15,958 posts, 798 pages, 6,667,264 views
Garo, 3.9.2005 21:30:
---
JussiS, 3.9.2005 16:35:
Oletetaan että mä myöhemmällä iälläni säätiöin itselleni kasan rahaa (ei mitenkään älyttömästi, mutta pari tonnia tjsp) siihen asti että aikamatkailu keksitään, jolloin joku käy laittamassa sen rahan mun tilille vaikkapa 1.9.2005.
Miksi mun tilille ei siis tullut rahaa torstaina?
Tarkoittaako tämä että aikamatkailu ei tule koskaan onnistumaan?
---
Suurin ongelma on varmaankin valuutan epäyhteensopivuus. Luultavasti torstaina jossain roskiksessa on ollut hirveä kasa alpha centaurin solssuja (paikallinen tuleva valuutta). Nokkela voisi miettiä kullan ostamista tulevaisuudessa ja sen kuljettamista ajan halki, mutta vuosisatojen saatossa tavat ovat muuttuneet, eikä kultaa tulla pitämään juuri lainkaan arvossa alpha centaurissa.
- Garo
Tres, 6.9.2005 13:49:
Itse nautin rommikolani mieluiten Havana Clubin 7-vuotiaalla,
sapeli, 7.9.2005 01:33:
Miksi, oi miksi, joskus jonkun profiilissa on kuvan paikalla pelkkä kuvan urli, mutta kun sen copy/pasteat samaan ikkunaan niin sen jälkeen kuva näkyy kuvana?
Fyraett, 9.9.2005 16:32:
Maksoin äsken yhen laskun tuplana vahingos, palauttaaks ne ne ylimääräset rahat mulle vai pitääs sinne soittaa ja mesoo?
Pygmi, 9.9.2005 16:35:
---
Fyraett, 9.9.2005 16:32:
Maksoin äsken yhen laskun tuplana vahingos, palauttaaks ne ne ylimääräset rahat mulle vai pitääs sinne soittaa ja mesoo?
---
Pitää soittaa ja mesoo. Muuten ne ettii siellä (jos viitteellä maksoit) et kuka tää pelle on, joka meille työntää rahaa jota me ei haluta.
edit. Tai ilman viitettä. Iha sama lopputulos, kaaoksen suuruus riippuu talon suuruudesta ja järjestelmän kyvykkyydestä.
Fyraett, 9.9.2005 16:45:
Ei muo muuten vituttais mut mul ei oo mitää hajuu miks oon saanu tän laskun (helsingin kaupunki)
ja sit viel kaiken kruunaa viel se ettei täs laskus oo mitää numeroo minne vois soittaa.
Maksuviitteel maksoin, pakko kait muutenki soittaa sinne ja kysyy mistä hyväst toi lasku tuli mulle. (kuhan löydän sen numeron jostai)
tänää dokaa!
mayah, 9.9.2005 16:53:
---
Fyraett, 9.9.2005 16:45:
Ei muo muuten vituttais mut mul ei oo mitää hajuu miks oon saanu tän laskun (helsingin kaupunki)
---
Sun siis pitäis myös oppia se, miten soitetaan ENNEN laskun maksamista ja mesotaan... :)
Steven Hoaks, 12.9.2005 20:31:
Miksiköhän mun gprs ei toimi kännyssä? Känny sanoo "Yhteys ei ole käytettävissä" Tämä on kyl uusi kännykkä niin rupesin muistelemaan että eikös siihen ensin pitäny jotkut asetukset tilata? Mistä se onnistuu?
Freja, 12.9.2005 20:36:
Minähän en mikään ruudinkeksijä ole, joten tämmöinen mietityttää: Miten ihmeessä jostain pahvitötteröstä, missä on sisällä ruutia, voi tulla tyyliin sydämenmuotoisia räjähdyksiä tai spiraalimaisia valojuovia? Tähtään siis siihen, että kun olin lintsillä eilen, niin rupesin vain miettimään että jopas jotkut on vaan älykkäitä kun semmoisia osaa väsää.. Vai onko? Ja olis mukava tietää et mikä on ilotulitteiden rakenne tai jotain kun niistä saa erivärisiä ja varsinkin eri muotoisia
zasga, 9.9.2005 16:53:
Miks kaupoissa on suolaa jodilla ja ilman jodia. Mihin sitä jodia tarvitaan, jodilla vai ilman? Vai onko se vaan sen varalta se jodillinen, että jos horisontissa alkaa näkyyn sienipilviä. Niin silloin olis syytä kiskaista purkillinen suolaa semmoisenaan?
Freja, 8.9.2005 21:47:
Miksi kuuluu eri ääni esim solisevasta vedestä, kun puren hampaitani yhteen, kuin silloin, kun en pure?
Freja, 12.9.2005 20:36:
Minähän en mikään ruudinkeksijä ole, joten tämmöinen mietityttää: Miten ihmeessä jostain pahvitötteröstä, missä on sisällä ruutia, voi tulla tyyliin sydämenmuotoisia räjähdyksiä tai spiraalimaisia valojuovia? Tähtään siis siihen, että kun olin lintsillä eilen, niin rupesin vain miettimään että jopas jotkut on vaan älykkäitä kun semmoisia osaa väsää.. Vai onko? Ja olis mukava tietää et mikä on ilotulitteiden rakenne tai jotain kun niistä saa erivärisiä ja varsinkin eri muotoisia