SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,850,419 views

lunake

Posts: 800

#15321 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Missä mun kollikisu luuraa? *täh**tirsk*

--
Hedelmällisyys on påp!

Avernian

Posts: 7,451

#15322 • • Avernian Kerettiläinen

lunake, 1.6.2008 20:23:
Missä mun kollikisu luuraa? *täh**tirsk*



Konnussa. Eikun jossain samoilemassa Rivendellistä pohjoiseen. :p

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

larzizi

Posts: 1,661

#15324 • • larzizi
Alan kyllästyä miehiin ihan totaalisesti. Miksi ne on aina niin hemmetin hankalia *dissaa* Pitäis vaan suosiolla olla sinkku ja lakata yrittämästä.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Nitta

Posts: 5,021

#15326 • • Nitta Sateenkaaren päässä

AlexS, 29.5.2008 20:44:
Oli kyl helluntaina...:I


Milloin oli helluntai *ding* Ei sillä ettei olisi vielä heilaa *vink* mutta ihan tutkimuksellisesti kiinnoistaisi että pitääkö tuo vanha sanonta lainkaan paikkaansa *nauru*
Nitta

Posts: 5,021

#15328 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Annakins, 2.6.2008 17:20:
---
Nitta, 2.6.2008 17:05:
---
AlexS, 29.5.2008 20:44:
Oli kyl helluntaina...:I

---

Milloin oli helluntai *ding*
---


Tais olla 11.5. eli samana päivänä ku äitienpäivä.



Eli jos näin, niin uusimmat tutkimustulokset osoittavat, että ei pidä paikkaansa enää lain tuo sanonta *nauru*

Voitte viitata sitten tähän minun tutkimukseeni *pepsodent*
lunake

Posts: 800

#15329 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

Jka, 2.6.2008 15:32:
---
Avernian, 2.6.2008 14:40:
---
lunake, 1.6.2008 20:23:
Missä mun kollikisu luuraa? *täh**tirsk*

---


Konnussa. Eikun jossain samoilemassa Rivendellistä pohjoiseen. :p

---


Mites toi Mordor? *iloinen*



No kyl mie sen Aragornin voisin viekkuun ottaa milloin vain. *hih* Kuha Timppa ei mulle semmosta metsästä. *nauru*

--
Hedelmällisyys on påp!

SamHard

Posts: 2,098

#15330 • • SamHard

larzizi, 2.6.2008 16:35:
Alan kyllästyä miehiin ihan totaalisesti. Miksi ne on aina niin hemmetin hankalia *dissaa* Pitäis vaan suosiolla olla sinkku ja lakata yrittämästä.



Tarkoitatko että meillä miehillä on sellaset
tippaleipäaivot*nauru* Voidaan tehdä monta asiaa
samaan aikaan kerralla ja pitäis tietää mikä on
vikana ilman sanoja telepaattisesti jos naama
on norsunvitulla*hih* Eiiiiii kyllä me ollaan pääosin
aika yksinkertaisia olentoja jotka kaipaa yksinkertaisia
asiota.. *vink**hih*
larzizi

Posts: 1,661

#15331 • • larzizi

SamHard, 2.6.2008 21:10:
Tarkoitatko että meillä miehillä on sellaset
tippaleipäaivot*nauru* Voidaan tehdä monta asiaa
samaan aikaan kerralla ja pitäis tietää mikä on
vikana ilman sanoja telepaattisesti jos naama
on norsunvitulla*hih* Eiiiiii kyllä me ollaan pääosin
aika yksinkertaisia olentoja jotka kaipaa yksinkertaisia
asiota.. *vink**hih*



En mä ehkä ihan niin väitä. Tai ainakaan en haluais väittää. Ja siis myönnän, et yleensä me naisetkin ollaan vaikeita, mut nyt tää kaikki menee kyl ihan yli ymmärryksen.

Mun pieni pääni ei kestä tätä asioiden pähkäilyä ja ihmettelyä *toktok*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

-xx-

Posts: 5,001

#15332 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

larzizi, 2.6.2008 22:56:
Mun pieni pääni ei kestä tätä asioiden pähkäilyä ja ihmettelyä *toktok*


Ota rennosti, ei se ole niin vakavaa!
Ei muutkaan tiedä mistään mitään!
Kaikki on tosi hyvin!
*hihu*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Jka

Posts: 317

#15333 • • Jka Harder.fi

-xx-, 2.6.2008 23:51:
---
larzizi, 2.6.2008 22:56:
Mun pieni pääni ei kestä tätä asioiden pähkäilyä ja ihmettelyä *toktok*

---

Ota rennosti, ei se ole niin vakavaa!
Ei muutkaan tiedä mistään mitään!
Kaikki on tosi hyvin!
*hihu*



Ehkä se ei ole kiinni siitä, että miten miehiä ymmärtää, vaan miten miehet ymmärtävät ja ottavat sinut huomioon. Miehethän tunnetusti ajattelevat yleensä aika yksinkertaisesti ja hakevat aina asioihin simppeliä ja loogista ratkaisua. Tämä siis on aika kärjistettyä, mutta näinpä se suurimmalti osin on.

