15,958 posts, 798 pages, 6,667,262 views
Lene:
Saako sellaista paitaa/takkia kokonaan auki, jossa on sellainen vetoketjusysteemi, että toinen avataan alasuuntaan ja toinen yläsuuntaan?
innae:
Miksi jotkut tyttelit käyttävät korkokenkiä vaikkeivat osaa niillä kävellä? Se ON ruman näköistä kun nilkat muljahtelevat ja heiluvat kun mulkku mielettömän perseessä.
Avernian:
---
GoA:
Mutta meitä juoppoja ahdistaa jos muut ovat selvinpäin koska tällöin vain nolaamme itsemme pahemmin. Ja jos pitää alkaa jarruttelemaan omaa menoa niin sekin pilaa illan.
---
Toki. Mutta eikö alkoholin pitänyt vähentää niitä estoja? Jos nolottaa olla nolo selvien ihmisten keskellä, niin juo enemmän
GoA:
Teoriassa joo mutta käytännössä ei. Itse en ainakaan kykene edes humalassa rentoutumaan kunnolla jos seuralaiset ovat selvinpäin. Ja jos kaikki ovat umpi tuubassa niin meno on paljon parempaa.
mayah:
---
marchand:
Niin mut mistä sä voit tietää että siitä kuuluu kun sitä ei oo kukaan kuulemas
---
Trust me on this one.. Kyllä siitä kuuluu. Tolla samalla periaatteellahan voi kyseenalaistaa kaiken, mitä varmasti moni tekeekin ja hyvä niin, mut meitsin energia ei ainakaan tänä aamuna siihen riitä Mä luotan, et siitä kaatuvasta puusta kuuluu sama ääni sillon, ku se kaatuu yksin ja sillon, ku joku kuuntelee sen kaatumista.
mayah:
---
marchand:
Niin mut mistä sä voit tietää että siitä kuuluu kun sitä ei oo kukaan kuulemas
---
Trust me on this one.. Kyllä siitä kuuluu. Tolla samalla periaatteellahan voi kyseenalaistaa kaiken, mitä varmasti moni tekeekin ja hyvä niin, mut meitsin energia ei ainakaan tänä aamuna siihen riitä Mä luotan, et siitä kaatuvasta puusta kuuluu sama ääni sillon, ku se kaatuu yksin ja sillon, ku joku kuuntelee sen kaatumista.
Hyzenthlay:
---
GoA:
Teoriassa joo mutta käytännössä ei. Itse en ainakaan kykene edes humalassa rentoutumaan kunnolla jos seuralaiset ovat selvinpäin. Ja jos kaikki ovat umpi tuubassa niin meno on paljon parempaa.
---
toi on niin totta ärsyttävää kun on joskus itse halunnut ryypätä/on itse ryypännyt kunnolla eikä kukaan muu ole juonessa mukana. Ei siinä ole enää kivaa vaik olis kuinka hyvät kännit itsellä
W:
Tykkääkö tytöt oikeesti peppuseksistä, vai suostuvatko naiset siihen vain miellyttääkseen kokeilun haluisia poikaystäviään? *iihhih*
Astaroth:
---
W:
Tykkääkö tytöt oikeesti peppuseksistä, vai suostuvatko naiset siihen vain miellyttääkseen kokeilun haluisia poikaystäviään? *iihhih*
---
Kyyyyl ne tykkää. ;)
Verano:
frendien kanssa kun on puhunut niin osa ei oo koskaan edes kokeillut, osa on tyyliin kerran eikä oo sitten uudestaan tarttenu (vaiks eka kerta ois sattunu niin ei sitä kannata siihen jättää!), moni sitten tykkää sitäkin enemmän.
sapeli:
---
Verano:
frendien kanssa kun on puhunut niin osa ei oo koskaan edes kokeillut, osa on tyyliin kerran eikä oo sitten uudestaan tarttenu (vaiks eka kerta ois sattunu niin ei sitä kannata siihen jättää!), moni sitten tykkää sitäkin enemmän.
---
Mä hetken ihmettelin että mihinköhän asiaan tää liittyi - ensimmäisenä tuli mieleen huumeet Mut sit tajusin mistä oli kyse Ei kai kukaan peppuseksistä riippuvaiseks oo vielä jääny
W:
Täs on kyllä keksitty aika jees laillinen "huume" Ja kyllähän seksiin jää NIIN nalkkiin jo jopa ensimmäisellä käyttökerralla, et ei mitään rajaa...
Eli täst lähtien ennen bileitä kaikki harrastaa peppuseksiä, eikä oteta mitään viinaksia tai nappeja!