SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,787,678 views

anniharha

Posts: 1,937

#15042 • • anniharha

Lyylikki, 21.4.2008 19:15:
Tarviisin miehen rassaileen mun fillaria. Ei jotenkin itseäni kiinnostaisi likaantua ketjurasvaan kyynärpäitä myöden, en edes tiedä mitä laittaisin päälleni. Muutenkin saattaa mennä aika munkilla joku vaihteitten säätäminen. Mut minkäs tekee, ei nyt vaan saa irroitettua tässä rahatilanteessa huoltoon pennosia.


Mä oon tehny tässä vähän empiiristä tutkimusta ja todennut, ettei miehet enää nykypäivänä osaa tehdä asialle yhtään sen enempää kuin me naisetkaan :D Edellisen kerran kun fillari hajos niin ostin uuden ja melkein ehjän, nyt pitäis sit varmaan hankkia uus mies jolla pysyis jakoavain kädessä... Mua ei ketjurasvat pelota ja vaatteet ja jotain työkalujakin löytyis, mut en silti osaa vaihtaa rengasta tai säätää jarruja, ärrrh.

Onneks mul on naapurinmummo jonka fillaria saan lainata, ja sillä on jopa sellainen poikakaveri, joka kiltisti vie sen fillarin huoltoon kun on tarvis! Hiton hyvin koulutettu yksilö siis! Naapurinmummo on mun idoli <3

--
and though my words could save the world they never come out right

SamHard

Posts: 2,098

#15043 • • SamHard

anniharha, 21.4.2008 19:37:
---
Lyylikki, 21.4.2008 19:15:
Tarviisin miehen rassaileen mun fillaria. Ei jotenkin itseäni kiinnostaisi likaantua ketjurasvaan kyynärpäitä myöden, en edes tiedä mitä laittaisin päälleni. Muutenkin saattaa mennä aika munkilla joku vaihteitten säätäminen. Mut minkäs tekee, ei nyt vaan saa irroitettua tässä rahatilanteessa huoltoon pennosia.

---

Mä oon tehny tässä vähän empiiristä tutkimusta ja todennut, ettei miehet enää nykypäivänä osaa tehdä asialle yhtään sen enempää kuin me naisetkaan :D Edellisen kerran kun fillari hajos niin ostin uuden ja melkein ehjän, nyt pitäis sit varmaan hankkia uus mies jolla pysyis jakoavain kädessä... Mua ei ketjurasvat pelota ja vaatteet ja jotain työkalujakin löytyis, mut en silti osaa vaihtaa rengasta tai säätää jarruja, ärrrh.

Onneks mul on naapurinmummo jonka fillaria saan lainata, ja sillä on jopa sellainen poikakaveri, joka kiltisti vie sen fillarin huoltoon kun on tarvis! Hiton hyvin koulutettu yksilö siis! Naapurinmummo on mun idoli <3



Ei saa yleistää ettei miehet osaa korjata fillareita ym! Toiset osaa toiset ei*vink*
anniharha

Posts: 1,937

#15044 • • anniharha

SamHard, 21.4.2008 19:50:
Ei saa yleistää ettei miehet osaa korjata fillareita ym! Toiset osaa toiset ei*vink*


Myönnetään, jotkut osaa! Mut viimeks oon sellaiseen törmännyt kolme vuotta sitten ja sen jälkeen oonki sit kävelly jo aika monta kilometriä :E

--
and though my words could save the world they never come out right

SamHard

Posts: 2,098

#15045 • • SamHard

anniharha, 21.4.2008 19:53:
---
SamHard, 21.4.2008 19:50:
Ei saa yleistää ettei miehet osaa korjata fillareita ym! Toiset osaa toiset ei*vink*

---

Myönnetään, jotkut osaa! Mut viimeks oon sellaiseen törmännyt kolme vuotta sitten ja sen jälkeen oonki sit kävelly jo aika monta kilometriä :E




Fail. Väärin kävelty ja väärin törmätty*nauru*
Timmo

Posts: 657

#15047 • • Timmo

Zenni, 21.4.2008 19:18:
Mä tarviin miehen kotiin siivoomaan ja kokkaamaan. Anyone?



Siivota voin mutta ruoka maistuu paremmalta jonkun muun kuin mun tekemänä. :D

--
Elämä On Raato

Umbala

Posts: 769

#15048 • • Edited Umbala d a n c e m a c h i n e s

Zenni, 21.4.2008 19:18:
Mä tarviin miehen kotiin siivoomaan ja kokkaamaan. Anyone?


Tästä ei ehkä yhdellä miehellä selvitä, mut ota

Tombba, 21.4.2008 19:20:
Kokata voin mut siivota en! *nauru*

Laittaan sapuskat,

Timmo, 21.4.2008 19:58:



Siivota voin mutta ruoka maistuu paremmalta jonkun muun kuin mun tekemänä. :D


Siivoon

Ja mä voin hoitaa loput *pepsodent*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Avatar
#15049 • • niomic Guest

Lyylikki, 21.4.2008 19:15:
Tarviisin miehen rassaileen mun fillaria. Ei jotenkin itseäni kiinnostaisi likaantua ketjurasvaan kyynärpäitä myöden, en edes tiedä mitä laittaisin päälleni. Muutenkin saattaa mennä aika munkilla joku vaihteitten säätäminen. Mut minkäs tekee, ei nyt vaan saa irroitettua tässä rahatilanteessa huoltoon pennosia.



