SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,840,537 views

ValaX

Posts: 3,891

#16001 • • ValaX

Freja, 11.10.2008 10:08:
---
VaLa, 11.10.2008 10:06:
Mutta kun se ei saa olla neiti, sohvaperuna eikä kaapissa ja yleensäkkin pitäis pystyä huolehtimaan ulkonäöstä. Sen verra kovat kriteerit, että ei taida löytyä mitään...

---


Sä et iha selvästikään oo kattonu brittikomediaa nimeltä Pikku-Britannia (Little Britain).



Vahingossa joskus ja äkkiä oon vahtanu kanavaa...
Freja

Posts: 8,775

#16003 • • Freja Sihteeri

VaLa, 11.10.2008 10:14:
Mistä muuten arvasit?





Ota ne silmälaput pois silmiltä, kyl niit homoja miehiäkin löytyy, jos haluaa niitä löytyvän. ;)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ValaX

Posts: 3,891

#16004 • • Edited ValaX

Freja, 11.10.2008 10:17:
---
VaLa, 11.10.2008 10:14:
Mistä muuten arvasit?

---




Ota ne silmälaput pois silmiltä, kyl niit homoja miehiäkin löytyy, jos haluaa niitä löytyvän. ;)



Joo, mutta ne hakee vaan pelkkää sexiä ja normaalisti leikitään niin heteroa että... Pahimmassa tapauksessa niillä on vaimo ja lapset...
terraluna

Posts: 1,270

#16005 • • terraluna Agentti

Anselmi, 7.10.2008 16:19:
---
Tiinuliinu81, 7.10.2008 15:39:
No on toki mutta silti turhauttaa. Koen lapsellisesti, että mulla meni 6.5 v. hukkaan edellisessä suhteessa ja nyt on sitten yksin. Nautin kyllä siitä omalla tavallani mutta, kun monella kaverilla jo elämä niin pitkällä, niin kai tässä joku ikäkriisin poikanen kolkuttelee ovella..

---

Mä en oo oikein ikinä ymmätänyt tätä, etenkin naisten, käyttämää kuvasta siitä että taakse jäänyt seurustelu on hukkaan heitettyä aikaa jos ero tulee. Ei kyse ole mistään laivanrakentamisesta vaan elämän jakamisesta toisen ihmisen kanssa. Pelottavia naiset joille suhde on jotain ihmeellistä kilpavarustelua. Siinä on helposti onnen kohteen sijasta onnen väline se toinen ihminen joka pitäisi olla se tärkein.



WORD. *piis*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

kilobitti

Posts: 2,419

#16006 • • kilobitti 1-2-3 techno

Anselmi, 7.10.2008 16:19:
---
Tiinuliinu81, 7.10.2008 15:39:
No on toki mutta silti turhauttaa. Koen lapsellisesti, että mulla meni 6.5 v. hukkaan edellisessä suhteessa ja nyt on sitten yksin. Nautin kyllä siitä omalla tavallani mutta, kun monella kaverilla jo elämä niin pitkällä, niin kai tässä joku ikäkriisin poikanen kolkuttelee ovella..
---
Mä en oo oikein ikinä ymmätänyt tätä, etenkin naisten, käyttämää kuvasta siitä että taakse jäänyt seurustelu on hukkaan heitettyä aikaa jos ero tulee. Ei kyse ole mistään laivanrakentamisesta vaan elämän jakamisesta toisen ihmisen kanssa. Pelottavia naiset joille suhde on jotain ihmeellistä kilpavarustelua. Siinä on helposti onnen kohteen sijasta onnen väline se toinen ihminen joka pitäisi olla se tärkein.



Lisäksi koen, että olen oppinut jokaisesta suhteesta ja jokaiselta exältä jotain => se aika ei mitenkään ole mennyt hukkaan.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Mar6

Posts: 2,178

#16007 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

kilobitti, 11.10.2008 15:46:
---
Anselmi, 7.10.2008 16:19:
---
Tiinuliinu81, 7.10.2008 15:39:
No on toki mutta silti turhauttaa. Koen lapsellisesti, että mulla meni 6.5 v. hukkaan edellisessä suhteessa ja nyt on sitten yksin. Nautin kyllä siitä omalla tavallani mutta, kun monella kaverilla jo elämä niin pitkällä, niin kai tässä joku ikäkriisin poikanen kolkuttelee ovella..
---
Mä en oo oikein ikinä ymmätänyt tätä, etenkin naisten, käyttämää kuvasta siitä että taakse jäänyt seurustelu on hukkaan heitettyä aikaa jos ero tulee. Ei kyse ole mistään laivanrakentamisesta vaan elämän jakamisesta toisen ihmisen kanssa. Pelottavia naiset joille suhde on jotain ihmeellistä kilpavarustelua. Siinä on helposti onnen kohteen sijasta onnen väline se toinen ihminen joka pitäisi olla se tärkein.
---


Lisäksi koen, että olen oppinut jokaisesta suhteesta ja jokaiselta exältä jotain => se aika ei mitenkään ole mennyt hukkaan.


