19,912 posts, 996 pages, 8,058,971 views
opmdevil, 10.6.2009 00:37:
Tunnen omituista kuumostusta, olenko sairas, onko tämä malariaa vai sitä sikainfluensaa? Matka kuumetta ehkä?
Onko täysin epänormaalia jos tuntee täysin vastustamatonta halua heittää romanttisia privaviestejä tytölle joka postailee sinkkuluukkuun? Tunnen omituista kuumostusta, olenko sairas, onko tämä malariaa vai sitä sikainfluensaa? Matka kuumetta ehkä?
siveys, 10.6.2009 00:27:
---
infinitehuman, 9.6.2009 23:44:
Kait niilläkin hormoonitoiminnot pelittää? Ja sormella saa ihmeitä aikaan
---
... aaand there goes the guy looking for intellect in women! :D
hahahah :D mä tiesin, että tästä tulee vielä helvetin hauskaa, mutta eipä tarvinnu ees ite puuttua soppaan ennen ku sai jo käytännössä kieriä lattialla nauraen :D
edit: nauratti niin paljon et tein typoja :D
infinitehuman, 10.6.2009 01:16:
Siveyttä en etsi... ;D Lähinnä semmosta tervettä maanläheistä ateististä / tasa-arvoa kannattavaa järkeä ja rentoutta (ei jeesustelijaa tai semmosta henkilöä joka elää pumpulissa).
Esim. viime treffeillä neiti kertoi ettei lue kirjoja (ei jaksa)...
...tuli semmoinen olo ettei tässä olla samalla taajuudella ei mitenkään.
infinitehuman, 10.6.2009 01:16:
Esim. viime treffeillä neiti kertoi ettei lue kirjoja (ei jaksa) ja häntä ei kiinnosta ikävät maailman asiat koska niistä tulee negatiivinen olo. Jolloin reaktiomaisesti tuli syvä huokaus ja halu lähteä kotiin... tuli semmoinen olo ettei tässä olla samalla taajuudella ei mitenkään.
onko tämä malariaa vai sitä sikainfluensaa? Matka kuumetta ehkä?
isokeksi, 10.6.2009 02:03:
Hähähä. Parasta on ehkä kun pääsee kiusaamaan kaveria, jota panettaa aivan saatanasti. Ja mähän en aio asiaa auttaa, mutta kerron kyllä, mikä itellä on fiilis ja MIKÄ ON KIVAA. HAHAHA! Kärsi, sanoin.
Hähähä. Parasta on ehkä kun pääsee kiusaamaan kaveria, jota panettaa aivan saatanasti. Ja mähän en aio asiaa auttaa, mutta kerron kyllä, mikä itellä on fiilis ja MIKÄ ON KIVAA. HAHAHA! Kärsi, sanoin.
mikke, 10.6.2009 00:51:
---
---
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=41772
Freja, 10.6.2009 08:56:
---
---
Kuitenki oot siitä kiinnostunut kun täällä siitä sanoit. Toivot et se ois enemmä ku kaveri.
infinitehuman, 9.6.2009 23:03:
Ei tarvita mensaa tähän... mutta siis olen törmännyt esim. hyvännäköseen naiseen joka kertoo onnessaan ID:stä ennenkuin joutu tylyttämään, myös sellaiseen joka ei tiedä edes kuka Darwin on (voi lol minkä kurssinalennuksen tuo nainen koki silmissäni). Ymmärtää myös sen että olemme superorganismi, ja ymmärtää ettei elämä jatku kuoleman jälkeen (ei ole edes agnostikko). Yliopisto mimmien ongelma vaan tuppaa usein olemaan perinpohjainen arvokonservatiivisuus, which is another turn off tai sitten uskovat filosfian sanaleikkeineen ratkaisevan salaisuuksia... joo ei ja ei lue pseudotieteitä saati sitten paasaa niistä. Kiitos... eli voi olla tällä kaavalla sexytime vähän vähissä =D Sexytime tosin onnistuu vaikka kenenkanssa.... mutta ehkä mielummin runkkaan himassa kun katon urpoa vierellä.
siveys, 10.6.2009 00:49:
---
Tunnen omituista kuumostusta, olenko sairas, onko tämä malariaa vai sitä sikainfluensaa? Matka kuumetta ehkä?
---
En tiedä, mutta jos löydät tähän parannuksen niin kerro ihmeessä mulle myös.. Lyylikki on nimittäin ihan oikeasti tullut jo kerran mun uneenikin! :/
2la, 10.6.2009 08:18:
Ja tuohon Vampyn tekstiin kolikon toinen puoli: mä en muuta tekisikään kuin istuisin nenä kiinni kirjassa jos mahdollista, ja ihan varmasti murehdin joskus liikaakin maailman isoja ja pieniä suruja, mutta eivät nämä ominaisuudet musta varmastikaan tee keskivertoa älykkäämpää ihmistä (naista), jos edes keskivertoa. :D
Parempia esimerkkejä!
siveys, 10.6.2009 00:49:En tiedä, mutta jos löydät tähän parannuksen niin kerro ihmeessä mulle myös.. Lyylikki on nimittäin ihan oikeasti tullut jo kerran mun uneenikin! :/
Lyylikki, 10.6.2009 10:54:
Mutta sehän ei ole ollenkaan huonompi asia. Eihän
siveys, 10.6.2009 16:31:
---
siveys, 10.6.2009 00:49:En tiedä, mutta jos löydät tähän parannuksen niin kerro ihmeessä mulle myös.. Lyylikki on nimittäin ihan oikeasti tullut jo kerran mun uneenikin! :/
Lyylikki, 10.6.2009 10:54:
Mutta sehän ei ole ollenkaan huonompi asia. Eihän
---
Niin.. Onhan se kieltämättä ihan hyvä kerran vuodessa ne lakanatkin vaihtaa..
Kunhan ei tule tavaksi!
mini_mi, 10.6.2009 17:56:
Toistaiseksi kuulosti siltä, että yleissivistystä. =D