Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,483,317 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5502 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Amokk, 9.2.2006 15:57:
Kokeneemmat ovat kertoneet, että sanonta juontaa juurensa aikaan, jolloin lakan käyttö oli uutta ja "hienoa". Jossakin Treen bileissä oli nähtävästi enemmänkin öyskääjiä kannettu pilalle - tarkemmin en tiedä koska ja missä. :)



Ahaa *hih* Jotain tollasta aavistelinkin...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Kriss G

Posts: 1,492

#5503 • • Kriss G Wir brauchen bass
Sellanen juttu kävi mielessä että kun kerrostalojen ovet on yleensä lukossa öisin, niin miten hesarien jakajat pääsee sisälle jakamaan hesareita? Ei kai niillä mitään universaalia yleisavainta voi kaikkiin taloihin olla?

--
DESTROY ALL HIPPIES

Lyylikki

Posts: 2,975

#5504 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

pirpeli,

Matkahuollon sivuilta löytyy suoraan aikatauluhausta Tre rautatieasema- TAYS :)
Ainakin pikavuoro Tre-J:kylä suoraan asemalta, 90Y ja muutama muukin menee.



Tampereella on myös liikennelaitos, joka siis ajaa Tampereen sisäisiä busseja. On jopa palkittukin joistakin ansioistaan ja otti sähköiset matkakortit käyttöön yli viisi vuotta aiemmin, kuin esimerkiksi pääkaupunkiseudun lähiliikenne.

http://www.tampere.fi/tkl/

Alkuperäistä kysyjäähän tämä ei taida enää helpottaa, mutta muita *vink*

Nimittäin TAYS:iin pääsee useammallakin kaupungin bussilla esim. 16 ja 28.
Aamu

Posts: 999

#5505 • • Aamu you had me at hello

Kriss G, 11.2.2006 16:22:
Sellanen juttu kävi mielessä että kun kerrostalojen ovet on yleensä lukossa öisin, niin miten hesarien jakajat pääsee sisälle jakamaan hesareita? Ei kai niillä mitään universaalia yleisavainta voi kaikkiin taloihin olla?



universaaleja yleisavaimia kyllä.
suoraan verrannollinen niiden avaimien määrään,
on se kunkin hesarinjakajan alueen suuruus..

:)

--
Do you think the expansion will make me fat?

Kolera

Posts: 4,256

#5506 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Mikä yhteys on Irlannilla ja Pink Floydin Another brick on the wall biisillä? Mä olen aina ymmärtäny et jotenki IRAan jne. ja siihen koko touhuun mitä siel on tapahtunu jotenki yhistetty. Vois varmaa nyt viel wikipedian kurkata ku googlel ei nyt nopsaa katottuna tullu mitää asiaa valasevaa

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Kolera

Posts: 4,256

#5507 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Kriss G, 11.2.2006 16:22:
Sellanen juttu kävi mielessä että kun kerrostalojen ovet on yleensä lukossa öisin, niin miten hesarien jakajat pääsee sisälle jakamaan hesareita? Ei kai niillä mitään universaalia yleisavainta voi kaikkiin taloihin olla?


No itte ku jakelin jonku aikaa tääl lahdes Etelä-Suomen sanomia ni siel on aina tietyn alueen sisäl joku tila missä on avaimet niihin sun jakelupiirin rappukäytävii niiden listojen lisäks mihin ne lehdet tulee ja muut ylimääräset pikkumainokset.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Kolera

Posts: 4,256

#5508 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

wiwi, 9.2.2006 13:48:
HIIHTOSILTA?!


Kyllä täälläkin päin osataan. Tossa parinsadan metrin päässä on autotien ja jalkakäytävät ylittävä silta joka on rakennettu osittain EU:n rahoituksella. Ei siinä muuten mutta tämän sillan avulla sä pääset tosi kätevästi autotien yli perunamaalta n. 10v sitten lopetetulle jo vähän soistuneelle golfkentälle ja toisinpäin *nauru*
n. 20m päässä sillasta on risteys, valot ja liikennevalot

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

domi

Posts: 7,069

#5509 • • domi Työn sankari.

wiwi, 9.2.2006 13:48:
HIIHTOSILTA?!


