SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,817,360 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#17381 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Zeratul, 24.5.2009 15:25:
Väliäkö sillä mikä tekosyy kundilla oli jos se kerta selvästi kumminki halus pussailla? *ding*
Ja toi toinen, oikeesti onnistuit saaman homman kuulostaa siltä et ois pitäny yrittää vaikka kaveris oli varattu... Ootte te naiset vaan outoja. ;)



No on sillä väliä, jos tyyppi on kauheessa jurrissa ja yrittää ensin lämppää juurikin tätä varattua kaveria ja sen jälkeen kyselee pussailusta multa. Me naiset halutaan tuntea olevamme jotenkin erityisiä *hih*

Ja en tossa jälkimmäsessä tapauksessa näe huonona sitä, että selvitetään omat mahkut, mutta ihan kiva olisi, jos vaikka aloittaisi tervehtimällä ja pohjustamalla kysymystään esim. tyyliin "Moi, mä olen Mikko ja mua kiinnostaisi, että mahtaisko mulla olla mitään mahdollisuuksia sun suhteen." eikä niin, että huojuu hetken aikaa 10 m päässä, jonka jälkeen töksäyttää suoraan tämän "Onko sulla poikaystävää?" ja myöntävän vastauksen saatuaan poistuu takavasemmalle.

Mut pitäis kai olla vaan tyytyväinen, kun onhan tää nyt paljon enemmän, kuin mikään muu pitkään aikaan *vink*
Takyon

Posts: 2,945

#17382 • • Takyon Möwkö
Reino & the rhinos - Lempee *nuotti*

Toimii *joo*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Zeratul

Posts: 1,170

#17383 • • Zeratul Captain miserable

siveys, 24.5.2009 16:35:
.. on se elämä kyllä niin saatanan vaikeeta tolla naamalla.. *igor*

:D


Älä nyt saatana. Jos naamaraja riittää siihen et varteenotettava vaihtoehto lähestyy joskus nii sitähän saattaa vahingossa uskotella itelleen et moista tapahtuis useemminki ku kerran kolmessa vuodessa. Ja jos vika ei omalla kohalla oo naamassa vaan korvien välissä nii ei se asiaa yhtään helpommaks tee, et naura vaan. :´(

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Zeratul

Posts: 1,170

#17384 • • Zeratul Captain miserable

sts, 24.5.2009 17:10:
Ehkä ne löi vetoa siitä ootsä hetero vai et.


Sinällään ihan hyvä läppä, ku tilanteessa jossa se ekaks tuli juttelee satuin olee kahestaan täysin vaaleenpunaseen sonnustautuneen polttarisankarin kanssa. Mut ei tossa nyt oikeesti mitään järkee ois ollu, voisinhan olla kiinnostunu kummastaki sukupuolesta, tai kokeilunhalunen vaikka pääsäntösesti homo, et mitä se ois muka todistanu vaikka ois samaan sänkyyn päätyny. Kaiken lisäks tollasen asian selvittämisestä saatu hyöty on aika olematon jos ei oikeesti tyyppi kiinnosta.

2la, 24.5.2009 19:46:
Ehkä jos oisit pitänyt suus kiinni ja hymyillyt vaan?


Vähän kyl tuntuu ettei ois tuottanu yhtään sen parempaa tulosta. ;D

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Zeratul

Posts: 1,170

#17385 • • Zeratul Captain miserable

niomic, 24.5.2009 19:56:

Onks mitenkään mahdollista, ettet vaikuttanu tarpeeks kiinnostuneelta? Jos se oli jo noin aktiivinen ja äijä just ja just jaksaa kiinnostuu sen verran et oot jotenkin mukana keskustelussa, ni rajansa naisillakin. You know, ehkä se luuli et "he's just not that into me"...


Meinasin suoralta kädeltä vastata et ei, mut jos nyt yrittää objektiivisesti aatella asiaa nii vastausta tähän ei voi tietää kukaan muu ku tilanteen toinen osapuoli. *ding*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Zeratul

Posts: 1,170

#17386 • • Zeratul Captain miserable

niomic, 24.5.2009 20:24:
---
2la, 24.5.2009 20:17:
Ok, niin kai. En oo koskaan nähnyt mr. Zeratulia naisenmetsästyspuuhissa niin en tiedä onko perusnegistelyvaihde silloinkin silmässä. :D / :(