+1
En ollenkaan pidä entisiä suhteita hukkaan heitettynä aikana. En osaisi arvostaa nykyistä onnea lähellekään niin paljon jos en olisi muutamaa kokemusta rikkaampi kuten nyt olen.
Ja ne uudet hienot jutut mitä on aina toivonut löytävänsä aikaisemminkin, tuntuvat vieläkin päräyttävämmältä kun niitä ei ole heti kättelyssä joskus saanut vaan ne tulevat eteen myöhemmässä elämässä *hihu* Kaikki entiset kamppailutkin ovat tehneet minusta sen mikä nyt olen, joten osaan myös huomioida toista paremmin kun olisin osannut joskus aikaisemmin. Toki pettymykset ovat aina ikäviä ja se puihin mennyt juttu masentaa ja saa masentaakin *hihu*

--
-Where there is house there is a home-

wiwi

Posts: 1,575

#16008 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Anselmi, 7.10.2008 16:19:

Mä en oo oikein ikinä ymmärtänyt tätä, etenkin naisten, käyttämää kuvasta siitä että taakse jäänyt seurustelu on hukkaan heitettyä aikaa jos ero tulee. Ei kyse ole mistään laivanrakentamisesta vaan elämän jakamisesta toisen ihmisen kanssa. Pelottavia naiset joille suhde on jotain ihmeellistä kilpavarustelua. Siinä on helposti onnen kohteen sijasta onnen väline se toinen ihminen joka pitäisi olla se tärkein.


Yhdyn myös tähän. Jännä vaan, että mun lähipiirissä ne on aina miehiä, jotka on todenneet ajan menneen hukkaan suhteen päätyttyä. Muun muassa yhden ystävän ~10 vuotta kestäneen suhteen jälkeen (kihlauksineen ja yhdessä ostettuine taloineen) mies oli sitä mieltä että se kaikki on ollut turhaa kun tulikin ero. O__o Muutenkin miespuoliset ystäväni pitävät melkein itsestäänselvänä sitä, että "lapsia tulee sitten joskus" mutta naispuolisista harva on sitä mieltä.

Mustakin on outo ajatus, että parisuhde olisi jotain tavoitteellista toimintaa jossa pitää mennä tietyn kuvion mukaan. Itse koin kauan ahdistusta ja suoranaista vastenmielisyyttä parisuhteilua kohtaan, koska jotenkin kuvittelin että kaiken pitäisi johtaa johonkin (sellaiseen mitä en halua). Sitten löysin ihmisen, jonka kanssa on hyvä olla ja jolla ei ole sen ihmeempiä odotuksia suhteelta kuin mullakaan.

Ymmärrän toki sen, että jos aikoo hankkia lapsia niin naisille voi tulla olo, että aika loppuu kesken - niin kuin se joskus sitten loppuukin. Ainakin biologisesta näkökulmasta. Itse en ole koskaan halunnut lapsia enkä avioliittoa kuten ei mieskään, joten niistä asioista ei tarvitse stressata. Tämä on hyvä näin.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

seilori

Posts: 482

#16010 • • seilori
Eilen oli muuten ensimmäinen sellainen bileilta että oikein täysin rinnoin nautin sinkkuboksilaisuudestani, eli hullunhauskaa oli ja tuli juteltua monen uuden ihmisen kanssa :) Eli ei täällä oleminen oo enää ihan niin paha :)
Wegez

Posts: 2,141

#16011 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Montahan minuuttia, tuntia, päivää tai vuotta tääl luukussa viel pyöritään... *ding* *täh*

--
...we´re all made of stars...

m1kk3

Posts: 5,560

#16012 • • m1kk3 no-life

Wegez, 19.10.2008 18:40:
Montahan minuuttia, tuntia, päivää tai vuotta tääl luukussa viel pyöritään... *ding* *täh*


Veikkaisin että aika saatanan kauan *nauru*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

J-J-Blo

Posts: 83

#16013 • • J-J-Blo
ensviikonloppu voois tulla jo :) uudet íhmisiä ja uusia kujeita :D

--
-trippi vai grandi?-

Lyylikki

Posts: 2,975

#16014 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Joo onpahan taas pervoja mainoksia telkkarissa.

"Joka toinen panomies on nainen."
"Kun mehu ja kuplat yhtyvät..."

No joo, poikaystävän korviketta vois vaikka ostaa Anttilasta jos on sängyssä kylmää, niin vuoteen tai tyynynlämmitin auttaa ja tulee kyllä halvemmaksi, kuin vokotella joku väliaikainen lämmitin jostain baarista. Ja jos kaipaa hellyyttä ja on kroisos, niin miksi ei ostais tommosta shiatsuistuinta samalla *vink*

Ehkä sitten kuitenkin tässä kohtaa nukkumaan.
Anselmi

Posts: 2,578

#16015 • • Anselmi And sell me

Lyylikki, 20.10.2008 22:10:
Nukkumisjuttuja


Vanha Spartalainen totuus: Jos sängyssä tuntuu yksinäiseltä tai on kylmä: et ole tarpeeksi väsynyt*vink*

--
sen pituinen se

Josssu

Posts: 506

#16016 • • Josssu
Mä olen jopa alkanut viihtymään täällä puolen.
Ainoa mitä kaipaan on se, että olis joku jota halata aina illalla ja aamulla ja päivällä ja aina *nauru*
Eli siis ehkä sittenkin se seurustelu olis se mun juttu.
Anselmi

Posts: 2,578

#16017 • • Anselmi And sell me

Josssu, 20.10.2008 22:20:
Mä olen jopa alkanut viihtymään täällä puolen.
Ainoa mitä kaipaan on se, että olis joku jota halata aina illalla ja aamulla ja päivällä ja aina *nauru*
Eli siis ehkä sittenkin se seurustelu olis se mun juttu.