Jaksamisia... *vink*
terraluna

Posts: 1,270

#15334 • • terraluna Agentti

jammyG, 25.5.2008 02:25:Mutta eikös se ole usein niin et elämä rauhottuu helpommin sitten kun sen sydänkäpysen löytää?



Musta tää usein kuultu fraasi on jotenkin hassu. Yleinen mielipide tuntuu olevan, että parisuhteessa pitäisi (ts. on luonnollista, itsestäänselvää) jäädä mieluummin nyhjäämään olkkarin sohvaan vetämään sipsejä ja limpparia naamaan. Ehkä mä oon vaan outo lintu kun en ole missään suhteessa halunnut jäädä kasvattamaan takamustani telkkarin ääreen, vaan olen aina mieluummin lähtenyt bileisiin. Mun mielestä bileet tai muu porukalla toteutettava aktiviteetti tarjoaa aina enemmän mielenkiintoa kuin kotona kyhjääminen. Ehkä tääkin on niin persoonakohtaista, itse olen sosiaalinen ja (hyper)aktiivinen ihminen. Nautin kun ympärillä tapahtuu koko ajan, mutta harvoin kun taas haluan rauhoittua ja hiljentyä, teen sen täysin yksinäni.

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Miltzu

Posts: 188

#15335 • • Edited Miltzu

larzizi, 2.6.2008 16:35:
Alan kyllästyä miehiin ihan totaalisesti. Miksi ne on aina niin hemmetin hankalia *dissaa* Pitäis vaan suosiolla olla sinkku ja lakata yrittämästä.



Niinpä! No, mulla alkaa fiilikset olla ihan kohdillaan taas tän sinkkuuden kanssa eikä kyllä mitään intoa oo suhteilua alottaa. Eikä oo kyllä tullut mitään sellaista vastaan kenen kanssa sitä haluais edes harkita.

Ja seuraavan kerran kun jotain sellasta tulee vastaan joka "vie jalat alta" niin muistuttakaa mua että se on se hetki milloin pitää juosta niin vitusti karkuun koska siinä käy huonosti ja sit sattuu. Se ei vaan toimi niin.

Päätin ottaa "miehekkään" lähestymistavan elämään ja alkaa sumeasti käyttämään miehiä hyväksi. Osaan mäkin tätä leikkiä leikkiä. Levottomat 129 - kun mikään ei tunnu enää miltään eikä millään ole mitään väliä paitsi omalla navalla.

Ei, en mä katkera ole vaikka se siltä kuulostaakin. Mulla on itse asiassa aika hyvä fiilis just nyt :)

EDIT: Lisätään sen verran että en tarkota tolla hyväksikäyttämisellä mitään "seksuaalista", paitsi ehkä siinä mielessä että vähän räpyttämällä silmiä ja laajentamalla kaula-aukkoa voin saada miehet tekemään vaikka mitä kivoja juttuja ja palveluksia. Toimii aika hyvin, ainakin nyt näyttää siltä... Vaatii vaan vähän pinnaa toi vonkaamisen kuuntelu...

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

epicuros

Posts: 7,734

#15336 • • epicuros

terraluna, 3.6.2008 00:48:
---
jammyG, 25.5.2008 02:25:Mutta eikös se ole usein niin et elämä rauhottuu helpommin sitten kun sen sydänkäpysen löytää?

---


Musta tää usein kuultu fraasi on jotenkin hassu. Yleinen mielipide tuntuu olevan, että parisuhteessa pitäisi (ts. on luonnollista, itsestäänselvää) jäädä mieluummin nyhjäämään olkkarin sohvaan vetämään sipsejä ja limpparia naamaan. Ehkä mä oon vaan outo lintu kun en ole missään suhteessa halunnut jäädä kasvattamaan takamustani telkkarin ääreen, vaan olen aina mieluummin lähtenyt bileisiin.



Nimenomaan! Meleet naamaan ja fucking KO!


Eiku..Sauvat käteen ja kävelylle, eikä tekis pahaa kävellä niitä rappusiakaan et perse kiintyis! Ei sun elämä voi jäädä jonkun toisen "äijän (ilmeisesti vastenmieliseen) elämäntyyliin" (eihän mikään sua siihen pakota?) tai sit jos jää niin älä missään nimessä vittu inise! :)

Mun mielestä bileet tai muu porukalla toteutettava aktiviteetti tarjoaa aina enemmän mielenkiintoa kuin kotona kyhjääminen. Ehkä tääkin on niin persoonakohtaista, itse olen sosiaalinen ja (hyper)aktiivinen ihminen.