Alavudelle rakennettiin uimahalli sekä tekojäärata. Lähimmät uimahallit on Kuortaneella (25km) sekä Lehtimäellä (30 km). Kävijöitä on uimahallissa "paljon". Tekojäärata tulee hyödylliseksi kun juuri päätettiin että ensi kesänä tulee JÄÄHALLI.

Että näin. Samalla karsitaan kuluja vanhusten palveluista sekä pidetään jouluvaloja vieläkin kiinni sekä päällä. Onhan jouluun aikaa vaan 10 kk.
martina

Posts: 1,875

#5510 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
minkä takia mun puhelimen ruudussa näkyy aina tietyn kaverin soittaessa tai viestittäessä @@$@@@@@$@@c (tai vastaavanlainen) kaverin nimen sijasta? *ding*

alkoi tekemään tota heti ku vaihdoin uudempaan puhelimeen. kaikki muut nimet ja soittajat näkyvät ihan normaalina.
akir0

Posts: 2,554

#5511 • • akir0 idleRPG champion 2009

martina, 13.2.2006 19:34:
minkä takia mun puhelimen ruudussa näkyy aina tietyn kaverin soittaessa tai viestittäessä @@$@@@@@$@@c (tai vastaavanlainen) kaverin nimen sijasta? *ding*

alkoi tekemään tota heti ku vaihdoin uudempaan puhelimeen. kaikki muut nimet ja soittajat näkyvät ihan normaalina.



Ootko kenties vaihtanut myös puhelimesi merkkiä? Hatusta vedettynä tulis mieleen, että tuo on jonkun tietyn soittajaryhmän tunnus, jota uusi puhelimesi ei ymmärrä.
martina

Posts: 1,875

#5512 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

akir0, 13.2.2006 19:42:
---
martina, 13.2.2006 19:34:
minkä takia mun puhelimen ruudussa näkyy aina tietyn kaverin soittaessa tai viestittäessä @@$@@@@@$@@c (tai vastaavanlainen) kaverin nimen sijasta? *ding*

alkoi tekemään tota heti ku vaihdoin uudempaan puhelimeen. kaikki muut nimet ja soittajat näkyvät ihan normaalina.

---


Ootko kenties vaihtanut myös puhelimesi merkkiä? Hatusta vedettynä tulis mieleen, että tuo on jonkun tietyn soittajaryhmän tunnus, jota uusi puhelimesi ei ymmärrä.



eips, en ole vaihtanut.eikä heppu ei ole ollut mun puhelimessa ryhmissä. ja puhelin muutenkin vain ilmoittaa nimen jälkeen tietyllä merkillä missä ryhmässä eri henkilöt ovat olleet aikaisemmin. tää heppu näkyy vain miukuina ja muuna sälänä, ainoana mun puh.nro listasta.
domi

Posts: 7,069

#5513 • • domi Työn sankari.

akir0, 13.2.2006 19:42:
---
martina, 13.2.2006 19:34:
minkä takia mun puhelimen ruudussa näkyy aina tietyn kaverin soittaessa tai viestittäessä @@$@@@@@$@@c (tai vastaavanlainen) kaverin nimen sijasta? *ding*

alkoi tekemään tota heti ku vaihdoin uudempaan puhelimeen. kaikki muut nimet ja soittajat näkyvät ihan normaalina.

---


Ootko kenties vaihtanut myös puhelimesi merkkiä? Hatusta vedettynä tulis mieleen, että tuo on jonkun tietyn soittajaryhmän tunnus, jota uusi puhelimesi ei ymmärrä.


