Zeratul, 24.5.2009 15:25:
Väliäkö sillä mikä tekosyy kundilla oli jos se kerta selvästi kumminki halus pussailla?
Ja toi toinen, oikeesti onnistuit saaman homman kuulostaa siltä et ois pitäny yrittää vaikka kaveris oli varattu... Ootte te naiset vaan outoja. ;)
No on sillä väliä, jos tyyppi on kauheessa jurrissa ja yrittää ensin lämppää juurikin tätä varattua kaveria ja sen jälkeen kyselee pussailusta multa. Me naiset halutaan tuntea olevamme jotenkin erityisiä
Ja en tossa jälkimmäsessä tapauksessa näe huonona sitä, että selvitetään omat mahkut, mutta ihan kiva olisi, jos vaikka aloittaisi tervehtimällä ja pohjustamalla kysymystään esim. tyyliin "Moi, mä olen Mikko ja mua kiinnostaisi, että mahtaisko mulla olla mitään mahdollisuuksia sun suhteen." eikä niin, että huojuu hetken aikaa 10 m päässä, jonka jälkeen töksäyttää suoraan tämän "Onko sulla poikaystävää?" ja myöntävän vastauksen saatuaan poistuu takavasemmalle.
Mut pitäis kai olla vaan tyytyväinen, kun onhan tää nyt paljon enemmän, kuin mikään muu pitkään aikaan