Niin, ja mikä ihme estää sua?

Nautin kun ympärillä tapahtuu koko ajan, mutta harvoin kun taas haluan rauhoittua ja hiljentyä, teen sen täysin yksinäni.



Don't we all? ;)

--
Valid criticism does you a favor.

epicuros

Posts: 7,734

#15337 • • Edited epicuros

Miltzu, 3.6.2008 02:45:
---
larzizi, 2.6.2008 16:35:
Alan kyllästyä miehiin ihan totaalisesti. Miksi ne on aina niin hemmetin hankalia *dissaa* Pitäis vaan suosiolla olla sinkku ja lakata yrittämästä.

---


Niinpä! No, mulla alkaa fiilikset olla ihan kohdillaan taas tän sinkkuuden kanssa eikä kyllä mitään intoa oo suhteilua alottaa. Eikä oo kyllä tullut mitään sellaista vastaan kenen kanssa sitä haluais edes harkita.

Ja seuraavan kerran kun jotain sellasta tulee vastaan joka "vie jalat alta" niin muistuttakaa mua että se on se hetki milloin pitää juosta niin vitusti karkuun koska siinä käy huonosti ja sit sattuu. Se ei vaan toimi niin.



"juosta karkuun" ???

Miks et tule vastaan ja kohtaa faktoja ja elä niiden kanssa? Ehkä ne korttien lyöminen alussa tuo just sen oikean suhteen? Sun virheet, hänen virheet - say what? yah!


Päätin ottaa "miehekkään" lähestymistavan elämään ja alkaa sumeasti käyttämään miehiä hyväksi. Osaan mäkin tätä leikkiä leikkiä. Levottomat 129 - kun mikään ei tunnu enää miltään eikä millään ole mitään väliä paitsi omalla navalla.



Nyt mennään heikolla jäällä, tbh. Miks et rehellisesit ole ottamatta itseesi niitä kertoja kun mies on mies ja elää luonnon mukaan? Käsittääkseni tämä käsitys "miehestä" mitä olet elämäsin etsinyt on se itsestäänselvyys, joka pettää naistansa Sinunkin takia TAI on just se äijä KETÄ ET SAA, koska hän sattuu oikeasti rakastaa toista. Tai sit se vain on just nin pintaliidolla pilattu isäntä joka ei oikeesti sua halua. Unohtamatta, että pelaajista ja pelatuista on kirjoitettu biisejä ja hyviä sellaisia jo vähtintään 70-luvulta. Kuunteletko sinä vai kuuletko vain?


Ei, en mä katkera ole vaikka se siltä kuulostaakin. Mulla on itse asiassa aika hyvä fiilis just nyt :)



Aika sääli, jos se silti on noin mies-rintaman aiheuttamaa.


EDIT: Lisätään sen verran että en tarkota tolla hyväksikäyttämisellä mitään "seksuaalista", paitsi ehkä siinä mielessä että vähän räpyttämällä silmiä ja laajentamalla kaula-aukkoa voin saada miehet tekemään vaikka mitä kivoja juttuja ja palveluksia. Toimii aika hyvin, ainakin nyt näyttää siltä... Vaatii vaan vähän pinnaa toi vonkaamisen kuuntelu...




Et tarkoita mitään "seksuaalista"? :D Mitä sä luulet et toisten päässä liikkuu silloin?

Työt ja lompakko vai vittu ja lompakko? :)


Anyway, love and respect! *piis*

--
Valid criticism does you a favor.

Miltzu

Posts: 188

#15338 • • Miltzu

Epicuros, 3.6.2008 05:22:

"juosta karkuun" ???

Miks et tule vastaan ja kohtaa faktoja ja elä niiden kanssa? Ehkä ne korttien lyöminen alussa tuo just sen oikean suhteen? Sun virheet, hänen virheet - say what? yah!



Niin no, ehkä noinkin voi käydä. Nyt just on vaan semmonen olo että en enää ikinä ota näpeilleni niin kun viimeksi. Ja silloin tein noin - hyppäsin pää edellä juttuun mukaan enkä halunnut pelata mitään pelejä vaan olla aito ja rehellinen siitä mitä haluan ja mitä ajattelen. Toimi tosi hienosti...

