SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,833,562 views

Tutkanalle

Posts: 5

#15141 • • Tutkanalle
Liitytäänpäs joukkoon muutaman pidemmän ja lyhyemmän jutun jälkeen.
Miltzu

Posts: 188

#15142 • • Miltzu
Voi jessus, exä on näköjään poistanut mut sen Facebookin kaverilistalta :) Että voi ihminen olla PENTU! No ei olla sitten kavereita...

Vedin kyllä henkilökohtaiset pohjat eilen kun säädin baarissa jonkun 19-vuotiaan poitsun kans. Että eipä sitä näköjään mitään ole opittu...

Onkos tästä luukusta lähdössä kevätmielisiä söpöjä sinkkumiehiä Above & Beyondia kuuntelemaan lauantaina Studio 51:een? Saapi tulla morjestamaan! :)

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

Ios

Posts: 93

#15143 • • Ios

Miltzu,
Onkos tästä luukusta lähdössä kevätmielisiä söpöjä sinkkumiehiä Above & Beyondia kuuntelemaan lauantaina Studio 51:een? Saapi tulla morjestamaan! :)


Ja tän viestin jälkeen koko luukun miesväki hyökkää viimeistään hankkimaan sen lipun *nauru*
Miltzu

Posts: 188

#15144 • • Miltzu

Ios, 5.5.2008 00:56:

Ja tän viestin jälkeen koko luukun miesväki hyökkää viimeistään hankkimaan sen lipun *nauru*



No se kai se oli tarkoituskin... Vaikka en kyllä ihan usko että yksinään tällä naamalla saadaan hirveää väenpaljoutta paikalle :)

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

Twist

Posts: 925

#15145 • • Twist Team Kemuttajat
Kevättä pöksyissä ... *slurps* *vink*
alphamagic

Posts: 3,628

#15147 • • alphamagic
Onpa kyl paras fiilis olla täällä aikoihin *hihu*
Kesään kuuluu puistot ja dokaaminen ja rakkaat ystävät, oisin kovin huono poikaystävä just nyt:D

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Lerna

Posts: 320

#15148 • • Lerna
Alkaa kyl pikkuhiljaa kyllästyttää tääki luukku :P
_RixU_

Posts: 320

#15149 • • _RixU_
Jahas tässähän pitäis vissiin sit pistää töpinäks, jos mielii kesäheilan hankkia, kun helluntaikin lähestyypi uhkaavasti eikä o kyllä heilaa lähimaillakaan...taitaapi olla taasen sinccukesä tiedossa meiksillä!*hihu* ...taino...ohan täs viel monta päivää peliaikaa jälellä...eihän sitä ikin tiedä mitä täs viel löytää *pepsodent* *vink*
Fakiiri

Posts: 462

#15150 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.

Lil' Miss, 5.5.2008 20:39:
Ainakin toi toinen luukku olis tae siitä, että olis säännöllisesti seuraa. *sigh* *justjoo*



Hanki se koira, tai papukaija

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

Karvinen

Posts: 699

#15151 • • Karvinen SekaiSin MariSta
No Joo . . .

Tää on ihan tylsä luukku vaihteeks. Nyt kaipaa vakavaa sutinaa !

Etsitään Miestä *vink* Myös Nainen kelpaa *hymy*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Lerna

Posts: 320

#15152 • • Lerna

Lil' Miss, 5.5.2008 20:47:
Ei voi ottaa koiraa niin kauan kuin on varaa elää vain ahtaasti. Ja koirakin vaatii sen, että on varmasti olemassa joku muu, joka hätätapauksessa voisi pitää siitä huolta.


Miten ois vanha kunno tamagotchi?
tir

Posts: 951

#15153 • • tir
miulla on kaks koiraa, ja ne kyllä sitoo aika hyvin. sekä tuntuu pelottavan miehiä pois *justjoo*
sitoohan ne hirmuisesti, harvemmin pääsee minnekään matkustelemaan ellei ota niitä mukaan. mut on niistä kyllä seuraa.
Avatar
#15154 • • REivaaja Guest

tir, 5.5.2008 21:21:
miulla on kaks koiraa, ja ne kyllä sitoo aika hyvin. sekä tuntuu pelottavan miehiä pois *justjoo*
sitoohan ne hirmuisesti, harvemmin pääsee minnekään matkustelemaan ellei ota niitä mukaan. mut on niistä kyllä seuraa.

Ei pystyis elää koiran kanssa. Huhhu sitä vaivaa ja kuolaa. Lapset on kans aika paha. Ja en varppin oo ainut.
sapeli

Posts: 11,768

#15155 • • sapeli jokukukamikä?

REivaaja, 5.5.2008 21:42:
Ei pystyis elää koiran kanssa. Huhhu sitä vaivaa ja kuolaa. Lapset on kans aika paha. Ja en varppin oo ainut.



Niin no, koirat ja vauvat on siinä aika samanlaisia: ne vie paljon aikaa ja rahaa, ne kuolaa kaikki paikat ja haisee pahalta, ja pitää usein myös aika paljon meteliä. *nauru* Plus mä oon allerginen. *lmao*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#15156 • • REivaaja Guest

sapeli, 5.5.2008 21:54:
---
REivaaja, 5.5.2008 21:42:
Ei pystyis elää koiran kanssa. Huhhu sitä vaivaa ja kuolaa. Lapset on kans aika paha. Ja en varppin oo ainut.

---


Niin no, koirat ja vauvat on siinä aika samanlaisia: ne vie paljon aikaa ja rahaa, ne kuolaa kaikki paikat ja haisee pahalta, ja pitää usein myös aika paljon meteliä. *nauru* Plus mä oon allerginen. *lmao*

*nauru* tyhjentävästi sanottu
Mar6

Posts: 2,178

#15157 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

sapeli, 5.5.2008 21:54:
---
REivaaja, 5.5.2008 21:42:
Ei pystyis elää koiran kanssa. Huhhu sitä vaivaa ja kuolaa. Lapset on kans aika paha. Ja en varppin oo ainut.

---


Niin no, koirat ja vauvat on siinä aika samanlaisia: ne vie paljon aikaa ja rahaa, ne kuolaa kaikki paikat ja haisee pahalta, ja pitää usein myös aika paljon meteliä. *nauru* Plus mä oon allerginen. *lmao*



*lmao*

Juu kyllä mäkin oon päättäny ettei lapsien aika ihan lähivuosina olis vaikka tulis muuten täydellinen perheidylli eteen *tirsk*

--
-Where there is house there is a home-

Syce

Posts: 1,649

#15158 • • Syce

Rinik, 1.5.2008 20:52:
jaahas, mä taidan sitten poistua täältä... :)



hee hee hee *hih* *prööööööt* =D
isokeksi

Posts: 260

#15159 • • isokeksi iskekosi
Vielä muutama päivä peliaikaa.. Pitäis heila löytää!