15,958 posts, 798 pages, 6,666,824 views
ALIEN:
Onko Blade Runner -dvd ollut myynnissä suomessa??
whispering:
---
ALIEN:
Onko Blade Runner -dvd ollut myynnissä suomessa??
---
DVD Profilerin mukaan se ois julkastu 1.11.1999 suomessa (joku directors cut).
STU^^:
Hyvä sääntö on se, että kaikki muistikammat toimivat hitaimman muistikamman nopeudella.
133MHz -muistia voi käyttää 100 MHz -emolevyssä.
Apo:
Hyvä sääntö on lukea keskustelu loppuun saakka ennenkuin vastaa
Jos muistivalmistajan sivuilla lukee että "PC133 modules MAY NOT BE BACKWARD COMPATIBLE to PC100 machines" niin mielestäni tuo sanomasi asia ei päde. Eli asia taitaa mennä siten että omalla riskillä ja kaupan palautusoikeuteen/vaihtotakuuseen luottaen voi kokeilla noita nopeampia muisteja.
ALIEN:
tylsyys iski sataan vuoteen ja aukaisin tv:n ja kappas mitäs sieltä tulikaan! ~__^
onko Miriam mies vai nainen vai ei kumpaakaan?
*hakee kaupasta popkornia*
edit: joo, tosiaan nainen miehen kehossa, mutta.... there is more than meets the eye ;)
sapeli:
---
cosmic:
---
naira:
[olen idiootti] mitä hittoa tarkoittaa o/ [/olen idiootti]
---
Viittaamista.
---
Taikka sit niinku "heihei" tai "moikka" Tai niin ainakin olen nähnyt sitä myös käytettävän.
Juhgu:
---
No jaa, kyllä 512 kilobitin yhteydellä parhaassa tapauksessa pääsee sinne 62-63 kilotavun paikkeille. Minusta tuo 512k on paljon harhaanjohtavampi kuin tuo olisi.
Bio:
---
Ana-5000:
ZOMG
---
mitä niinku toi Z tossa tarkoittaa?
ezzy:
---
sapeli:
---
cosmic:
---
naira:
[olen idiootti] mitä hittoa tarkoittaa o/ [/olen idiootti]
---
Viittaamista.
---
Taikka sit niinku "heihei" tai "moikka" Tai niin ainakin olen nähnyt sitä myös käytettävän.
---
ei, vaan se on "kenoviiva o kauttaviiva" eli kaksi kättä ylhäällä tyyliin "JESS!" ja klubitus poistaa ton kauttaviivan ja jäljelle jää o/ eli kyseessä on bugin tms. aiheuttama harha.
mayah:
No emmä tiiä. Sieltä mistä se musiikki ja ohjelmatkin tulee? Siks mä kysynkin..
mayah:
Joo, mä tiiän, oon toivoton.