extramppa, 23.8.2005 17:18:
---
tomppi, 23.8.2005 17:12:
Viinirypäle kysymykseen löysin varmaan vastauksen lyhyemmässä ajassa kun kysymyksen kirjoittaminen.
---
Ja?
käytä hakukonetta :)
15,958 posts, 798 pages, 6,666,831 views
---
Viinirypäle kysymykseen löysin varmaan vastauksen lyhyemmässä ajassa kun kysymyksen kirjoittaminen.
---
Ja?
Miksi kysytään niin paljon tyhmiä kysymyksiä? Miksi ei voi käyttää hakukoneita enemmän? Viinirypäle kysymykseen löysin varmaan vastauksen lyhyemmässä ajassa kun kysymyksen kirjoittaminen.
idi, 23.8.2005 17:28:
---
---
---
Ja?
---
käytä hakukonetta :)
dominikh, 23.8.2005 18:17:
Jos mä näen tuolin, niin onko se tuoli siinä oikeesti olemassa, vai onko se vain joku mielikuva mikä tulee jostain ajatuksista että "tuollainen voisi olla tuossa oleva tuoli" jolloin joku muu näkee sen erilaisena?
Jos mä näen tuolin, niin onko se tuoli siinä oikeesti olemassa, vai onko se vain joku mielikuva mikä tulee jostain ajatuksista että "tuollainen voisi olla tuossa oleva tuoli" jolloin joku muu näkee sen erilaisena?
Steven Hoaks, 23.8.2005 18:19:
---
---
Mulla on kans yks tyhmä kysymys. Mitä sä oot syöny
Pygmi, 23.8.2005 18:21:
---
---
Kannattaa käydä tunnustelemassa. Jos se myös tuntuu tuolilta, se varmaankin on se. Siis esine, jollaista sua on opetettu kutsumaan "tuoliksi".
dominikh, 23.8.2005 18:24:
---
---
Muttatuota, jos ei ole mahdollisuutta koskettaa, tai ottaa ylipäätään mitään kontaktia siihen.
Pygmi,
Niin, että oletko sä oikeasti läsnä tässä maailmassa, vaiko sittenkin kuollut (tai jossain liemessä makaava zombi) jonka pään sisällä elämäsi vain pistetään pyörimään, jotta voit sitten katsella sitä aikasi kuluksi? Jos sä olet, se tuolikin varmaan on. Mutta jos sä syystä tai toisesta näet harhoja, sille on varmaankin hyvä syy...
Epäilen, että jos se tuoli siinä on, muut näkevät sen joka tapauksessa hieman eri tavoin riippuen heittääkö silmät miinusta, plussaa vai molempia..
dominikh, 23.8.2005 18:43:
Juu, samaa settiä voi miettiä asialla, et oot pimeessä luolassa, sidottuna siihen tuoliin, ihan fyysiseen tuoliin jonka ite tiedostat. Tosin vain naama seinään päin käännettynä, eli et näe muutakuin seinät. Takaa tulee valo johon muodostuu varjoja. Tulee vaikka pallon varjo, mut onko se oikeesti pallo, vai ei....
Pygmi, 23.8.2005 18:55:
---
dominikh, 23.8.2005 18:43:
Juu, samaa settiä voi miettiä asialla, et oot pimeessä luolassa, sidottuna siihen tuoliin, ihan fyysiseen tuoliin jonka ite tiedostat. Tosin vain naama seinään päin käännettynä, eli et näe muutakuin seinät. Takaa tulee valo johon muodostuu varjoja. Tulee vaikka pallon varjo, mut onko se oikeesti pallo, vai ei....
---
Öööö... ei. Ei voi. Mut kiitti tältä erää. Lähden pelottelemaan itseäni semi-olevilla levytangoilla ja -painoilla. Leikitään et se viis kiloo minkä lisäsin, oikeesti vastaakin kymmentä. Ne kiekothan on molemmat pyöreitä....?
mekaanikko, 23.8.2005 19:08:
---
---
Haa, tässä on äärimmäisen mielenkiintoinen filosofinen kysymys, josta on aikain saatossa kirjoiteltu tuhansia ja taas tuhansia sivuja. Lyhyt vastaus: ei voi tietää. =P
kumimuumi, 23.8.2005 18:22:
mitä tapahtuu, koska en ole vielä ajanut ajokokeen toista vaihetta.
dominikh, 23.8.2005 19:10:
---
mekaanikko, 23.8.2005 19:08:
---
---
Haa, tässä on äärimmäisen mielenkiintoinen filosofinen kysymys, josta on aikain saatossa kirjoiteltu tuhansia ja taas tuhansia sivuja. Lyhyt vastaus: ei voi tietää. =P
---
Yksi kysymys: Miksi ei voi tietää? :D
Freja, 23.8.2005 20:01:
Mitä ihmettä meinaa nuo "tää on ommattu sille ja sille" jutut, siis mä en vaa tajua et "tää on sulle ihkupoksuni" siis HÄH
infiana, 23.8.2005 19:30:
Minulta kysyttiin töissä tätä enkä osannut vastata kovinkaan hyvi... eli:
Missä menee raja ystävyyden ja rakkauden välillä? Helppo kysymys, mutta vaikea pukea sanoiksi.