---

En ole minäkään, mut tokkopa siinä nyt ihan dramaattista muutosta tapahtuu :G


Tuskin kukaan on nähny mua metsästämässä naisia koska en sattumoisin vaan harrasta moista. (Lisää tähän mielikuva lannevaatteeseen sonnustautuneesta Zeratulista keihäs toisessa ja saalisverkko toisessa kädessä ;) )

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#17387 • • niomic Guest

Zeratul, 25.5.2009 16:35:
---
niomic, 24.5.2009 20:24:
---
2la, 24.5.2009 20:17:
Ok, niin kai. En oo koskaan nähnyt mr. Zeratulia naisenmetsästyspuuhissa niin en tiedä onko perusnegistelyvaihde silloinkin silmässä. :D / :(

---

En ole minäkään, mut tokkopa siinä nyt ihan dramaattista muutosta tapahtuu :G
---

Tuskin kukaan on nähny mua metsästämässä naisia koska en sattumoisin vaan harrasta moista. (Lisää tähän mielikuva lannevaatteeseen sonnustautuneesta Zeratulista keihäs toisessa ja saalisverkko toisessa kädessä ;) )



No harrastathan, silleen passiivisesti, jos saalis sattuu kävelee syliin ja vaikuttaa tyydyttävältä, ni vaivaudut ehkä toimimaan ;D
Zeratul

Posts: 1,170

#17388 • • Zeratul Captain miserable

Lyylikki, 25.5.2009 09:24:
No on sillä väliä, jos tyyppi on kauheessa jurrissa ja yrittää ensin lämppää juurikin tätä varattua kaveria ja sen jälkeen kyselee pussailusta multa. Me naiset halutaan tuntea olevamme jotenkin erityisiä *hih*


No nii, tässähän tuliki sit vaikka mitä tietoo jota selkeesti yritit aluks pimittää meiltä, sinä senkin kelmi! Onhan se nyt hiukka eri asia et heittona vaan sanoo "ajan kuluks" ku tossa tilanteessa taas sen voi jo ottaa vakavissaan. Ja tuskin kenenkään haavena on olla se toisiks paras.

Ja en tossa jälkimmäsessä tapauksessa näe huonona sitä, että selvitetään omat mahkut, mutta ihan kiva olisi, jos vaikka aloittaisi tervehtimällä ja pohjustamalla kysymystään esim. tyyliin "Moi, mä olen Mikko ja mua kiinnostaisi, että mahtaisko mulla olla mitään mahdollisuuksia sun suhteen." eikä niin, että huojuu hetken aikaa 10 m päässä, jonka jälkeen töksäyttää suoraan tämän "Onko sulla poikaystävää?" ja myöntävän vastauksen saatuaan poistuu takavasemmalle.


Joutuu myöntää ettei ollu mikää tyylipuhtain suoritus, mut jos kaveri oletettavasti yritti saada kontaktin ennen lähestymistä nii ainaki se onnistu, todennäkösempänä tosin pidän sitä et se mietti mitä se tulee sanoo eikä kyl siihen nähden ollu kummonen suoritus. *nauru*

Mut pitäis kai olla vaan tyytyväinen, kun onhan tää nyt paljon enemmän, kuin mikään muu pitkään aikaan *vink*


Miks ihmeessä olla tyytyväinen siihen et tyhjän sijaan käteen jääki paskaa? ;)

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

siveys

Posts: 2,492

#17389 • • siveys lovely

Zeratul, 25.5.2009 16:46:
Miks ihmeessä olla tyytyväinen siihen et tyhjän sijaan käteen jääki paskaa? ;)


Mä en oikeasti käsitä miten sä vielä kaikkien näiden vuosien jälkeenkin onnistut yllättämään tällä ilmiömäisellä positiivisuudellasi :D
Zeratul

Posts: 1,170

#17390 • • Zeratul Captain miserable

siveys, 25.5.2009 17:24:
---
Zeratul, 25.5.2009 16:46:
Miks ihmeessä olla tyytyväinen siihen et tyhjän sijaan käteen jääki paskaa? ;)

---

Mä en oikeasti käsitä miten sä vielä kaikkien näiden vuosien jälkeenkin onnistut yllättämään tällä ilmiömäisellä positiivisuudellasi :D


Kerkesin jo vakuuttaa itteni et pystyn olee tarttumatta tähän, mut tuli väkisin mieleen yks negistelevä jamppa ultimate fighterin neloskaudesta ja nyt joutuu varastaa idean. *nauru* "If he was a superhero he would be..."