Hommaa beibe hugbuddy, sillä sä siitä selviät!

--
sen pituinen se

Josssu

Posts: 506

#16018 • • Josssu

Anselmi
Hommaa beibe hugbuddy, sillä sä siitä selviät!



*blush* Kiitos vinkistä. Pistetään sellanen hakuun *nauru*
Sirppu

Posts: 685

#16019 • • Sirppu
mieki tahdon halin ja silityksiä
siveys

Posts: 2,492

#16020 • • siveys lovely

Anselmi, 20.10.2008 22:16:
Vanha Spartalainen totuus: Jos sängyssä tuntuu yksinäiseltä tai on kylmä: et ole tarpeeksi väsynyt*vink*


Mä en kyllä edes muista koska mä olisin viimeksi ehtinyt kelailemaan jotain sängyssä ennen nukahtamista. Aina on joku puhelin tai N810 kädessä ja netti auki ennen nukkumaanmenoa ja siinä vaiheessa kun sen kädestään laskee niin ei kyllä mitään muistikuvia, että mitä sitä on mielessä pyörinyt. Tämä tosin lienee varmaan vähän samanlainen juttu kuin unien kanssa, että kyllä niitä ajatuksia ehkä on, mutta ei niitä vain aamulla saatika parin päivän päästä enää vaan muista.

Anyway, kuten olen monesti (ja ehkä täälläkin) sanonut niin mielestäni ihminen on valmis parisuhteeseen vasta sitten kun osaa löytää onnen myös ihan itsekseen elellessään. Lähtökohtaisesti tämä näkemys kumpuaa siitä, että terve parisuhde ei rakennu riippuvuuden varaan vaan tulisi alkaa ja jatkua vain siinä tapauksessa, että suhde kannustaa kumpaakin osapuolta kasvamaan ja kehittymään ihmisenä.

Jos siis potee sinkkuna jatkuvasti akuuttia halipulaa niin olisi ehkä hyvä hetkeksi pysähtyä miettimään sitä miten tällainen tarve vaikuttaa mahdollisesti tulevissa parisuhteissa. Sidotko toisen syleilyysi silloinkin kun hän haluaisi tutustua jonkun toisen ihmisen ajatuksiin, lähteä pitkälle työmatkalle, vaihto-opiskelijaksi tai vain yksinkertaisesti etsimään itseään yksinäisyydestä? Olisitko itse valmis tulemaan sidotuksi esimerkiksi mielenterveydellisten ongelmien tukipilariksi, vaikka sinulla olisi muutoin mahdollisuus menestyä mielekkäällä uralla, kasvattaa lapsi terveessä ympäristössä tai muuttaa unelmiesi perässä Pariisiin?

Tämä voi tuntua siltä, että yritän nyt tehdä tikusta asiaa ja rinnastaa täysin eri tason ongelmia keskenään, mutta oman kokemukseni mukaan ihmiset ovat toisinaan kykeneviä varsin radikaaleihin toimenpiteisiin kun he kokevat onnellisuutensa perustan olevan uhattuna: "kaaduin vain portaissa", "tapan itseni jos..", "sinä et rakasta minua enää, koska..", "onko sinulla joku toinen, kun..", "sä et koskaan kuuntele..", "mutta enhän minäkään..", "ei sitten kannata kuvitella saavansa seksiä.." jne.

Eihän ero koskaan mikään kivuton prosessi ole ja on ihan luonnollista, että sitä välillä tuntuu siltä kuin pelon edessä olisi valmis uhraamaan niin omat kuin rakkaansakin unelmat vain saadakseen asiat takaisin sellaisiksi kuin ne olivat. Totuus on kuitenkin se, että toisinaan suhteilla ei enää ole niin paljoa annettavaa, että niitä kannattaisi jatkaa ja tällöin muutenkin vaikea tilanne olisi hyvä kyetä kohtaamaan ilman yksinäisyyden pelon aiheuttamaa lisätaakkaa.

Enhän minä tietenkään mihinkään absolutismeihin usko ja kaikkia haliriippuvaisten suhteita ole tuhoon tuomitsemassa (ihminen on kovin sopeutuvainen eläin), mutta jos sitä vaikka haluaisi yrittää tehdä omasta elämästään sinkkuna mukavempaa ja samalla parantaa omia pisteitään parisuhdemarkkinoilla niin oman halipulansa käsitteleminen kotitekoisin keinoin voisi olla hyvä askel eteenpäin :)