15,958 posts, 798 pages, 6,667,065 views
Lost-Soul:
Ja joskus vaan sen takia, että sormi painaa vahingossa kaksi kertaa sitä nappainta.
yana:
---
oon kuitenkin jotenkin ymmärtänyt että postauksiaan voi editoida ja nyt oli kyseessä todelliset syyt ;)
FuckUp:
Miksi ihmiset (myös minä) käyttää typeriä pisteitä (.. ja ...) lauseiden lopussa? Onko siinä tarkoitus antaa lukijalle mahdollisuus lopettaa lause siten kun itse parhaaksi näkee, vai käytetäänkö niitä ihan vittuilu mielessä?
Sometimes the right thing will make another cry. - Joy Cardvell - Soul To Barefallen angel:
Aina kun tekee suuria päätöksiä, päätyy satuttamaan jotain toista vaikka ei haluaisi.
Miksi näin?
En todellakaan ainakaan ketään läheistä haluaisi satuttaa..
alien:
miksi jotkut ihmiset laittavat pieniä kissanpoikasia lasipurkkeihin ja pitävät niitä elossa lääkkeillä yms, kunnes kuolevat? mitä järkeä tuossa nk. bonzai kittenissä on??
tekis mieli laittaa ne mielestäni _vitun_sairaat_kusipäät_ lasipurkkiin kuolemaan, jotka tosiaan saa kiksejä pienten kissanpentujen rääkkäämisestä!!
pinkki:
:DDDD olihan tää vitsi...
*ever heard of a thing called troll*
alien:
no haeppa huvikses netistä bonzai kitten!
pinkki:
nii-i, sitä sopii miettiä :D ehkä siks et mulla on kissa josta oon huolehtinu yli puolet elämästäni. ...tai ehkä siks et repeilen ihmisille jotka nielee absurdeimmatki trollit ku vettä vaa