vaavu:
Munkin käyttämistä ip:istä saa selville mun kotiosoitteen, työpaikan ja opiskelupaikan.
En tiennytkään, että niillä saa noinkin paljon selvää asioista.
..Mutta enemmän kiinnostaisi tietää miten?
Peloittavaa, kyllä.
15,958 posts, 798 pages, 6,664,801 views
vaavu:
Munkin käyttämistä ip:istä saa selville mun kotiosoitteen, työpaikan ja opiskelupaikan.
GoA:
Ja muutenkaan en voi ymmärtää miksi noita pitää näyttää peruskäyttäjille. Ei se nyt ainakaan siistiä ole.
Ana-5000:
---
GoA:
Ja muutenkaan en voi ymmärtää miksi noita pitää näyttää peruskäyttäjille. Ei se nyt ainakaan siistiä ole.
---
Ehkä se vähentää vähän taipumusta spedeilyyn ja trollaamiseen.
polve:
---
vaavu:
---
Jone:
Tietenkin on plussaa että on sinut oman ulkonäkönsä kanssa, mutta mun mielestäni paras tapa näyttää se ei ole näyttää mahdollisimman paljon itsestään kuvissa, jotka sitten pusketaan webiin teinipojujen *fapfapfap*-matskuksi.
Bio:
jos porukka kuitenkin dissaa sen läpän maanrakoon niin sen postaajan ei tarvitse sit paljastaa et hän oli sen takana.
---
Ana-5000:
Jos epäilee sellasta ni kantsiikohan sitä ylipäänsä postata..
I'm looking at you, DJ Dallas..
vaavu:
---
polve:
---
vaavu:
---
---
No, mun tapaus taitaa olla jossain määrin poikkeus, keskimäärin varmaan ei näy näin paljon tietoa. Mullakin taitaa olla vähän turhan kiinteät osoitteet.
Itse sain omat tietoni hyvin yksinkertaisesti: katsoin parin viimeisimmän postin ip:t ja annoin niille komennon. Sieltä tulee sellaisia taikasanoja kuin jt10, soberit ja hut - nämä ovat sitten joko tietämällä tai googlettamalla yhtä kuin osoite (jämeräntaival 10), työpaikka ja koulu.Code:tracert <ip-alku>.1
Muitakin tapoja toki on. Netissä on erilaisia saitteja, joissa voi katsoa tiettyjen ip-osoitteiden domaineja ja domainien yhteystietoja.
Rubicon:
miten linnut lisääntyy?
Omnivore:
---
Rubicon:
miten linnut lisääntyy?
---
http://en.wikipedia.org/wiki/Bird
Tuolta löytyy vastaus ja paljon muutakin tietoa linnuista.
Omnivore:
Jep, ja ton mukaan linnuilla on aika ankea seksielämä. "Yhdyntä" saattaa minimissään kestää alle sekunnin.
Nacu:
Sitten ne yhdessätuumin rakensi pesän sille horolle ja innolla ruokki jälkeläisiä naaraan vaan makoillessa ja nautiskellessa ylläpidosta. Miksei ihmisillä toimi tommonen konsepti? *muhaha*