Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,494,698 views

Avatar
#2641 • • astaroth Guest

Ana-5000:
Mistä toi "semi" tohon eksy?


En tiedä, kuuluuko tuo "semi" ollenkaan tuohon termiin, mutta:

ezzy:
osaa käyttää molempia käsiään melkein yhtä hyvin.

andi--

Posts: 1,381

#2642 • • andi-- lunttu

Astaroth:
Kaikkien tietämieni oikeakätisten lätkämaila on lefti. Olen oikeakätinen, miksi pelaan rightilla? Johtuuko tämä jostain geenipoikkeamasta vai pelkästään nuorena tottumisesta?



Onhan noita ihmeellisyyksiä... Oliskohan tottumiskysymys? Lätkämailan käsittely ei vaadi kuitenkaan samanlaista hienomotoriikkaa kun esim. kirjoittaminen. Itse olen oikeakätinen ja vasenjalkainen, korista pompottelen ja frisbeetä heittelen vasemmalla. Hassuja yhdistelmiä.. *hih*

--
- RAAH -

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#2643 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

andi--:
---
Astaroth:
Kaikkien tietämieni oikeakätisten lätkämaila on lefti. Olen oikeakätinen, miksi pelaan rightilla? Johtuuko tämä jostain geenipoikkeamasta vai pelkästään nuorena tottumisesta?
---
Onhan noita ihmeellisyyksiä... Oliskohan tottumiskysymys? Lätkämailan käsittely ei vaadi kuitenkaan samanlaista hienomotoriikkaa kun esim. kirjoittaminen. Itse olen oikeakätinen ja vasenjalkainen, korista pompottelen ja frisbeetä heittelen vasemmalla. Hassuja yhdistelmiä.. *hih*



Tälläisessä tapauksessa tosiaan kyseessä on tottumis kysymys... Minäkin olen oikeakätinen mutta pelaan jääkiekkoa vasenkätisenä, mutta esim. sulkapalloa ja pingistä taas oikealla kädellä. Asia selittyy niinkin helpolla tavalla että ensimmäinen jääkiekkomailani oli vasurille tarkoitettu, mutta kun sulkapallo mailaa voi pelata molemmin päin, niin silloin vallan ottaa enemmän käytetty käsi.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

UnityF

Posts: 15,721

#2644 • • UnityF joo just se

nomic:
nyt menee pikkasen ohi mutta tästä tulee mun tyhmä kysymys: kuinka on mahdollista että broidini piirtää oikeella kädellä ja kirjoittaa vasemmalla [vai menikös se toisinpäin...] ja osaa kuulemma myös kummallakin kädellä kirjoittaa
paitsi oikealla pikkasen huonommin (ei tietenkään samaan aikaan kirjoita käsillänsä) *ding* *hymy* :]



et sä sitten osaa? *ding*
Kun minäkin osaan... hmm.. outoo.. janko kirjoittaa vasemalla ja piirtää molemilla. mä kirjoitan vasemalla ja oikeellakin kirjoitan mut en niin hyvin mut paaaaljon selvemmin kun esim _sun_ käsiala *vink**nauru* Ristipistotyöt ja ym käsityöt teen melkein poikkeuksetta oikeella kädellä. ootas sitten oikee kätinen mukamas? mun mielestä sä oot pienenä ollu vasenkätinen jos en ihan väärin muista.
sensus

Posts: 124

#2645 • • sensus Trance can set you free...

Juhgu:
---
sensus:
Tyhmin kysymykseni voisi olla :
- Miksi ihmeessä asun vielä täällä up north-seudulla eli Suomessa, vaikka minulle olisi piakkoin taas tarjolla mahdollisuus muuttaa kylmistä maisemista ainutlaatuisiin ja utopiamaisiin lämpösfääreihin espanjaan tai muualle etelään ? *nauru*

---


Ehkä sun kaverit on täällä. Ja vaikka kielitaito olisi miten hyvin hanskassa, tuntuu kotoisammalta puhua suomea.



Onhan kamuja täällä, mutta kyllä uusia ystäviä saa ulkomaillakin ja suhteessa paljon helpommin. *hymy* Puhun kyllä suomea, mutta puhun myös paljon englantia ja espanjaa myös, joten ei suomi ole minulle yhtään englantia kotoisampi kieli -päinvastoin *hihu*

--
[li] S e n s u s [/li]
Latest TrAnCe for the win:
*nuotti* Edin Bosnjak - Alluring wishes
*nuotti* Selu Vibra - Stargazing

Thought:
why am I so kick ass?

perhosnei

Posts: 85

#2646 • • perhosnei siivellinen
Mikä lauta on ah niin mahtavan Apocalyptican Bittersweet-kappaleessa?
perhosnei

Posts: 85

#2647 • • perhosnei siivellinen

staRcloud:
Mikä lauta on ah niin mahtavan Apocalyptican Bittersweet-kappaleessa?

