Mistäs se Kimi Räikkönen sai just sakot?
15,958 posts, 798 pages, 6,666,681 views
Jammailija, 21.5.2005 21:15:
Nyt tuli kiperä kysymys täs etkoilla, mistä kinastellaan: Mihis sitä pikku-e:tä tarvitaan ajokortissa? Ku mun mielest se on peräkärrin kuljettamista varten, mut toinen jengi epäilee, että se on esim. matkailuautoa ja suurempien värkkien kuljettamista varten.
Mistäs se Kimi Räikkönen sai just sakot?
Miraakkeli, 20.5.2005 20:19:
---
Jammailija, 20.5.2005 19:56:
Autokysymys:
Mulla on Renault Clio 1.6 Si, 99-vuosimallia. Oon jo muutaman kuukauden kiinnittäny huomiota, kuinka auton peräpäästä kuuluu normaalia `huutavampaa` ääntä. Kun nopeus ylittyy yli 40 km/h, niin melutaso alkaa nousta tasaisesti, aivan kuin kierrokset nousisivat merkittävästi. Kaasupolkimen käyttöön tämä ei kuitenkaan liity, koska ääni ei reagoi kaasupolkimen käyttöön mitenkään, eli tasainen melutaso pysyy samanlaisena ajoipa vapaalla tai kaasulla. Auto on katsastettu viikko sitten, eikä mitään vikoja löytynyt. Itse muistelin, että kuulukohan tuo ääni normaaliin äänimaailmaan, mutta tyttökaverin mainittua tänään auton melutasosta, niin aloin itsekin miettimään....
Autoasiantuntijat auttakkee!
---
Vaikka en todellakaan asiantintija olekaan niin veikkaisin että kyseessä on takapyörän laakeri. Ei kovin kallis osa ja osaavalta kaverilta sen vaihtamiseen ei mene edes paljoa aikaa
Jammailija
Oon jo muutaman kuukauden kiinnittäny huomiota, kuinka auton peräpäästä kuuluu normaalia `huutavampaa` ääntä.
Auto on katsastettu viikko sitten, eikä mitään vikoja löytynyt.
anqqa, 24.5.2005 10:32:
mistä johtuu ohimoon ilmaantuva suontenpullistuma, piirrettyjen tyyliin? hämärän näkönen tollanen parin suonen aiheuttama möykky otsassa mistä tuntee pulssin erittäin voimakkaasti..
Jone, 11.5.2005 12:13:
Miten Freehandissä saadaan teksti tai tietyt kuviot seurailemaan jonkun muodon reunoja?
Pitäisi saada teksti kulkemaan siististi ympyrän muodossa tässä erään CD:n labeldesigniä tehdessä.
Nimim. "Vitun Macromedia ja Freehand logiikkoineen, vaihdan teidät ihan just Adobeen ja Illustratoriin"
qini, 13.1.2005 12:09:
Mä aloin miettimään, että miten bussi- , metro- ja ratikkakuskit tulee töihin... Ku eihän bussit kulje 24h... Entä miten ne viimeisen vuoron kuljettajat menee kotiin?
Ehkä niiden pitää sit asua ihan pysäkin vieressä...
sapeli, 13.1.2005 12:30:
---
remotion:
---
qini:
Ei sillä voi ajaa talvella kauhean hyvin
---
Piti oikeen profiili kuvasta tarkistaa että olihan se blondinainen. Olihan se.
---
No hmh - väännetään sitten rautalangasta: onko kaikkien ensimmäisten ja viimeisten vuorojen ajajilla sitten pakko olla oma auto? Jos minä vaikka haluaisin bussikuskiksi ja minulla ei ole autoa, minua ei siis koskaan laitettaisi ajamaan näitä vuoroja? Tätä minun mielestäni tässä ajettiin takaa (moni kun luottaa pääkaupunkiseudulla pelkästään julkisiin), turha käydä hankalaksi. Mur.
kilobitti, 25.5.2005 10:32:
Kuinka kauan ruoka säilyy? Onko ruoka periaatteessa aina syötävää, jos siinä ei ole hajuhaittaa tms? Itse olen pyrkinyt syömään ruuan viimeistään kolmantena päivänä sen laittamisesta (esim. laittaa lauantaina, syö tiistaina), mut voi olla että ruoka säilyis pitempäänkin.
Tres, 25.5.2005 10:33:
Riippuu varmaan pikkasen ruoasta ja esim. sen
nestepitoisuudesta.
Amma, 25.5.2005 10:22:
Mitä eilisessä Kymppikerhossa tapahtui? Ne kaikki meni sinne huvilalle ja...?
Nimim. "Uni yllätti"
mekaanikko, 29.3.2005 15:28:
Ennen vaihteeseen tuloa sporakuski painaa nappia jolla ilmaisee haluavansa kääntyä. Tämä tieto välitetään asetinlaittteeseen, joka kääntää vaihteen oikeaan asentoon. En ole varma, millaisia asetinlaitteita käytetään, ainakin lumisella kelillä näkee usein sporakuskeja vääntämässä manuaalisesti kangella vaihdetta oikeaan asentoon mikä viittaisi siihen että kyseessä olisi mekaaninen asetinlaite rautateillä yleisemmin käytetyn sähköisen sijaan mutta voihan toi olla joku varajärjestelmä.
Verano, 25.5.2005 10:19:
Kyllä tuohon bussi-kyssäriin on jo vastauksia tullut roppakaupalla.
S-T, 25.5.2005 10:49:
---
Verano, 25.5.2005 10:19:
Kyllä tuohon bussi-kyssäriin on jo vastauksia tullut roppakaupalla.
---
Juu en jaksanut kovin pitkälle vastauksia selailla, katsoin vain, että johonkin hetkeen x mennessä ei kukaan vielä ollut vastannut asiallisesti.. mutta tuleepa nyt tietoa sitten roppakaupalla xP
(pitäisi ehkä seurata foorumia aktiivisemmin, eikä vain parin kuukauden välein ja vastailla silloin vanhoihin viesteihin...)
mayah, 27.5.2005 11:40:
Onko HKL:n matkakortti voimassa 30 päivää hankkimisesta vai aina kalenterikuukauden?
Freja, 27.5.2005 12:54:
Kannelmäki on Kantsu, Malminkartano Maltsu... Millä nimellä muita kaupunginosia Hesassa kutsutaan jos puhutaan näin "lyhyemmistä" nimistä..? Ja onko Munkka Munkkivuori vai -niemi vai onko niillä edes eroa???