15,958 posts, 798 pages, 6,666,968 views
kilobitti:
Miten kuurot pitävät huolen siitä että heräävät oikeaan aikaan?
Displacer:
---
Mande:
OON MIETTINY TÄTÄ JO PITKÄÄN....MIKS NAISET EI HYPPÄÄ MÄKIHYPPYÄ?!!!!
---
Ehkä ne ei uskalla. Tai sit ne on liian heikkoja.
*koettaa kepillä jäätä*
katai:
Varmaan kyse on myös naisen motoriikasta.. meidän ponnistuksemme on paljon heikompi yleensä ottaen mitä miehet voivat ponnistaa. Meitä ei vain yksinkertaisesti ole luotu lentämään.
shAderNa:
Miks pyyhkeit pestää ku niihin kuivataan puhtaana?
shAderNa:
Miks pyyhkeit pestää ku niihin kuivataan puhtaana?
mayah:
---
mayah:
Miks miks miks mun resurssien hallinta kaatuu koko ajan? koitan vähän järkkää tavaroita siel ja se kestää tasan sen, et sen aukasee ja säätää jotain ja sit se vaan jumittaa. Ja netti pelittää kivasti, mut esim. omista musiikkitiedostoista ku koittaa avata jotain winampilla, niin kestää ihan sikana ja sit se kaatuu.
---
No nii, mut sehän onki toi winamppi mikä sen kaataa. Mitäs helvettiä. Pitääkö tässä nyt sitte alkaa ihan itse tietokonenörtteilee, et mikä sitä vaivaa..?
anqqa:
tänään laivalla hki-tal-hki tuli vastaan paljon outoja jäämuodostelmia. isoissa lautoissa tolkuton määrä saman kokosia pyöreitä jäälevyjä missä reunat, vähän ku jäisiä lumpeenlehtimetsiä. jääpalat siis kaikki tiivisti omissa alueissa missä ihan avomerta vieressä,
Lene:
Mitenkäs se on otettu korkeakouluihin yms. hakiessa huomioon, ettei kaikkien ole pakko enää kirjoittaa ruotsia?
Lene:
Mitenkäs se on otettu korkeakouluihin yms. hakiessa huomioon, ettei kaikkien ole pakko enää kirjoittaa ruotsia?
Kolera:
http://cgi.4chan.org/f/src/shineget2.swf
Mistä tää musa on?
Kriss G:
Ihmettelin tätä samaa jo tuolla Fast topikissa ja nyt ihmettelen samaa täällä. Minkä takia niin monen polkkaklubin nimessä on neljä kirjainta? (Säde, Rush, Fury, Loco, Lick, Doom...)
ALIEN:
---
Kriss G:
Ihmettelin tätä samaa jo tuolla Fast topikissa ja nyt ihmettelen samaa täällä. Minkä takia niin monen polkkaklubin nimessä on neljä kirjainta? (Säde, Rush, Fury, Loco, Lick, Doom...)
---
koska suomessa säde on ensimmäisin ja sen nimellä on vaikutusta uudempiin? Thunderdome on kyl ehdottomasti kivoin hc-bileiden nimi ^___^
ezzy:
Mutta mitä tekemistä HC:lla on polkan kanssa?