katai, 2.2.2009 07:43:
---
Dementation, 1.2.2009 22:15:
---
vns, 1.2.2009 22:09:
Sama. Siis alapääs. En tiiä mitään parempaa.
---
Joo, valitettavasti valtaosa miehistä näyttää olevan oikein innoissaan tästä lähestymistavasta ja siksi kaiketi naiset uskovat sen toimivan kaikkiin yhtä hyvin.
---
Tää näyttää olevan myös kulttuuri/tapa kysymys myös miesten keskuudessa, sillä mua ei ole yksikään vaaleaihoinen mies tullut takaapäin baarissa, mutta sitä useampi tummaihoinen on tullut takaapäin kiinni varoittamatta (ja puhutaan siis tanssimisesta ). Mä ainakin oon pelästynyt joka kerta ihan sikana ja lähtenyt karkuun. Mutta tässä asiassa siis pojot suomalaisille miehille, välillä on hyvä että ootte saamattomia
Ton huomas hyvin käydessä tutustumassa reggae-bileisiin Redrumissa, siellä ainakin vaikutti siltä että monet mimmit olivat aika tottuneita lähentelyyn eivätkä myöskään pahoillaan siitä. Tummaihoisia miehiä siellä oli paljon, eikä heitä ainakaan arkailusta voinut syyttää.
Mun mielestä sopiva tanssityyli riippuu ihan soivasta musasta. Esim. polkkabileisiin hinkkaustanssit eivät sovi pätkääkään, mutta hoppibileissä tanssissa on muutenkin enemmän flirttiä, hassuttelua, pojilla ehkä "kukkoilua" ja tytöillä jotain muuta, mutta ei kuitenkaan sellai väsähtäneen epätoivoista lähentelyä mihin tässä aiemmin on viitattu. Uudenvuoden aamujatkoilla oli älyttömän kivaa hassutella tanssilattialla tyttöjen ja vähän poikienkin kanssa italodiskon tahdissa.
Arvostan vns:n rehellistä kommenttia asiaan. Itse olen sen verran jänishousu että aika selkeä molemminpuolinen sopimus pitää tehdä (joko katseilla tai kysymällä) ennenkuin lähden kovin lähekkäin tanssimaan. Parhaimmillaan jonkin kivan tytön kanssa tanssittua on hyvä mieli vielä pitkään vaikka kotiin lähtisikin yksin :)