AlexS, 1.2.2009 22:14:
Tottakai musan pitää olla letkeetä, rnb ja hoppi käy ihan hyvin.
Ja mistä helvetistä toi pystyasennossa paneminen-juttu tulee...
No jos se oikeesti menee musan tahdissa, niin se on oikein hienoa että homma toimii, mutta useimmiten nuo hinkkaavat parit eivät edes huomaisi jos musiikki loppuisi. Eli hommalla ei ole mitään tekemistä tanssin kanssa tai ainakaan se tanssi ei kuulu siihen musiikkiin joka paikalla soi.
En tiedä oletko vaan missanut nämä seksiä vaatteet päällä seisaaltaan mallintavat ihmiset vai unohdatko nyt ääripään siksi että itselläsi on toimiva tapa _TANSSIA_ vastakkain ja puolustat sitä.
Ei mulla oo mitään sitä vastaan jos joku tanssii vastakkain, päällekkäin, sylikkäin tai vaikka katosta roikkuen, mutta sit kun kyse ei ole enää tanssimisesta vaan silkasta hinkkailusta, niin se ei mun mielestä kuulu tanssilattialle ja varsinkaan sitä ei pitäisi mun mielestä koittaa ihmiseen joka haluaa jammailla ihan oikeesti, eikä ole vaan metsästämässä panoseuraa.
Ja kun traumoista mainitsit, niin onhan noita kertynyt, röyhkeimmät naikkoset on tulleet suoraan koskettelemaan käsillä sukupuolielimiä ja olleet vielä tyrmistyneitä kun olen kysynyt että "lukeeko mussa että muhun saa koskea?" parhaimpana selityksenä "No täytyy sun pitää tästä, sä olet mies"
Se on hienoa että tasa-arvon maailmassa naiset muistaa valittaa että "Hyi vittu kun sekin äijä lääppi mun tissejä tai puristi mua perseestä!" ja samaan aikaan sitten koetaan että itsellä on oikeus käydä käsiksi kehen tahansa.
Mä pidän läheisyydestä ja seksistäkin, mutta musta jonkinlaiset käytöstavat pitäis olla kun kyse on täysin tuntemattomasta ihmisestä, vai mitä oot mieltä?