Toi tulee ihan nokia->nokia -jutuiski. Esim 8110:sta 6120:iin vaihdettaessa soittoryhmät ei siirry ja sit logot näkyy tollasina dollareina ja euroina.
akir0

Posts: 2,554

#5514 • • Edited akir0 idleRPG champion 2009

martina, 13.2.2006 19:46:
---
eips, en ole vaihtanut.eikä heppu ei ole ollut mun puhelimessa ryhmissä. ja puhelin muutenkin vain ilmoittaa nimen jälkeen tietyllä merkillä missä ryhmässä eri henkilöt ovat olleet aikaisemmin. tää heppu näkyy vain miukuina ja muuna sälänä, ainoana mun puh.nro listasta.



Oletkos koestanut poistaa + tallentaa ko. henkilön puhelimeen uudelleen?
Freja

Posts: 8,775

#5515 • • Freja Sihteeri
Mikä ihmeen järki/juttu siinä on että Hki-Vantaalta lähtee klo 21:50, 22:15 ja 22:30 samojen yhtiöiden (SK eli sas ja KF eli Blue1)kone ihan prikulleen samaan paikkaan - Stockholm Arlandaan??

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

martina

Posts: 1,875

#5516 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

akir0, 13.2.2006 19:47:
---
martina, 13.2.2006 19:46:
---
eips, en ole vaihtanut.eikä heppu ei ole ollut mun puhelimessa ryhmissä. ja puhelin muutenkin vain ilmoittaa nimen jälkeen tietyllä merkillä missä ryhmässä eri henkilöt ovat olleet aikaisemmin. tää heppu näkyy vain miukuina ja muuna sälänä, ainoana mun puh.nro listasta.

---


Oletkos koestanut poistaa + tallentaa ko. henkilön puhelimeen uudelleen?



olen, ei silti auta. *ding* ihan ihme juttu.
sapeli

Posts: 11,768

#5517 • • sapeli jokukukamikä?
Mikä on syvän vastakohta kun puhutaan esim. kaapeista tai komeroista? *ding* Esim: "Kaksi kolmesta kaapista oli metrin syvyisiä mutta kolmas oli vain 70 senttiä syvä, eli se oli kaapeista *********." Ei siis matalin, ei kapein, vaan epäsyvin - eikä tuolle muka ole mitään sanaa? *whaat*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Displacer

Posts: 1,828

#5518 • • Displacer

sapeli, 14.2.2006 03:20:
Mikä on syvän vastakohta kun puhutaan esim. kaapeista tai komeroista? *ding* Esim: "Kaksi kolmesta kaapista oli metrin syvyisiä mutta kolmas oli vain 70 senttiä syvä, eli se oli kaapeista *********." Ei siis matalin, ei kapein, vaan epäsyvin - eikä tuolle muka ole mitään sanaa? *whaat*



Ei
Miksan

Posts: 1,464

#5519 • • Miksan

Freja, 13.2.2006 19:48:
Mikä ihmeen järki/juttu siinä on että Hki-Vantaalta lähtee klo 21:50, 22:15 ja 22:30 samojen yhtiöiden (SK eli sas ja KF eli Blue1)kone ihan prikulleen samaan paikkaan - Stockholm Arlandaan??


Tukholmaan on paljon menijöitä Helsingistä, esim. Finski lentää arkisin 11 kertaa päivässä Tukholmaan (06.30 ja 20.05 välisenä aikana) keskimäärin tunnin väliajoin (lyhin väli 15min ja pisin 2h)
Miksan

Posts: 1,464

#5520 • • Miksan

sapeli, 14.2.2006 03:20:
Mikä on syvän vastakohta kun puhutaan esim. kaapeista tai komeroista? *ding* Esim: "Kaksi kolmesta kaapista oli metrin syvyisiä mutta kolmas oli vain 70 senttiä syvä, eli se oli kaapeista *********." Ei siis matalin, ei kapein, vaan epäsyvin - eikä tuolle muka ole mitään sanaa? *whaat*


Eikai sille sitte mitään oo, itellä tulis mieleen sanoo tos tilaantees vaikka "kaapeista syvyydeltään pienin"*Nauru*