15,958 posts, 798 pages, 6,667,043 views
kilobitti:
MIksi ihmiset eivät osaa seistä metrossa?
Oli ruuhka millainen tahansa, kukaan ei käytä käytävätilaa hyväkseen, vaan 99% jengistä tungeksii oven edessä "koska juuri MINUN pitää päästä tästä ovesta ensin ulos". Lopputulema; kukaan ei pääse metrosta sisään eikä ulos ilman kyynärpäiden käyttöä, ja ovien välisessä tilassa on tyhjää tilaa.
Ana:
Tollanen veitsen ojentaminen on tosi typerää ja tunteetonta touhua, se voi olla että "vitsi" kääntyy itseään vastaan jos vartin päästä se kaveri löytyy kylpyammeesta ilman pulssia. Oli kyseessä sitten millanen huomiohuora tahansa.
POSER:
---
Ana:
Tollanen veitsen ojentaminen on tosi typerää ja tunteetonta touhua, se voi olla että "vitsi" kääntyy itseään vastaan jos vartin päästä se kaveri löytyy kylpyammeesta ilman pulssia. Oli kyseessä sitten millanen huomiohuora tahansa.
---
Kuin niin muka, jos ihminen haluu päättää päivänsä, niin kyllä nyt perkules aikuinen ihminen sen saa tehdä. Millä oikeudella sä saat päättä jottei se sais sitä toteuttaa?
POSER:
Kuin niin muka, jos ihminen haluu päättää päivänsä, niin kyllä nyt perkules aikuinen ihminen sen saa tehdä. Millä oikeudella sä saat päättä jottei se sais sitä toteuttaa?
AnderS:
Huh! Toivottavasti tää oli vaan paskin läppä
mihin olen ikinä törmännyt!
Säkö et sitten tekis asialle mitään jos
sulla olis mahdollista estää itsemurha?
Entä jos olis kyseessä sun perheenjäsen tai ystävä?
Onks niillä väliä? Idioottimaisin juttu mitä mä olen ikinä
lukenut miltään foorumilta!
Astaroth:
Harvemmin ihminen kuitenkaan tekee itsemurhaa täysjärkisesti. Omasta mielestäni lähtökohtana on kuitenkin se, että kaikkien ongelmat pyritään hoitamaan. Vaikka itsekin monesti ajattelen nimenomaan juuri tuollaisista asioista kyynisesti, niin en kuitenkaan haluaisi tietämättäni panostaa ketään itsesä vahingoittamiseen.
Ja jos nyt vitsilläsi tökkäset jollekin pissikselle moran käteen ja se sitten silpaiseekin valtimon auki, niin en minä ainakaan sitä asiaa voisi unohtaa ihan vain hartioita kohauttamalla. Tuollainen teko varmaankin tulkittaisiin vielä kuolemantuottamukseksi.
POSER:
---
AnderS:
Huh! Toivottavasti tää oli vaan paskin läppä
mihin olen ikinä törmännyt!
Säkö et sitten tekis asialle mitään jos
sulla olis mahdollista estää itsemurha?
Entä jos olis kyseessä sun perheenjäsen tai ystävä?
Onks niillä väliä? Idioottimaisin juttu mitä mä olen ikinä
lukenut miltään foorumilta!
---
Paskin läppä, miksi? Omasta mielestäni jokaisella ihmisellä on oikeus päättää elämänsä jos siltä tuntuu, mikä mä oikeesti oon sanomaan frendilleni että: koita nyt elää, elämä on ihanaa jos siltä tuntuu päinvastaiselta.
Jos taas haluan pakottaa oman frendini tai perheenjäsenen elämään vastoin tahtoaan, niin eiköhän kysymyksessä ole vain omat itsekkäät motiivit. Tottakai se ois perseestä mun kannaltani, mutta elämä välillä on...
ariel:
Mitä tarkalleen ottaen tarkoittaa täälläkin aika taajaan viljelty ilmaus "olkinukke"?
AnderS:
Totta kai on oikeus, mutta...
Niinku joku jo viisaasti edellä mainitsi että
jos ihminen haluaa elämänsä lopettaa, johtuu
se yleensä mielenterveys ongelmista.
Tai sitten muista ongelmista, kuten raha, ihmissuhde,
työ jne...
Nämä on asioita johon löytyy useasti apu, joku muu kuin itsari.
Tämä on vaan niin surullinen tapa ratkaista ongelmia, ja samalla
ehkä myös itsekkäin...
S-T:
Miksi ihmiset laittaa noita äärimmäisen mauttomia kuvia signatureihin, oi miksi?
mayah:
Mitä h*lvettiä on sipuliteemakkara?