoittajan ja aiheen. Jos tätä nyt hait..? *hymy*
---
Nää.. sitä isoa listaa meinasin.. joka ennen näky keskellä sivua niinku esim kaikki forum aiheet.



Oisko tuolta yläpalkin "blog"-napista? *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

tomppi

Posts: 1,600

#5549 • • tomppi thzombie ™

sapeli, 18.2.2006 01:02:
Oisko tuolta yläpalkin "blog"-napista? *vink*



Siis se table missä on [blog] [kalenteri] [uusi blog merkintä] sen alapuolella ei näkynyt mitään pari päivää sitten.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

sapeli

Posts: 11,768

#5550 • • sapeli jokukukamikä?

tomppi, 18.2.2006 01:24:
---
sapeli, 18.2.2006 01:02:
Oisko tuolta yläpalkin "blog"-napista? *vink*
---
Siis se table missä on [blog] [kalenteri] [uusi blog merkintä] sen alapuolella ei näkynyt mitään pari päivää sitten.



Mjaa - no sit tuo on paljon järkevämpi kysymys *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jocular

Posts: 1,359

#5551 • • Jocular Janni

sapeli, 18.2.2006 01:02:
---
Jocular, 15.2.2006 10:25:
---
andi--, 15.2.2006 10:24:
---
Jocular, 15.2.2006 08:48:
Mihin blogit on kadonnu? Tai näkyyhän ne tossa vasemmalla, mut en nää kuka on kirjottanu ennenku klikkaan itse blogia. Emmä haluu kaikkia lukea *nauru*
---
Pitämällä kursoria hetken aikaa blogin otsikon päällä näet tooltippinä kirjoittajan ja aiheen. Jos tätä nyt hait..? *hymy*
---
Nää.. sitä isoa listaa meinasin.. joka ennen näky keskellä sivua niinku esim kaikki forum aiheet.

---


Oisko tuolta yläpalkin "blog"-napista? *vink*



Niinnoku välil se näkyy ja välil ei.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Jocular

Posts: 1,359

#5552 • • Jocular Janni
Miks kokatessa aina sipuli jää paistinlastaan kiinni?

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Charlotte

Posts: 303

#5553 • • Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato
Osaako joku auttaa? Mulla lukee tossa uusia viestejä kohdassa nyt kolmatta päivää 49R, mutta olen käynyt kaikki ryhmikset läpi eikä niitä mukamas ole missään. Haluaisin eroon siitä. Auttaako ryhmiksen poisto mahdollisesti asiaan vai?
tomppi

Posts: 1,600

#5554 • • tomppi thzombie ™

Charlotte, 18.2.2006 12:07:
Mulla lukee tossa uusia viestejä kohdassa nyt kolmatta päivää 49R, mutta olen käynyt kaikki ryhmikset läpi eikä niitä mukamas ole missään.



Jos se on yksityisviesti?!

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Charlotte

Posts: 303

#5555 • • Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato

tomppi, 18.2.2006 12:10:
---
Charlotte, 18.2.2006 12:07:
Mulla lukee tossa uusia viestejä kohdassa nyt kolmatta päivää 49R, mutta olen käynyt kaikki ryhmikset läpi eikä niitä mukamas ole missään.
---


Jos se on yksityisviesti?!



Joo...sehän se olikin*blush* Se tosissaan oli tyhmä kysymys*nauru*
Amma

Posts: 2,383

#5556 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

domi, 17.2.2006 23:19:
Koska tehään klubbari-ryhmämatka sinne *pepsodent*


*nauru* *kalenteria etsiskel*

--
*etsiskel*

m1kk3

Posts: 5,560

#5557 • • m1kk3 no-life
mites te ihmiset ketkä postitatte vinyyliä ni pakkaatte oikeen ne että ne menis ehjänä perille ? ja mitä luokkaa noi postikulut on esim jossain kymmenen levyn satsissa ? kiitos jo etukäteen *blush*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

-Santtu-

Posts: 1,965

#5558 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Mistä löytää sellasta narua mitä on monissa bikineissä? Narubikineissä siis, se millä ne solmitaan..
Tarviin sellasta valkosta enkä löydä mistään *grr*

Apuva. Jos jollain ois vanhat valkoiset bikinit mistä vois leikata/irrottaa niin voisin lunastaa itselleni hyvään hintaan *vink*
emily_

Posts: 159

#5559 • • emily_
Missä menee raja naapureiden metelin hyväksymisessä? Vanhassa kerrostalossa kyllä kuuluu seinistä läpi, mutta ei nyt kai naapureiden lasien tarttis täristä...
ezzy

Posts: 8,060

#5560 • • ezzy Droid-pappa

-Santtu-, 18.2.2006 16:31:
Mistä löytää sellasta narua mitä on monissa bikineissä? Narubikineissä siis, se millä ne solmitaan..
Tarviin sellasta valkosta enkä löydä mistään *grr*

Apuva. Jos jollain ois vanhat valkoiset bikinit mistä vois leikata/irrottaa niin voisin lunastaa itselleni hyvään hintaan *vink*



Tekemässä narubikinien naruista bikineitä? *pepsodent* Regular MacGuyver.