15,958 posts, 798 pages, 6,666,946 views
Jone:
Luonnonvalo on sinertävää.
Astaroth:
---
Jone:
Luonnonvalo on sinertävää.
---
Minun muistaakseni luonnonvalo määritellään värittömäksi,
ja eri objektit heistastavat valoa omalla tavallaan.
Jone:
Voipi olla, mutta mulle tulee usein mm. ulkona "taas on valkotasapaino säädetty päin persettä"-fiilis, joten ei se ilmeisesti neutraalina ilmene kaiken aikaa.
ee102:
Hmm. Tuli mieleen sellanen kysmys, ku olin tässä iltapuuroa laittamassa, että miks puuroa ei oo tapana syödä illalla? Yks kaveri just tossa ihmetteli, ku aloin valmistamaan puuroa käytännössä yöllä, että miten mä puuroa tähän aikaan laitan.
ee102:
miks puuroa ei oo tapana syödä illalla?
yusu:
---
ee102:
miks puuroa ei oo tapana syödä illalla?
---
Koska kaurahiutaleissa on aika paljon hiilihydraatteja ja yöllä et pahemmin energiaa tarvitse. Läskiä ainakin tulee jos mättää iltasin reiluja hiilariannoksia
ee102:
Eikä tuu. Ite syön usein illalla paljon hiilihydraattipitoisia ruokia, kuten leipää ja keksejäkin, mutta oon sopusuhtainen, aika hoikkakin. Sehän se merkitsee tuon läskin kertymisen suhteen, että kuluttaako yhtä paljon ku syö ihan yleensä...
yusu:
---
ee102:
Eikä tuu. Ite syön usein illalla paljon hiilihydraattipitoisia ruokia, kuten leipää ja keksejäkin, mutta oon sopusuhtainen, aika hoikkakin. Sehän se merkitsee tuon läskin kertymisen suhteen, että kuluttaako yhtä paljon ku syö ihan yleensä...
---
Jep. Päivän kalorimäärähän se määrää tuleeko sitä läskiä vai ei. Mutta jos vedät illalla kokista, sipsei ja karkkii, nii siinä onki sun päivän kalorimäärä aika äkkiä. Nojoo..syö puuros saatana! ;-))
anqqa:
mitä on ne lukuisat abloy-lukot kerrostalojen seinissä?
anqqa:
mitä on ne lukuisat abloy-lukot kerrostalojen seinissä?
mayah:
Kenellä on avaimet avainputkiin?
Edit: ja toi meidän on ainakin tuol jossain kolmen metrin korkeudessa, et ei sinne ees ylety.
Fucking Nobody:
Pelastuslaitoksella, tosin monet avainputket eivät enää edes ole käytössä.
Kolera:
PLäTS*Sinua on juuri heitetty internetlumipallolla!Tästä alkoi lumisota 2004-2005!Tässä pelissä on yksi sääntö.. Et voi heittää ketään, joka on jo heittänyt sinua! Nyt lähde mukaan ja osu niin moneen ihmiseen kuin pystyt ennen kuin he ehtivät ensin!!
Mitä helvettiä toi tommonen on?