15,958 posts, 798 pages, 6,667,137 views
Cera:
Miksi pitää ettiä jotain esinettä vaikka puol tuntia ja turhaantua siin ajassa ihan mielettömästi ja kokoajan se on siinä sun nenän edessä.
aarrg
MaSari:
---
Cera:
Miksi pitää ettiä jotain esinettä vaikka puol tuntia ja turhaantua siin ajassa ihan mielettömästi ja kokoajan se on siinä sun nenän edessä.
aarrg
---
Liian tuttu tunne. Kerran etin puhelintani taskusta ihan paniikissa, vaikka luuri oli korvalla. Mun kohallani huippu on ollu se et etin silmälasejani, jotka oli mun päällä
cheat:
ja sitten mikä se on se kerrostaloissa kuuluuva säännönmukainen toistuva usein hyvinkin rytmikäs nap nap nap ääni
climate:
---
ella_:
miks mä en vois joskus olla kipeä et sais ansaitun vapaapäivän
---
Ei saikkupäivänä tarvii oikeesti olla kipee. Tietty jos joutuu käymään hakemassa lääkäripaperin niin pitää ehkä sitten osata feikata, mutta muussa tapauksessa ei oo mitään väliä. Jos pää sanoo poks niin se on ihan riittävä syy pitää saikkua vaikkei olisi fyysisesti kipee
kilobitti:
---
cheat:
ja sitten mikä se on se kerrostaloissa kuuluuva säännönmukainen toistuva usein hyvinkin rytmikäs nap nap nap ääni
---
mun kämpässä taas kuuluu päiväsaikaan vaimea mystinen natina yläkerrasta, joka välillä muuttuu jumputukseksi....ihan kuin joku hakkaisi sänkyä rytmikkäästi seinään*igor*
Itis:
Miksi tietokoneen perusasetus tuntuu olevan ei toimi kun on kiire?
MaSari:
Saako norsu (lisää) ryppyjä kun sen vanhenee?