*!!Kadonnut!!*

16 posts, 1 page, 5,911 views

Avatar
#1 • • CryOniC Guest
...Havaintoja kaivataan mustasta karvaisesta igorsin laukusta,joka hävisi Säteissä 26.09!!!
...laukussa oli rahapussista lähtien puhelimeen...kaikki!*hmph*
On todella ikävää että nykyisin ei voi ottaa kaikkea iloa irti kun heti häviää jotain...*eiei*
..elikkäs jos joku kultanen sattuis tietämään jotain laukusta tai sen sisällöstä niin olisitko kiltti ja ilmottaisit!...vaikka kommenttina!*uuh* Todella orpo olo kun kaikki on hävinny!
Make my day*justjoo*

[muokattu 28.9.2003 16:56]
Avatar
#2 • • ikj Guest
vähän useammallakin tais hävitä noita laukkuja jne säteissä... *eiei*
tiipi

Posts: 506

#3 • • tiipi

CryOniC:
...Havaintoja kaivataan mustasta karvaisesta igorsin laukusta,joka hävisi Säteissä 26.07!!!



taitaa olla väärä päivämäärä...? 26.09?
mutta enpä valitettavasti osaa auttaa.
toivottavasti löytyy. *joo*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

Avatar
#4 • • CryOniC Guest

idi:
vähän useammallakin tais hävitä noita laukkuja jne säteissä... *eiei*


Oiskohan siellä ollu sitte oikein porukka nyysimässä ihmisten tavaroita..
*täh**ding*
Optik

Posts: 1,691

#5 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Valitettavaa että bileiden ympärillä pyörii ihmisiä, jotka ovat siellä hauskan pidon sijasta hamuamassa toisten ihmisten omaisuutta.. *igor**hmph**eiei**dissaa*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Avatar
#6 • • CryOniC Guest
...mun pointti nimen omaan *joo*...Onneks on vielä niitäkn ketkä on siellä sitä hauskaa pitämässä*sydän**piis**sydän*
Blues

Posts: 5,414

#7 • • Blues Koning van Afrika
Ei auta muu kuin huolehtia tavaroistaan tarkasti tai sitten jättää ne narikkaan. Mulla on aina kaikki taskuissa/narikassa ja jos on jotain ylimääräistä tavaraa mikä täytyy pitää mukana, on pikkuinen reppu sitä varten.
Löytyisi myös Spice Girls-reppu jonka sain systeriltä aikanaan lahjaksi *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Orfeus

Posts: 5,872

#8 • • Orfeus

CryOniC:
Onneks on vielä niitäkn ketkä on siellä sitä hauskaa pitämässä*sydän**piis**sydän*


Ja toivottavasti kuitenkin vielä suurin osa on juuri tuossa mielessä paikalla*joo*
Amma

Posts: 2,383

#9 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikös yleensä narikoiden luona lue, että ravintola vastaa vain sinne tyrkätyn omaisuuden säilyttämisestä. Jossain olen muistaakseni nähnyt lapun, jossa ilmoitettiin vain vaatteiden, muttei niiden sisältämien tavaroiden säilyttämisestä. Minä käsitän tämän niin, että jos narikasta katoaa jotain omaisuutta, ei ravintola ole siitä vastuussa. Toisaalta; harvassa ravintolassa saa pitää koko omaisuutensa mukana eli ylimääräiset kamat on pakko jättää narikkaan.
Mutta jos siis haluat varmistua omaisuutesi säilymisestä, pidä sitä mukana visusti vartioituna tai jätä kotiin (mistä se toki myös voidaan pölliä)...

--
*etsiskel*

Orfeus

Posts: 5,872

#10 • • Orfeus

Amma:
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikös yleensä narikoiden luona lue, että ravintola vastaa vain sinne tyrkätyn omaisuuden säilyttämisestä. Jossain olen muistaakseni nähnyt lapun, jossa ilmoitettiin vain vaatteiden, muttei niiden sisältämien tavaroiden säilyttämisestä. Minä käsitän tämän niin, että jos narikasta katoaa jotain omaisuutta, ei ravintola ole siitä vastuussa. Toisaalta; harvassa ravintolassa saa pitää koko omaisuutensa mukana eli ylimääräiset kamat on pakko jättää narikkaan.
Mutta jos siis haluat varmistua omaisuutesi säilymisestä, pidä sitä mukana visusti vartioituna tai jätä kotiin (mistä se toki myös voidaan pölliä)...



