15,958 posts, 798 pages, 6,667,258 views
Avernian:
---
innae:
Miksi räppäri (miespuoliset)t pitävät housun etumuksestaan kiinni? Tarkastavatko että vehkeet on tallella vai tuliko hätä käteen?
---
Eikun housut tippuu muuten kokonaan
lostgone:
Määritelkääpä mulle mitä on iän/ajan myötä saatu kokemus*täh* ja missä vaiheessa sitä on tarpeeksi tai missä vaiheessa vakuutun omaavaani sitä niin paljon, että voin perustaa mielipiteeni/perusteluni iän/ajan myötä saamaani kokemukseen*täh*ja vielä uskoen perusteluitteni olevan riittäviä esim. opettamaan toista elämänkokemuksella*joo*
(luin taas kasan ihmissuhdeneuvoja ja "siitä se ajatus sitten lähti..)"
kilobitti:
MIksi ihmiset eivät osaa seistä metrossa?
Oli ruuhka millainen tahansa, kukaan ei käytä käytävätilaa hyväkseen, vaan 99% jengistä tungeksii oven edessä "koska juuri MINUN pitää päästä tästä ovesta ensin ulos". Lopputulema; kukaan ei pääse metrosta sisään eikä ulos ilman kyynärpäiden käyttöä, ja ovien välisessä tilassa on tyhjää tilaa.
Epailija:
---
marchand:
Kun puu kaatuu metässä eikä kukaan oo kuulemas niin kuuluuko siitä ääni?
---
Oh, tästä on olemassa niin paljon parempi (ja loppuunkulunut, I'm sure) versio. Menee suurin piirtein näin:
Jos mies puhuu metsässä, eikä kukaan nainen ole kuulemassa, niin onko hän silti väärässä?
Ja nyt kaikki yhteen ääneen... WANHA!
coolcat82:
Onks peppuseksi sitte pojille joku mystinen päämäärä
efo:
---
mayah:
Minkä takia jotkut ihmiset "uhkailevat" itsemurhalla ja minkälaisen tyydytyksen he saavat (jos saavat), kun joku puuttuu asiaan tai yrittää auttaa?
---
Yksinkertaista. Saavat sen kaipaamansa huomion.
kilobitti:
MIksi ihmiset eivät osaa seistä metrossa?
Oli ruuhka millainen tahansa, kukaan ei käytä käytävätilaa hyväkseen, vaan 99% jengistä tungeksii oven edessä "koska juuri MINUN pitää päästä tästä ovesta ensin ulos". Lopputulema; kukaan ei pääse metrosta sisään eikä ulos ilman kyynärpäiden käyttöä, ja ovien välisessä tilassa on tyhjää tilaa.
mayah:
Minkä takia jotkut ihmiset "uhkailevat" itsemurhalla ja minkälaisen tyydytyksen he saavat (jos saavat), kun joku puuttuu asiaan tai yrittää auttaa?