19,912 posts, 996 pages, 8,205,969 views
hallucinogen:
Mä varmaan pääsisin helpommin pois täältä jos en häröilis joka paikassa niin paljoa mut sitä ei voi lopettaa kun se on niin kivaa Noh aina on tyttöjä pikselimuodossa kuvaputkella, paketti nessuja ja oma uskollinen käsi
Blues:
Ihmeen apaattista porukkaa täällä. Tuo valittaminenhan auttaa tosi paljon ja miksi ihmeessä alkaa avautumaan tuolla tavalla että tulee olemaan sinkkuna vielä 50v kun veikkaan että suurin osa teistä kuitenkin siirtyy tai käy tuolla toisessa luukussa vuoden sisään viimeistään.
bubbelgum:
Mut onneks on ihanii kavereita jotka halii ja pussailee mua!
Ei tuu niin yksinäinen fiilis
Arto:
Ja turha odottaa et se oikea löytyisi ihan paris päiväs.. ite oon sinkkuillu jo kohta 2 vuotta eikä oo sellaista oikeaa kiintymystä näkyny.
Mutta kyllä elämässä on paljon muutakin, todella paljon...
Phiber:
Hetken aikaa luulin, että löysin sen mitä olin etsinyt, mutta..
[muokattu 13.10.2003 01:41]
bubbelgum:
Mutta mutta, mä oon kyllä sitä mieltä että jos sitä alkaa tosissaan ettii ittellensä jotain kumppanii, niin ei siitä mitään tuu...
Kannattaa vaan keskittyy elää omaa elämäänsä, ja osata olla onnelinen yksinki..
Kyllä se joku sitten jossain vaiheessa tulee vastaan joka sopii just mun elämään
Amma:
---
bubbelgum:
Mut onneks on ihanii kavereita jotka halii ja pussailee mua!
Ei tuu niin yksinäinen fiilis
---
Whiiii.. Mäkin olen löytänyt kasan ihania, halittavia tyyppejä. Helpottaa huomattavasti oloa.
---
Arto:
Ja turha odottaa et se oikea löytyisi ihan paris päiväs.. ite oon sinkkuillu jo kohta 2 vuotta eikä oo sellaista oikeaa kiintymystä näkyny.
Mutta kyllä elämässä on paljon muutakin, todella paljon...
---
Meitsi pistää (kerrankin) paremmaks; kohta 4 vuotta täynnä! *Odottaa ja odottaa ja odottaa..*
Blues:
Ihmeen apaattista porukkaa täällä. Tuo valittaminenhan auttaa tosi paljon [...]
-xx-:
---
Blues:
Ihmeen apaattista porukkaa täällä. Tuo valittaminenhan auttaa tosi paljon [...]
---
Joo valittamalla pääsee paljon helpommalla. Miksi turhaan tehdä aloitteita tai yrittää tutustua kivoihin tyyppeihin, kun voi vaan surkutella kohtaloaan ja valittaa kun ei ikinä löydy ketään