Hei mutta taidankin tietää jo. witch board.
Avatar
#2648 • • astaroth Guest

staRcloud:
Mikä lauta on ah niin mahtavan Apocalyptican Bittersweet-kappaleessa?


Se voisikin olla mahtava, jos sen Lauri Ylösen saisi pois siitä rääkymästä.
nomic

Posts: 4,120

#2649 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

UnityF:
mun mielestä sä oot pienenä ollu vasenkätinen jos en ihan väärin muista.


onneksi vaihoin kättä *lmao* ainaskin mun mielestä mä oon oikeakätinen tällä hetkellä :P
Avatar
#2650 • • astaroth Guest

mayah:
No niin nörtit.


Etkö voisi käyttää pilkkua pisteen sijaan?

(Pelkkä ajatus, en osaa käyttää Exceliä...)
anqqa

Posts: 4,034

#2651 • • anqqa tirehtööri

mayah:
Miten mä saan Excelistä pois tollasen asetuksen, et ku kirjotan vaikka 2.19, niin se muuttaa sen automaattisesti päivämääräksi 2.helmikuuta 2005? Mä kuitenkin ajattelen euroja, enkä voi pistää siihen perään -merkkiä koska pitää laskee ne luvut viel yhteen ja sit se huutaa vaan tulokseksi ARVO!



hiiren oikee namiska siellä kolumnin (a, b, c jne) kohdalla, format cells ja valkkaat kategoriaks numero tai valuutta.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#2652 • • astaroth Guest

mayah:
Annakin olla viimeinen kerta kun vastailet ilman faktatietoa. Sisälläni herännyt toivonkipinä nähdessäni 1Q merkinnän on nyt tuhottu iäksi ja uskoni ihmiskuntaan on menetetty.

*justjoo*


No, sait jo vastauksen, joten älä vielä luovu toivosta. :)
ezzy

Posts: 8,060

#2653 • • ezzy Droid-pappa

staRcloud:
---
staRcloud:
Mikä lauta on ah niin mahtavan Apocalyptican Bittersweet-kappaleessa?

---
Hei mutta taidankin tietää jo. witch board.



Ouija Boardilta vaikutti noin sekunnin perusteella mitä mtv:ltä näin loppua.
Avatar
#2654 • • astaroth Guest
Rupesin tuossa miettimään, kun himasta on ollut koko päivän poikki lämmin vesi...

Miksi aina loppuu lämmin vesi? Miksi ei kylmä vesi koskaan lakkaa tulemasta?
*magia*

Posts: 536

#2655 • • *magia* säheltävä takkutukka

Astaroth:
Rupesin tuossa miettimään, kun himasta on ollut koko päivän poikki lämmin vesi...

Miksi aina loppuu lämmin vesi? Miksi ei kylmä vesi koskaan lakkaa tulemasta?



Koska kylmää vettä on järvet täynä ja jos se kylmä loppuisi ni ei olis lämmintäkään ku se lämmitetään siitä kylmästä..ainakin niin mä oon ymmärtäny..

--
Jos ei ole elämässä tehnyt virheitä , ei voi sanoa kokeilleensa koskaan mitään uutta!!

*magia*

Posts: 536

#2656 • • *magia* säheltävä takkutukka
Miksi purkka ei häviä jauhamalla??
Tätä on tullu mietittyä monta pitkää minuuttia ja tuntia..ei ymmärrä..auttakaa tyhmää..*hihu*

--
Jos ei ole elämässä tehnyt virheitä , ei voi sanoa kokeilleensa koskaan mitään uutta!!

Apo

Posts: 1,574

#2657 • • Edited Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

*wild peach*:
Miksi purkka ei häviä jauhamalla??



Purukumi on tehty kumisesta aineesta joka ei sula suussa vaan pysyy kiinteänä massana. Lisää purukumista suomeksi ja englanniksi.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#2658 • • Aziz Combat Fighter

Astaroth:
Rupesin tuossa miettimään, kun himasta on ollut koko päivän poikki lämmin vesi...

Miksi aina loppuu lämmin vesi? Miksi ei kylmä vesi koskaan lakkaa tulemasta?



*poks*
Avatar
#2659 • • astaroth Guest

*wild peach*:
Koska kylmää vettä on järvet täynä ja jos se kylmä loppuisi ni ei olis lämmintäkään ku se lämmitetään siitä kylmästä...


Joo, mutta rupesin kyseenalaistamaan tuota, koska kuitenkin on olemassa kuumavesi- ja kylmävsiputket erikseen. Eli vettä luulisi olevan kuumana valmiiksi siellä jossakin, mutta aina se kuumavesiputki menee rikki. Vai onko kaupungin vedenjakelussa myös jonkunlainen poileri sitten?
Avatar
#2660 • • astaroth Guest
Olenko ainoa mies maailmassa, jonka mielestä Eric Prydz - Call On Me-musiikkivideo on järkyttävää paskaa?