Näimpä mäki oon jostai lukenu ja asian ymmärtäny!
Mielestäni kaikkein kätevin tapa suojata tärkee ja välttämätön omaisuus bileis on ottaa messiin joku pieni ja tyylikas (tietty) ihonmyötäinen pikkureppu niin ei haittaa tanssimistakaan*hymy*
henkka

Posts: 4,973

#11 • • henkka

Amma:
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikös yleensä narikoiden luona lue, että ravintola vastaa vain sinne tyrkätyn omaisuuden säilyttämisestä. Jossain olen muistaakseni nähnyt lapun, jossa ilmoitettiin vain vaatteiden, muttei niiden sisältämien tavaroiden säilyttämisestä. Minä käsitän tämän niin, että jos narikasta katoaa jotain omaisuutta, ei ravintola ole siitä vastuussa.



Ja näinhän se onkin. Muutenhan ketä vaan voisi vaatia vaikka mitä olematonta, muka narikasta hävinnyttä.
Avatar
#14 • • Cera Guest
Multa vietiin kerran bileissä lompakko. Ei ollut mitenkää narikassa, olin siinä maksamassa kyl mut sit jotenki varmaa tyhmästi epähuomiossa en kattonu kunnolla laukkuuni ja fiuh.

Ois typerä varas palauttanu sen vaikka tyhjänä sillai, tää löyty tuolta..
Sillä oli tunnearvoa. sillai.


Tosta kävin kyselemässä hirveesti et onko joku palauttanut sen ja vähän ajan kuluttua siihen narikkaan ilmesty lappu et ne ei vastaa jos tavaroita häviää.. kaveriltahan vietiin niissä bileissä narikasta laukku jossa oli lompakko ja avaimia ja sen semmosta.

[muokattu 1.10.2003 17:45]
Avatar
#15 • • CryOniC Guest
Nää on kyllä tosi paskoja hommia ku tapahtuu...mut oppiipahan jotain...
Aika hauska juttu sinänsä kun mulle tarjottiin samana päivänä dna:n liittymää missä ois varkaus-vakuutus...innoissani ja itsevarmana heitin että multahan ei puhelimet katoa *nauru*
...nyt jäi tyhjä käteen ja paha mieli *uuh* Ei ees huvittanu aluks rupee hommaa uusia...(korvikkeita,ajattelin *nauru*)...mut pikku hiljaa tässä alkaa olla tavaraa läjässä *hymy*
Olkaa te muut huolellisempia,mäkin olen jatkossa *pupu**sydän*
FreeFall

Posts: 2,256

#16 • • FreeFall music addict
Hopeinen Motorola V50 Wappi + DNA sim-kortti + 1 täysi paristo

Okei eli joo Hallmark Afterparty, siel nää hävis 12.10
Sim kortti oli siis puhelimessa ja se onkin näistä tärkein jonka haluisin takas! <- voisin jotaki palkkiooki antaa. no Puhelinki ois kiva saada takas, tästäkin kohtuullinen palkkio. Tuskin löytäjä tällä puhelimella mitään tekee. myymällä saat siitä erinomaisella onnella 30-40e
*nauru*

Pariston EHDOTTOMASTI tarviin takas se oli DUracel paristo, ”keltasella viivalla” ja AIIIVAN täpötäynnä wirdaaa...Tästä kohtuuttoman suuri palkkio luvassa .*vink*

MUT jees, se joka ”löysi” tai löysi mun puhelimen vois vaikka soittaa mun vasempaa kenkää tai sitten ottaa yhteyttä täälä.

Sim-kortissa numeroita joita ei oo helppo hankkia takas!
(ps. oon kiitollinen vaikka toisit pelkän SIMin takas*joo*)

*igor**piis*

--
Lintuperspektiivi