kuu:
No oikeastaan pojat on kivempia kuin miehet.Eli mihin kaikki ihanat Pojat ovat kadonneet?
toi on muuten totta.. poikamaiset miehet on kyllä kaikista södeimpiä.. semmosii lutusii mitä voi halia ja pusia ja muttuuttaa ja vutkeltaa ja...
![*plur* *plur*](/smiley/plur.gif)
![*blush* *blush*](/smiley/blush.gif)
![*vink* *vink*](/smiley/vink.gif)
![*joo* *joo*](/smiley/joo.gif)
19,912 posts, 996 pages, 8,310,873 views
kuu:
No oikeastaan pojat on kivempia kuin miehet.Eli mihin kaikki ihanat Pojat ovat kadonneet?
Dragonfly:
toi on muuten totta.. poikamaiset miehet on kyllä kaikista södeimpiä.. semmosii lutusii mitä voi halia ja pusia ja muttuuttaa ja vutkeltaa ja......
mulla on kaks sellasta kämppiksinä onneks.. lucky me
![]()
Epailija:
---
Dragonfly:
toi on muuten totta.. poikamaiset miehet on kyllä kaikista södeimpiä.. semmosii lutusii mitä voi halia ja pusia ja muttuuttaa ja vutkeltaa ja......
mulla on kaks sellasta kämppiksinä onneks.. lucky me
![]()
---
Entäs poikamaiset poikamiehet?Ja hei, kai sä nyt sentään voit toista niistä kuulle lainata. Ei saa olla ahne.
Muuten me joudutaan hallun kanssa tekemään reissu Lahteen, eikä siitä tulisi kaunista katseltavaa.
hallucinogen
Mullakin on kaksi poikamaistä äijjää mut miten mä en tunne olevani yhtä onnekas kun sä , dragonfly?
Lara C:
Poikamaiset miehet voi olla lutusia joo, mut niitä lähinnä tekee mieli hoivailla ja rapsutella -jos sitäkään. Kyllä miehen pitää olla Mies -ja miehekäs, eikä mikään söpöliini pojannulikka. Ainakaan muhun ei pojat iske. Ei vanhemmatkaan pojat. Ei sais kuitenkaan olla mikään körmykään. Pehmeyttä pitää olla. Jos se puuttuu, on mies taas kaikkea muuta kuin mies. Löydä nyt tässä sit sellanen jostain.....
Dragonfly:
mäkin oon muuttamassa, mut pojut seuraa perässä.. mahtava kämppä.. baarikaappiki löytyysiitä tulee kyllä ihan kiksuluola
kyllä pelottaa jo pelkkä ajatus.. no ei!
toivottavasti siellä vaan käy enemmän pojuja.. *addikti*
hallucinogen:
Epäilijä, kaikki mitä sä oot nähny tai kuullu musta on pelkkää illuusiota, oikeesti mä istun kotona vaan ja luen harry potteria