Ana-5000:
Mistä toi "semi" tohon eksy?
En tiedä, kuuluuko tuo "semi" ollenkaan tuohon termiin, mutta:
ezzy:
osaa käyttää molempia käsiään melkein yhtä hyvin.
15,958 posts, 798 pages, 6,666,608 views
Ana-5000:
Mistä toi "semi" tohon eksy?
ezzy:
osaa käyttää molempia käsiään melkein yhtä hyvin.
Astaroth:
Kaikkien tietämieni oikeakätisten lätkämaila on lefti. Olen oikeakätinen, miksi pelaan rightilla? Johtuuko tämä jostain geenipoikkeamasta vai pelkästään nuorena tottumisesta?
andi--:
---
Astaroth:
Kaikkien tietämieni oikeakätisten lätkämaila on lefti. Olen oikeakätinen, miksi pelaan rightilla? Johtuuko tämä jostain geenipoikkeamasta vai pelkästään nuorena tottumisesta?
---
Onhan noita ihmeellisyyksiä... Oliskohan tottumiskysymys? Lätkämailan käsittely ei vaadi kuitenkaan samanlaista hienomotoriikkaa kun esim. kirjoittaminen. Itse olen oikeakätinen ja vasenjalkainen, korista pompottelen ja frisbeetä heittelen vasemmalla. Hassuja yhdistelmiä..
nomic:
nyt menee pikkasen ohi mutta tästä tulee mun tyhmä kysymys: kuinka on mahdollista että broidini piirtää oikeella kädellä ja kirjoittaa vasemmalla [vai menikös se toisinpäin...] ja osaa kuulemma myös kummallakin kädellä kirjoittaa
paitsi oikealla pikkasen huonommin (ei tietenkään samaan aikaan kirjoita käsillänsä) :]
Juhgu:
---
sensus:
Tyhmin kysymykseni voisi olla :
- Miksi ihmeessä asun vielä täällä up north-seudulla eli Suomessa, vaikka minulle olisi piakkoin taas tarjolla mahdollisuus muuttaa kylmistä maisemista ainutlaatuisiin ja utopiamaisiin lämpösfääreihin espanjaan tai muualle etelään ?
---
Ehkä sun kaverit on täällä. Ja vaikka kielitaito olisi miten hyvin hanskassa, tuntuu kotoisammalta puhua suomea.
staRcloud:
Mikä lauta on ah niin mahtavan Apocalyptican Bittersweet-kappaleessa?
mayah:
No niin nörtit.
mayah:
Miten mä saan Excelistä pois tollasen asetuksen, et ku kirjotan vaikka 2.19, niin se muuttaa sen automaattisesti päivämääräksi 2.helmikuuta 2005? Mä kuitenkin ajattelen euroja, enkä voi pistää siihen perään -merkkiä koska pitää laskee ne luvut viel yhteen ja sit se huutaa vaan tulokseksi ARVO!
mayah:
Annakin olla viimeinen kerta kun vastailet ilman faktatietoa. Sisälläni herännyt toivonkipinä nähdessäni 1Q merkinnän on nyt tuhottu iäksi ja uskoni ihmiskuntaan on menetetty.
Astaroth:
Rupesin tuossa miettimään, kun himasta on ollut koko päivän poikki lämmin vesi...
Miksi aina loppuu lämmin vesi? Miksi ei kylmä vesi koskaan lakkaa tulemasta?
*wild peach*:
Miksi purkka ei häviä jauhamalla??
Astaroth:
Rupesin tuossa miettimään, kun himasta on ollut koko päivän poikki lämmin vesi...
Miksi aina loppuu lämmin vesi? Miksi ei kylmä vesi koskaan lakkaa tulemasta?
*wild peach*:
Koska kylmää vettä on järvet täynä ja jos se kylmä loppuisi ni ei olis lämmintäkään ku se lämmitetään siitä kylmästä...