Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,457,161 views

Avatar
#2941 • • polve Guest

vaavu:
Munkin käyttämistä ip:istä saa selville mun kotiosoitteen, työpaikan ja opiskelupaikan.



En tiennytkään, että niillä saa noinkin paljon selvää asioista.
..Mutta enemmän kiinnostaisi tietää miten?
Peloittavaa, kyllä.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#2942 • • Aziz Combat Fighter

GoA:
Ja muutenkaan en voi ymmärtää miksi noita pitää näyttää peruskäyttäjille. Ei se nyt ainakaan siistiä ole.



Ehkä se vähentää vähän taipumusta spedeilyyn ja trollaamiseen.
Avatar
#2943 • • Edited GoA Guest

Ana-5000:
---
GoA:
Ja muutenkaan en voi ymmärtää miksi noita pitää näyttää peruskäyttäjille. Ei se nyt ainakaan siistiä ole.

---


Ehkä se vähentää vähän taipumusta spedeilyyn ja trollaamiseen.



No mun kohdalla ei juurikaan. *hih*

EDIT: Mutta vakavasti puhuen en usko että se vaikuttaa pahemmin kun moni täällä ei edes tiedä mikä se on (kärjistelyä). Kuitenkin ylläpitäjät voisi potkia jonkun trollaajan muutenkin pois joten pelkkä ip-osoite ei vaikuta paskan vertaa.Varsinkin kun ne monella vielä vaihtuvat jatkuvasti. Itellä tuntuu olevan liiankin kiinteä yhteys joten pitää vähän varoa mitä tänne kirjoittelee tai dc-hubeissa tekee. :)
vaavu

Posts: 1,324

#2944 • • vaavu vara-vana

polve:
---
vaavu:
Munkin käyttämistä ip:istä saa selville mun kotiosoitteen, työpaikan ja opiskelupaikan.
---
En tiennytkään, että niillä saa noinkin paljon selvää asioista.
..Mutta enemmän kiinnostaisi tietää miten?



No, mun tapaus taitaa olla jossain määrin poikkeus, keskimäärin varmaan ei näy näin paljon tietoa. Mullakin taitaa olla vähän turhan kiinteät osoitteet.

Itse sain omat tietoni hyvin yksinkertaisesti: katsoin parin viimeisimmän postin ip:t ja annoin niille komennon
Code:
tracert <ip-alku>.1
. Sieltä tulee sellaisia taikasanoja kuin jt10, soberit ja hut - nämä ovat sitten joko tietämällä tai googlettamalla yhtä kuin osoite (jämeräntaival 10), työpaikka ja koulu.

Muitakin tapoja toki on. Netissä on erilaisia saitteja, joissa voi katsoa tiettyjen ip-osoitteiden domaineja ja domainien yhteystietoja.
e-will

Posts: 372

#2945 • • e-will joor worst naitmeir

Jone:

Tietenkin on plussaa että on sinut oman ulkonäkönsä kanssa, mutta mun mielestäni paras tapa näyttää se ei ole näyttää mahdollisimman paljon itsestään kuvissa, jotka sitten pusketaan webiin teinipojujen *fapfapfap*-matskuksi.



mistä sitä kunnon fapfap -matskua sit enää sais? =(((
kioskillaki on niin kallista..... =(

nyky-yhteiskunta tarvitsee huonoitsetuntoisia kauniita naisia jotka ovat valmiita tekemään kaikkea todella älytöntä ja huvittavaa kokeakseen itsensä nätiksi!

--
vailla täyttä ymmärrystä

Apo

Posts: 1,574

#2946 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut


Bio:
jos porukka kuitenkin dissaa sen läpän maanrakoon niin sen postaajan ei tarvitse sit paljastaa et hän oli sen takana.
---
Ana-5000:
Jos epäilee sellasta ni kantsiikohan sitä ylipäänsä postata..
I'm looking at you, DJ Dallas..



Itse ainakin pistäisin asiallisempaa palautetta niille jotka tuovat tuollaiset läpät oman tunnuksen alta. Läppätunnuksille tulee vastattua paljon ronskimmin mikä taas ehkä lisää turhien postitusten määrää -> laatu laskee nopeammin.
liikkuva muna

Posts: 2,652

#2947 • • liikkuva muna an egg on the move

vaavu:
---
polve:
---
vaavu:
Munkin käyttämistä ip:istä saa selville mun kotiosoitteen, työpaikan ja opiskelupaikan.
---
En tiennytkään, että niillä saa noinkin paljon selvää asioista.
..Mutta enemmän kiinnostaisi tietää miten?

---


No, mun tapaus taitaa olla jossain määrin poikkeus, keskimäärin varmaan ei näy näin paljon tietoa. Mullakin taitaa olla vähän turhan kiinteät osoitteet.

