15,958 posts, 798 pages, 6,667,054 views
Igor Uistin:
Mitä se 47 tarkoittaa?
Miten se voi olla maailman tarkoitus...
jos se edes oli 47
Vai oliko se 42?
Voi kun voi pieni ihminen olla aamusin höveli
Essi:
mistä netissä käytettyjen lyhennysten selitykset löyty, ei jaksa selaa.
mayah:
Tittididiididiii! Ja meillä on voittaja! Mä jopa saattaisin uskoo, et tästä se johtuu, koska mulla on tapana "vähän" liiotella ton paperin kanssa. Mä tavallaan vaan repäsen ja sit ne loput menee pitkin uunin seiniä, mitkä ei mahdu siihen pellille. Mä testaan tota juttua tässä vielä kun tulee jotain paistettavaa, mut uskoisin kyllä, et tästä varmasti on kyse.
Kiitos!
Epailija:
...tai jos ei siinä pakkauksessa lue lämpötilasta mitään, niin se 250 saattaa olla liian paljon. Itse meinasin erehdyksissä ostaa kaupasta leivinpaperia, joka kesti vain 200 astetta. Onneksi tuli luettua pieni präntti, sillä toinen kämppiksistä käristää lähes kaiken ruokansa 275:ssä asteessa. Olisi voinut alkaa jo savuttaa... Useimmat leivinpaperimerkit taitavat kestää sen 250, mutta jo tuo lämpötila saanee sen käyttäytymään kuvailemallasi tavalla - etenkin jos pitää sitä uunissa pitkiä aikoja.
sapeli:
Siltä varalta jos on joku hätätapaus, esim. myrkytys tai synnytys tai joku haaveri; hätä ei lue lakia?
salaisinko?:
minkä takia välillä iskee niin kovia vitutuspäiviä, että tekisi mieli vain kadota tuhkana tuuleen?
mayah:
Milloin ihmisestä tulee niin vanha, että mukavuudenhalu voittaa vapaan perjantai-illan kaupungilla?
salaisinko?:
minkä takia välillä iskee niin kovia vitutuspäiviä, että tekisi mieli vain kadota tuhkana tuuleen?
mayah:
Milloin ihmisestä tulee niin vanha, että mukavuudenhalu voittaa vapaan perjantai-illan kaupungilla?
super-enkuli:
Välillä tulee aina mietittyä, että:"Tästä ei voi juttu mennä enään huonommaksi". MUTTA sitten välillä tulee taas huomattua, että jutut/läpät ovat menneet VIELÄKIN huonommiksi (eri syistä johtuen esim.väsymys, alkoholi jne.). Eli kysymys kuuluu, koska jutut ovat niin huonoja, ettei ne siitä enää huonone ja kuinka paskaa läppää se sitten jo on? Kyse ei ole siis mistään vakavista jutuista vaan sillasesta huonosta läpästä, joka aamu jatkoilla alkaa viimeistään lentää ja huononee vaan ajan mennessä eteenpäin... ...
Astaroth:
Miten lasketaan hevosvoima?
Luulin todella pitkälle elämässäni, että se lasketaan niin, että laitetaan auto ja hirveä läjä hevosia vetämään köyttä ja katsotaan näin auton voima. Tuo illuusio tosin kuoli sen myötä, ku kuvittelin loppuun viritetyn Supran kiskovan 600 heppaa narussa...
Nimim. Amis-status 0.
kilobitti:
Miksi autojen huippunopeutta ei ole rajoitettu suurimpaan sallittuun nopeuteen?
Keksin tähän jotain selityksiä, mut mitään kovin järkevää en.