15,958 posts, 798 pages, 6,666,765 views
Astaroth:
---
a-j:
kun vaihtaa puhelimen liittymätyyppiä niin pitääkö
se vanha liittymä erikseen katkaista? vai katkeaako
se itsestään vaihdon yhteydessä
---
Mielestäni se on pakko katkaista, koska henkilöhän voi pitää samaan aikaa useampaa liittymää.
cosmic:
---
Ei mulla ole kytkin hajoamassa kun ei ole autoakaan . Tuli vaan eilisestä Britain's Worst Driver -ohjelmasta mieleen, kun siinä eräällä kisaajalla on ollut koko kisan ajan ongelmia kytkimen kanssa. Ekassa jaksossa se kirjaimellisesti poltti kytkimen.
ezzy:
---
cosmic:
---
Ei mulla ole kytkin hajoamassa kun ei ole autoakaan . Tuli vaan eilisestä Britain's Worst Driver -ohjelmasta mieleen, kun siinä eräällä kisaajalla on ollut koko kisan ajan ongelmia kytkimen kanssa. Ekassa jaksossa se kirjaimellisesti poltti kytkimen.
---
ei sattunut olemaan se mummo? Missasin itse tosta alun =)
W:
Tietäiskö joku mistä heruis subit elokuvaan Alfie (Alfie full Dvd 1cd/25fr) ...Englanti tai Suomi? Olen etsinyt muttei oo tullu viellä vastaan...
perhanan Jude Law kun mongertaa niin perhanasti...ainaskin tossa dvd-ripissä kuulostaa ihan siansaksalta.
W:
Tietäiskö joku mistä heruis subit elokuvaan Alfie (Alfie full Dvd 1cd/25fr) ...Englanti tai Suomi? Olen etsinyt muttei oo tullu viellä vastaan...
perhanan Jude Law kun mongertaa niin perhanasti...ainaskin tossa dvd-ripissä kuulostaa ihan siansaksalta.
kilobitti:
Omakuvat netissä, joissa on kommenttina "täs olen ihan tyhmän näköinen" tms:
Jos se on niin tärkeätä miltä näyttää, ja näyttää mielestään siinä kuvassa tyhmältä, miksi ylipäätään laittaa sitä näkyville?
Ana-5000:
Mä en tajuu miks laihat mimmit on sillee "HITTO MÄ OON LÄSKI SIIS NIIN KARMEETA EI VOI OLLA TOTTA!!!!"
kilobitti:
---
Ana-5000:
Mä en tajuu miks laihat mimmit on sillee "HITTO MÄ OON LÄSKI SIIS NIIN KARMEETA EI VOI OLLA TOTTA!!!!"
---
Tähän ei varmaan oikeastaan ole kuin kaks syytä:
-halu saada kehuja omaa epävarmuutta pönkittämään
-epävarmuus itse kuvasta; kun ei ole varma siitä nauraako kaverit tms., on varmaan turvallisempaa sanoa "et tää on ihan tyhmä".