Itse sain omat tietoni hyvin yksinkertaisesti: katsoin parin viimeisimmän postin ip:t ja annoin niille komennon

Code:
tracert <ip-alku>.1
. Sieltä tulee sellaisia taikasanoja kuin jt10, soberit ja hut - nämä ovat sitten joko tietämällä tai googlettamalla yhtä kuin osoite (jämeräntaival 10), työpaikka ja koulu.

Muitakin tapoja toki on. Netissä on erilaisia saitteja, joissa voi katsoa tiettyjen ip-osoitteiden domaineja ja domainien yhteystietoja.



Ennen oli sellanen kiva ilmainen sivu kun hacker tracker. Siellä sai IP:n perusteella aika hyvin tietoa. Samalla sivulla oli myös systeemi joka kaivoi sähköpostiosotteen perusteella sen haltijan yhteystiedot kotiosoitetta puhelinnumeroa myöten (mikäli ne oli mailiosotetta rekisteröitäessä sinne täytetty).
Rubicon

Posts: 550

#2948 • • Rubicon
miten linnut lisääntyy?*täh*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Avatar
#2949 • • GoA Guest
seksillä.
Nacu

Posts: 1,293

#2951 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Rubicon:
miten linnut lisääntyy?*täh*



Ne panee ja sit ne munii!!1 *muhaha*

oli ihan pakko *igor*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Oneiros

Posts: 644

#2952 • • Oneiros x)

Rubicon:
miten linnut lisääntyy?*täh*



http://en.wikipedia.org/wiki/Bird

Tuolta löytyy vastaus ja paljon muutakin tietoa linnuista. *vink*

--
Space, while it seems to go on and on forever,
actually has a gorilla throwing barrels at you at the end.

Rubicon

Posts: 550

#2953 • • Rubicon

Nacu:
---
Rubicon:
miten linnut lisääntyy?*täh*

---


Ne panee ja sit ne munii!!1 *muhaha*

oli ihan pakko *igor*



tollen mä sen itekkin ajattelin *muhaha*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Rubicon

Posts: 550

#2954 • • Rubicon

Omnivore:
---
Rubicon:
miten linnut lisääntyy?*täh*

---


http://en.wikipedia.org/wiki/Bird

Tuolta löytyy vastaus ja paljon muutakin tietoa linnuista. *vink*



Nyt mä oon tänkin tiedon verran viisaampi! *plur*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Oneiros

Posts: 644

#2955 • • Oneiros x)

Rubicon:

Nyt mä oon tänkin tiedon verran viisaampi! *plur*



Jep, ja ton mukaan linnuilla on aika ankea seksielämä. "Yhdyntä" saattaa minimissään kestää alle sekunnin. *uuh*

--
Space, while it seems to go on and on forever,
actually has a gorilla throwing barrels at you at the end.

Nacu

Posts: 1,293

#2956 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Omnivore:
Jep, ja ton mukaan linnuilla on aika ankea seksielämä. "Yhdyntä" saattaa minimissään kestää alle sekunnin. *uuh*



Joo, ja sit jossain dokkarissa oli sellanen lintulaji, jossa se naaras pani ensin yhden uroksen kanssa ja meni sit vokotteleen toista. Tää toinen nokkimalla sen naaraan persettä sai sen ulostaan sen ekan spermat. Sit se toka kuksi sitä kans ja näinollen molemmat urokset kuvitteli olevansa poikasten isipappoja. Sitten ne yhdessätuumin rakensi pesän sille horolle ja innolla ruokki jälkeläisiä naaraan vaan makoillessa ja nautiskellessa ylläpidosta. Miksei ihmisillä toimi tommonen konsepti? *muhaha*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Oneiros

Posts: 644

#2957 • • Oneiros x)

Nacu:
Sitten ne yhdessätuumin rakensi pesän sille horolle ja innolla ruokki jälkeläisiä naaraan vaan makoillessa ja nautiskellessa ylläpidosta. Miksei ihmisillä toimi tommonen konsepti? *muhaha*



Well.. eipä tuo käyttäytyminen ihmisillekään täysin tuntematonta ole.. naista elättävät miehet eivät vaan välttämättä tiedä toistensa olemassaolosta.. *nauru*

--
Space, while it seems to go on and on forever,
actually has a gorilla throwing barrels at you at the end.

Nacu

Posts: 1,293

#2958 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
NII! Ja kelatkaa mikä vaiva sekunnin panosta!!!1 *nauru*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Nacu

Posts: 1,293

#2959 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Hei, runkkaako eläimet? *ding*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

mekaanikko

Posts: 1,176

#2960 • • mekaanikko don selecta
Miks Windows XP Pro IE 6:lla usein, mutta ei aina, textareaan esim. täällä Klubbarissa kirjoitellessa näppislayout vaihtuu jenkkinäppiksen mukaiseksi, tai siis että kun esim pitäis tulla ä niin tuleekin ' jne. - pelkästään textareoissa, ei missään muualla? Ja ennen kaikkea, miten helkkarissa siitä pääsis eroon? (Ja vaihda selainta ei ole tässä tapauksessa se ratkaisu.)

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia