Niksi pirkka

51 posts, 3 pages, 29,410 views

Stene

Posts: 430

#41 • • Stene

Replying to Niksi pirkka:

sativa, 11.9.2009 00:47:

Katoavatko sukkien parit pesussa? Laita eriparisukat! Ketä kiinnostaa, sukkien tehtävä on pitää jalat lämpöisinä.


:D tää oli hyvä, mutta vaihtoehtona on olla pesemättä sukkia!
Caro²

Posts: 5,301

#42 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Oletko eko-ihminen, etkä halua viedä puolillaan olevaa roskapussia roskikseen. Ei hätää, täytä tyhjä tila polkkalevyillä!
Individual

Posts: 10,942

#43 • • Individual HYPNO!

Replying to Niksi pirkka:

Caro², 11.9.2009 07:19:
Oletko eko-ihminen, etkä halua viedä puolillaan olevaa roskapussia roskikseen. Ei hätää, täytä tyhjä tila polkkalevyillä!


Toi Ibizan reissu tekee selkeesti sulle hyvää. Olet aika nokkelalla päällä.
(btw.. saanks mä ne sun vanhat polkkavinyylit ennen ku viet ne roskikseen *vink*)
Caro²

Posts: 5,301

#44 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

Replying to Niksi pirkka:

Individual, 11.9.2009 07:39:
Toi Ibizan reissu tekee selkeesti sulle hyvää. Olet aika nokkelalla päällä.
(btw.. saanks mä ne sun vanhat polkkavinyylit ennen ku viet ne roskikseen *vink*)


Saat kaikki mun polkkavinyylit vaikka heti jos semmosta löydät. HardHousea kyllä löytyy, mutta ei tätä nykyisin polkaksi kutsuttua tavaraa.

ps. tää juttu on sitäpaitsi jo wanha. Joskus myin roskapussia missä oli "polkka-cd:tä".
sale

Posts: 1,235

#45 • • sale

Replying to Niksi pirkka:

Caro², 11.9.2009 07:19:
Oletko eko-ihminen, etkä halua viedä puolillaan olevaa roskapussia roskikseen. Ei hätää, täytä tyhjä tila polkkalevyillä!



*nauru*
sapeli

Posts: 11,768

#46 • • sapeli jokukukamikä?
Pidätkö Kinder-munista, mutta ovat liian kalliita? Ainakin samanlaisen suklaaelämyksen saa kun ostaa (esim. Pandan) maitosuklaalevyn sekä levyn valkoista suklaata ja tekee aina "sandwichin" laittamalla yhden molempia paloja päällekäin. Nams! *slurps*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Dobs

Posts: 23

#47 • • Dobs
Vessapaperia säästää kun ei kakkosen jälkeen pyyhi.
Freja

Posts: 8,774

#48 • • Freja Sihteeri

Replying to Niksi pirkka:

sapeli, 20.3.2010 08:48:
Pidätkö Kinder-munista, mutta ovat liian kalliita? Ainakin samanlaisen suklaaelämyksen saa kun ostaa (esim. Pandan) maitosuklaalevyn sekä levyn valkoista suklaata ja tekee aina "sandwichin" laittamalla yhden molempia paloja päällekäin. Nams! *slurps*



Pohdin tätä, ja sitä vois viiä viel astetta pidemmälle (jos siis todella tykkää kinder-munista :D), ja sulattaa ensin valkost suklaata ja levittää sen pellille jäähtymään, jonka jälkeen sulattaa maitosuklaan ja selvittää sen si siihen päälle.. Ooommmnnommnomm *slurps*

*pepsodent*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#49 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to Niksi pirkka:

Freja, 20.3.2010 12:07:
---
sapeli, 20.3.2010 08:48:
Pidätkö Kinder-munista, mutta ovat liian kalliita? Ainakin samanlaisen suklaaelämyksen saa kun ostaa (esim. Pandan) maitosuklaalevyn sekä levyn valkoista suklaata ja tekee aina "sandwichin" laittamalla yhden molempia paloja päällekäin. Nams! *slurps*
---
Pohdin tätä, ja sitä vois viiä viel astetta pidemmälle (jos siis todella tykkää kinder-munista :D), ja sulattaa ensin valkost suklaata ja levittää sen pellille jäähtymään, jonka jälkeen sulattaa maitosuklaan ja selvittää sen si siihen päälle.. Ooommmnnommnomm *slurps*



Itse asiassa, jos laittaa nää palaset pohjat vastakkain, ne sulaa nopeasti huoneenlämpöisinäkin yhteen. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,774

#50 • • Freja Sihteeri

Replying to Niksi pirkka:

sapeli, 20.3.2010 12:16:
---
Freja, 20.3.2010 12:07:
---
sapeli, 20.3.2010 08:48:
Pidätkö Kinder-munista, mutta ovat liian kalliita? Ainakin samanlaisen suklaaelämyksen saa kun ostaa (esim. Pandan) maitosuklaalevyn sekä levyn valkoista suklaata ja tekee aina "sandwichin" laittamalla yhden molempia paloja päällekäin. Nams! *slurps*
---
Pohdin tätä, ja sitä vois viiä viel astetta pidemmälle (jos siis todella tykkää kinder-munista :D), ja sulattaa ensin valkost suklaata ja levittää sen pellille jäähtymään, jonka jälkeen sulattaa maitosuklaan ja selvittää sen si siihen päälle.. Ooommmnnommnomm *slurps*
---


Itse asiassa, jos laittaa nää palaset pohjat vastakkain, ne sulaa nopeasti huoneenlämpöisinäkin yhteen. *joo*



Olin näköjää unohtanu kirjottaa, et jos ei tykkää niin paksusta palasta, joka mul tos oikeestaa alunperin oli pointtinaki :D et sulattamal saa ohuemmaks :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been