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

siveys

Posts: 2,492

#17391 • • siveys lovely

Zeratul, 25.5.2009 17:47:
Kerkesin jo vakuuttaa itteni et pystyn olee tarttumatta tähän, mut tuli väkisin mieleen yks negistelevä jamppa ultimate fighterin neloskaudesta ja nyt joutuu varastaa idean. *nauru* "If he was a superhero he would be..."


negaman? oon huono tänään enkä keksi enempää :/
Aleks G

Posts: 284

#17392 • • Aleks G Club 86 Recordings/FINITY/Mosso/DSTXX
ei.....
Kolera

Posts: 4,256

#17393 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
pistäkääs postaten pinceet, isotissiset ja/tai rikkaat naikkoset, koska tiedän nyt arvoni jauhelihakeittoa tehdessäni ja tätini mainitessa että kyllä tompasta joku saa vielä hyvän puolison.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Syder

Posts: 2,255

#17394 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
:D

--
Divida et impera.

anniharha

Posts: 1,937

#17395 • • anniharha

Kolera, 1.1.1970 02:00:
pistäkääs postaten pinceet, isotissiset ja/tai rikkaat naikkoset, koska tiedän nyt arvoni jauhelihakeittoa tehdessäni ja tätini mainitessa että kyllä tompasta joku saa vielä hyvän puolison.


No siis meikähä on se kaikista pincein isotissinen pissis (ja täysin pa seuraaviin tsiljoonatukiin asti) mikä tältä foorumilta löytyy, mut mä en tolle jauhelihalle niin lämpee, sori :(

--
and though my words could save the world they never come out right

Syder

Posts: 2,255

#17396 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

anniharha, 1.1.1970 02:00:
---
Kolera, 1.1.1970 02:00:
pistäkääs postaten pinceet, isotissiset ja/tai rikkaat naikkoset, koska tiedän nyt arvoni jauhelihakeittoa tehdessäni ja tätini mainitessa että kyllä tompasta joku saa vielä hyvän puolison.

---

No siis meikähä on se kaikista pincein isotissinen pissis (ja täysin pa seuraaviin tsiljoonatukiin asti) mikä tältä foorumilta löytyy, mut mä en tolle jauhelihalle niin lämpee, sori :(


Ei kai sitä jauhelihalle tarvi lämmetäkkä, riittää ku lämpiää Tompalle :D

--
Divida et impera.

ValaX

Posts: 3,891

#17397 • • ValaX
Pitäiskös meille yksinäisille perustaa joku seuranhaku topic*hih*
anniharha

Posts: 1,937

#17398 • • Edited anniharha

Syder, 1.1.1970 02:00:
Ei kai sitä jauhelihalle tarvi lämmetäkkä, riittää ku lämpiää Tompalle :D


No ainahan mä oon sille lämmenny, mut tahon miehen joka ruokkii tätinsä sijaan mut ja se jauhelihakeitto ei nyt oikein vakuuta! Että pysy Koltsu vaan niissä vanhemmissa naisissa tai vaihda ruokalistaa!


vala, 1.1.1970 02:00:
Pitäiskös meille yksinäisille perustaa joku seuranhaku topic*hih*


Sinkkuluukku, seksinharrastamisasentotopikki ja ässäboksi taitaa kyllä jo hoitaa virkansa epätoivoisten pariutumattomien yksilöiden vinkumismestoina. Jos ei näistä heru ni tuskin muualtakaan. Itsehän en tänne periaatteessa ees kuulu ni saan vinkua olematta epätoivoinen, lol.

--
and though my words could save the world they never come out right

Bomb_Shell

Posts: 4

#17399 • • Bomb_Shell
Eihän tässä sinkkuudessa ole mitään vikaa :D Tai noh... sinkku/puolsinkku.
Kolera

Posts: 4,256

#17400 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

anniharha, 1.1.1970 02:00:
---
Syder, 1.1.1970 02:00:
Ei kai sitä jauhelihalle tarvi lämmetäkkä, riittää ku lämpiää Tompalle :D

---

No ainahan mä oon sille lämmenny, mut tahon miehen joka ruokkii tätinsä sijaan mut ja se jauhelihakeitto ei nyt oikein vakuuta! Että pysy Koltsu vaan niissä vanhemmissa naisissa tai vaihda ruokalistaa!


no mut vittuku just siks piti olla sitä massii ettei tarttis tehä mitää itte =P ku mähän oon niin vitun ulee saalis et ei mun tartte ku astua taloon niin se vaan muuttuu paljon paremmaks.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä