15,958 posts, 798 pages, 6,666,734 views
Lene, 16.1.2006 21:31:
-IMO kauniiden naisten (ihmisten?) on yleensä tehtävä enemmän ulkonäkönsä eteen, joten heillä saattaa olla vähemmän aikaa/energiaa/kiinnostusta (etenkin kiinnostusta) "älyllisiin haasteisiin", vaikka potentiaalia saattaisi ollakin. Se vain lojuu käyttämättömänä. Päätäkin pitäisi käyttää, jotta se pysyisi toimintakunnossa. Mutta tämä on vain mun teoriani.
Lene, 16.1.2006 23:30:
No mun käytännön kokemukset taas osoittavat tuon teoriani puolesta - (ei tietenkään joka tapauksessa, geeneillä osansa jne., mutta nykyään tunnustetaan, että älykkyys on kehittyvä ominaisuus). Älyä saattaa olla, mutta ei riittävästi tietoa, mitä sillä prosessoida, kun henkilö ei välttämättä ole kiinnostunut kuin ulkonäöllisistä tai pinnallisista asioista (miksei myös suohirviötkin). Jos henkilö vaikuttaa tyhmältä niin johtuuko se siis väistämättä siitä, että henkilö on tyhmä eikä siitä voi muuksi muuttua? Onko tyhmyys heikkoa päättelykykyä? Jos omaa vähän tietoa asioista niin mitä päättelykyvylle käy?
Itis, 17.1.2006 09:28:
Tai siksi että mun koneen näyttö on sellaiseen suuntaan ettei kukaan pääse selän takaa yllättämään...
Lene, 17.1.2006 09:46:
Mä en mielestäni tarkoittanut, että henkilö ei käyttäisi ollenkaan aivojaan. Meinasin sitä, että aivoja pitäisi nimenoman aktivoida älyllisillä haasteilla. Ja mähän painotin nimenomaan kiinnostusta tässä seikassa.
Lene, 17.1.2006 09:57:
---
josbe, 17.1.2006 09:49:
Nii-in. Mut mitä sillä kiinnostuksella on tekemistä kauneuden kanssa? Meinaatko tosiaan, ettei yksi ihminen pysty pitämään kahdesta asiasta huolta? Nyt sä oot erehtyny, ne on miehiä..
---
Tietenkin voi pystyä, mutta pointti on nimenomaan siinä, että kiinnostaako? Onko syytä? Eihän tässä kukaan väittänyt, että kauniit ovat tyhmiä, koska -plaa plaa plaa- vaan tässä oli vain ajatelmia, että miksi jotkut "kauniit" ihmiset voivat olla "tyhmiä". Miehetkin voi olla ihan samalla viivalla.
Bio, 16.1.2006 14:14:
---
wiwi,
---
Kyllä mä ainakin aluks katon ulkonäön, seuraavaks tulee naisen luonne ja miten se sopii mun luonteeseen.
Mut sit taas samaa vois ihmetellä naisten kiinnostusta renttuihin. Ei tajuu mikä niissä viehättää
Lene, 17.1.2006 09:57:
Tietenkin voi pystyä, mutta pointti on nimenomaan siinä, että kiinnostaako? Onko syytä? Eihän tässä kukaan väittänyt, että kauniit ovat tyhmiä, koska -plaa plaa plaa- vaan tässä oli vain ajatelmia, että miksi jotkut "kauniit" ihmiset voivat olla "tyhmiä". Miehetkin voi olla ihan samalla viivalla.
Cloudberry, 17.1.2006 11:18:
Mitä mun naapuri saa siitä että tunkee sekajätteensä muovipussissa taloyhtiön biojäteastiaan??
Huomautuksista huolimatta, aina vaan on Lidlin pussi täynnä mitä lie.. Mikä siinä on kivaa, että sabotoi toisten yritykset lajitella roskansa? Miksi tehdä noin kun sekajäteastioissakin on tilaa? Onko se biojäteastian kansi niin paljon kevyempi kuin sekajäteroskisten?
Mää en tajua...
Vaikka ei itseä kiinnostaisi lajitella niin tommonen on ihan tarpeetonta.
voi olla että naapurisi on henkeen ja vereen vihreä.
mutta ehkä ihmisillä on parempi mieli kun ne luulee tekevänsä jotain hyvää luonnon puolesta.
kiiki, 17.1.2006 11:38:
onks pakko käydä koulussa jos ei jaksa?
Cloudberry, 17.1.2006 11:29:
---
voi olla että naapurisi on henkeen ja vereen vihreä.
---
Hehe. Lohdullinen ajatus.
---
mutta ehkä ihmisillä on parempi mieli kun ne luulee tekevänsä jotain hyvää luonnon puolesta.
---
Siis ihan tuhoon tuomittu projektihan tämä maapallon asuttaminen ihmisillä on koko ajan ollut.. Luojalle palautetta puutteellisesta tuotesuunnittelusta, tai jotain..
Mutta tulis joo parempi mieli jos tietäis että omalta osaltaan kantaa kortensa kekoon.. Pitäis varmaan ekaksi perehtyä ruotsalaisiin ympäristötutkimuksiin, että tietäisin jostain jotain!
Twist, 17.1.2006 11:39:
---
---
Ei oo pakko . Saa jäädä kotiin löhöilee peiton allee ja kattelee leffoja
kiiki, 17.1.2006 11:55:
---
---
---
---
ihan loistavaa, heti jo kaks antoi luvan löhöillä kotona saanksmä vedota teiän lausuntoihin sit ku joku marmattaa et pitäs käydä koulua?
Gleba, 17.1.2006 11:58:
---
kiiki, 17.1.2006 11:55:
---
---
---
---
ihan loistavaa, heti jo kaks antoi luvan löhöillä kotona saanksmä vedota teiän lausuntoihin sit ku joku marmattaa et pitäs käydä koulua?
---
toki.
Skenemursu, 17.1.2006 11:22:
---
voi olla että naapurisi on henkeen ja vereen vihreä. ja se yrittää saada ihmiset lopettaa jätteiden lajittelun... muistan lukeneeni vuosi takaperin ruotsalaisen tutkimuksen jossa todettiin lajittelun olevan turhaa, sillä siihen menevillä kruunuilla suojellaan luontoa tehokkaammin käyttäen ne massit esin lajittelukeskuksiin... kuulostaa ihan loogiselta, mutta ehkä ihmisillä on parempi mieli kun ne luulee tekevänsä jotain hyvää luonnon puolesta.