Nyt mennään heikolla jäällä, tbh. Miks et rehellisesit ole ottamatta itseesi niitä kertoja kun mies on mies ja elää luonnon mukaan? Käsittääkseni tämä käsitys "miehestä" mitä olet elämäsin etsinyt on se itsestäänselvyys, joka pettää naistansa Sinunkin takia TAI on just se äijä KETÄ ET SAA, koska hän sattuu oikeasti rakastaa toista. Tai sit se vain on just nin pintaliidolla pilattu isäntä joka ei oikeesti sua halua. Unohtamatta, että pelaajista ja pelatuista on kirjoitettu biisejä ja hyviä sellaisia jo vähtintään 70-luvulta. Kuunteletko sinä vai kuuletko vain?



Mä en suoraan sanottuna ymmärtänyt tosta pätkästä kovinkaan paljoa mut laitetaan sen piikkiin että oon helvetin väsynyt ja kello on melkein 1 yöllä.


Et tarkoita mitään "seksuaalista"? :D Mitä sä luulet et toisten päässä liikkuu silloin?

Työt ja lompakko vai vittu ja lompakko? :)



Kai tonkin voi seksuaaliseksi hyväksikäytöksi laskea, tarkotin tolla nyt lähinnä sitä että en hae itselleni sitä seksuaalista mielihyvää niistä miehistä (ts. harrasta vaan mitättömiä yhden yön juttuja ja sillä tavalla "käytä hyväkseni").

Ja kivahan se on että se ei oo mun lompakko aina joka siitä kärsii...

Anyway, love and respect! *piis*



Back at you :)

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

Jka

Posts: 317

#15339 • • Edited Jka Harder.fi
IMHO parisuhteessa on tärkeää, että intressit on suht. samoja sen kannalta, että pysyykö kotona vai lähteekö bileisiin. Luottamushan siinä ratkasee ja on tärkeetä pystyy arvostamaan sitä, että joku toinen haluaa vaikka käydä ulkona vloppuisin. Useimmiten homma kärsii siitä, kun ei pystytä puhumaan ja varsinkin siitä, että pari ei osaa tiedostaa toistensa haluja ja tarpeita. Niin moni vain keskittyy siihen, mikä itselle on tärkeätä ja toisen pitäisi vain tukea siinä sivussa. Toisille homma on itsestäänselvyyttä, kun ns. hännystellään toista ja mennään mukana ja toisilla taas on veriset kiistat siitä, pitäisikö toisen viettää iltansa yökerhossa vaiko kotisohvalla.

Monilla on todella vahvoja mielipiteitä ja taipumuksia, joita pitäisi opetella ymmärtämään. Vielä kun oppisi itsekin tajuamaan ne ja tiedostamaan, mikä on toisen osapuolen suhtautuminen asiaan. Kompromissien tekeminen on välillä turhankin vaikeaa. "Niinku mun pitäis yrittää ymmärtää tollasta käytöstä jotenkin".. *ding*
Anselmi

Posts: 2,578

#15340 • • Edited Anselmi And sell me

Miltzu, 3.6.2008 02:45:
Päätin ottaa "miehekkään" lähestymistavan elämään ja alkaa sumeasti käyttämään miehiä hyväksi. Osaan mäkin tätä leikkiä leikkiä. Levottomat 129 - kun mikään ei tunnu enää miltään eikä millään ole mitään väliä paitsi omalla navalla.


Tai kannattaisiko sittenkin ottaa itseä niskasta kiinni? Big news: se ei johdu sun sukupuolesta vaan tyhmyydestä tai ties mistä että jengi on fuulannut sua. Aika dorkaa (ei se kuvajaa) selitellä mokansa sillä että
nainen on joku heikompi objekti ja mies vahvempi subjekti. Militanttifeministit ampuis sua jalkaan tuollaisista lausunnoista eikä miehetkään varmasti arvosta kun yleistät hyväksikäytön universaaliseksi miehiseksi lähestymistavaksi.


EDIT: Lisätään sen verran että en tarkota tolla hyväksikäyttämisellä mitään "seksuaalista", paitsi ehkä siinä mielessä että vähän räpyttämällä silmiä ja laajentamalla kaula-aukkoa voin saada miehet tekemään vaikka mitä kivoja juttuja ja palveluksia. Toimii aika hyvin, ainakin nyt näyttää siltä... Vaatii vaan vähän pinnaa toi vonkaamisen kuuntelu...


Miltzu, 3.6.2008 07:53:
Kai tonkin voi seksuaaliseksi hyväksikäytöksi laskea, tarkotin tolla nyt lähinnä sitä että en hae itselleni sitä seksuaalista mielihyvää niistä miehistä (ts. harrasta vaan mitättömiä yhden yön juttuja ja sillä tavalla "käytä hyväkseni").

Ja kivahan se on että se ei oo mun lompakko aina joka siitä kärsii...


Tällä puolen rapakkoa tuolle on ihan oma nimi. Sitä kutsutaan prostituutioksi.

--
sen pituinen se