coolcat82:
Jos lasi on puolillaan jotain juomaa nii onkse puoliks tyhjä vai puoliks täysi
Molempia :)
15,958 posts, 798 pages, 6,667,038 views
coolcat82:
Jos lasi on puolillaan jotain juomaa nii onkse puoliks tyhjä vai puoliks täysi
whispering:
Uhmaako kapillaari-ilmiö paino voimaa?
Avernian:
---
Ana:
Jos se hetkellisesti on puolillaan, nesteen haihtuminen pitää huolen siitä, että se on kohta vähemmän kuin puolillaan.
---
Pessimisti. Ton mukaan lasi on aina puolityhjä.
Ana:
Ton mukaan lasi ei ole kuin hetkellisesti puolillaan, jos silloinkaan!
Avernian:
---
Ana:
Ton mukaan lasi ei ole kuin hetkellisesti puolillaan, jos silloinkaan!
---
Siis, silloin kun olosuhteet ovat sellaiset ett voi puhua lasin puolityhjyydestä tai -täyteydestä (eli : lasi on puolillaan), sun määritelmän mukaan se on tyhjenemässä, koska puoleenväliin ei päästä täyttämällä.
Ana:
Täh? Siis; puoleenväliin päästään täyttämällä todella tarkasti mut nesteen haihtuminen takaa sen, että puolillaan olo on erittäin väliaikaista; siksi lasi on lähes aina joko enemmän tai vähemmän kuin 50% täynnä.
whispering:
Jos veden kiehumispiste alenee alipaineessa, niin voiko jää kiehua jos on tarpeeks alipainetta?
Entä mitä ihmiselle tapahtuis avaruudessa ilman suojapukua?
GoA:
---
Amma:
Miksi ne julkisissa kulkuneuvoissa rääkyvät ipanat naulitsevat aina katseensa minuun, joka en voi sietää kersoja?
Mikseivät ihmiset ymmärrä sitä, etten näe pienessä ihmislapsessa mitään söpöä tai ihanaa?
*väsymys-ketutusmus*
---
Lapset ovat todella hauskoja kun ne osoittavat minua sormella ja sanovat: äiti katso, tolla pojalla on punaset hiukset. Tuo saa minut aina hyvälle tuulelle.
hemuz-:
Mä oon nii tykästyny pestopastaan. Kuka on keksinyt peston? 10 pistettä ja papukaija merkki hänelle
salaisinko?:
minkä takia klubituksessa on entistä enempi idiootteja?
salaisinko?:
minkä takia klubituksessa on entistä enempi idiootteja?
Flamie:
Ketä oli maailman ensimmäinen dj ketä miksas biisin A biisiin B?