Vaikka olen itse aika paljon polkupyörää joutunut rassaamaan, niin en voinu välttää fiilistä monenkaan lukukerran jälkeen (ja ketjun) et nyt ei ollu kyseessä ihan normi fillarin rassaus :DD Taino ehkä toi vika lause vähän viittaa ite asiaan, mut you know, kevät jne "fillarointi"kausi alussa ja jengi mehuissaan :P
KooKie

Posts: 4,338

#15050 • • KooKie aka. Petress Pan

niomic, 22.4.2008 08:47:
---
Lyylikki, 21.4.2008 19:15:
Mut minkäs tekee, ei nyt vaan saa irroitettua tässä rahatilanteessa huoltoon pennosia.

---

en voinu välttää fiilistä monenkaan lukukerran jälkeen (ja ketjun) et nyt ei ollu kyseessä ihan normi fillarin rassaus :DD Taino ehkä toi vika lause vähän viittaa ite asiaan



Tai sitten tämä viimeinen lause viittaa siihen, että maksulliseen ei ole varaa, joten etsitään yksinäisten luusereiden Mekasta uhria. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#15051 • • Edited niomic Guest

KooKie, 22.4.2008 08:50:
---
niomic, 22.4.2008 08:47:
---
Lyylikki, 21.4.2008 19:15:
Mut minkäs tekee, ei nyt vaan saa irroitettua tässä rahatilanteessa huoltoon pennosia.

---

en voinu välttää fiilistä monenkaan lukukerran jälkeen (ja ketjun) et nyt ei ollu kyseessä ihan normi fillarin rassaus :DD Taino ehkä toi vika lause vähän viittaa ite asiaan

---


Tai sitten tämä viimeinen lause viittaa siihen, että maksulliseen ei ole varaa, joten etsitään yksinäisten luusereiden Mekasta uhria. :D



En voi olettaa et kaikki hankkii seksiä samal taval ku sinä :/ Sit jos nussis pilkkua viel vähän ni vois todeta et ku sanon et "viittaa ite asiaan", ni ehkä mä puhuinki silloinki SEKSISTÄ enkä mistään pyöräilyhömpötyksistä. moi :D

edit: I dun made a spelling misteak
KooKie

Posts: 4,338

#15052 • • KooKie aka. Petress Pan

niomic, 22.4.2008 08:54:
---
KooKie, 22.4.2008 08:50:
---
niomic, 22.4.2008 08:47:
---
Lyylikki, 21.4.2008 19:15:
Mut minkäs tekee, ei nyt vaan saa irroitettua tässä rahatilanteessa huoltoon pennosia.

---

en voinu välttää fiilistä monenkaan lukukerran jälkeen (ja ketjun) et nyt ei ollu kyseessä ihan normi fillarin rassaus :DD Taino ehkä toi vika lause vähän viittaa ite asiaan

---

Tai sitten tämä viimeinen lause viittaa siihen, että maksulliseen ei ole varaa, joten etsitään yksinäisten luusereiden Mekasta uhria. :D

---

En voi olettaa et kaikki hankkii seksiä samal taval ku sinä :/ Sit jos nussis pilkkua viel vähän ni vois todeta et ku sanon et "viittaa ite asiaan", ni ehkä mä puhuinki silloinki SEKSISTÄ enkä mistään pyöräilyhömpötyksistä. moi :D

edit: I dun made a spelling misteak



Haluatko sä nyt paljastaa kaikille täällä, että löysin taskuni pohjalta vanhan kymmenpennisen ja lähdit sillä mukaan leikkiin? Ja mikä toi suruhymiö oli, meinaatko, että sun olisi pitänyt saada enemmän rahaa siitä hyvästä, että sulkijalihaksesi vioittui niissä sessioissa? Huomenta naijömik!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#15053 • • niomic Guest

KooKie, 22.4.2008 09:02:
---
niomic, 22.4.2008 08:54:
---
KooKie, 22.4.2008 08:50:
---
niomic, 22.4.2008 08:47:
---
Lyylikki, 21.4.2008 19:15:
Mut minkäs tekee, ei nyt vaan saa irroitettua tässä rahatilanteessa huoltoon pennosia.

---

en voinu välttää fiilistä monenkaan lukukerran jälkeen (ja ketjun) et nyt ei ollu kyseessä ihan normi fillarin rassaus :DD Taino ehkä toi vika lause vähän viittaa ite asiaan

---

Tai sitten tämä viimeinen lause viittaa siihen, että maksulliseen ei ole varaa, joten etsitään yksinäisten luusereiden Mekasta uhria. :D

---

En voi olettaa et kaikki hankkii seksiä samal taval ku sinä :/ Sit jos nussis pilkkua viel vähän ni vois todeta et ku sanon et "viittaa ite asiaan", ni ehkä mä puhuinki silloinki SEKSISTÄ enkä mistään pyöräilyhömpötyksistä. moi :D

edit: I dun made a spelling misteak

---


Haluatko sä nyt paljastaa kaikille täällä, että löysin taskuni pohjalta vanhan kymmenpennisen ja lähdit sillä mukaan leikkiin? Ja mikä toi suruhymiö oli, meinaatko, että sun olisi pitänyt saada enemmän rahaa siitä hyvästä, että sulkijalihaksesi vioittui niissä sessioissa? Huomenta naijömik!



No oon aina pitäny itseäni hyväntekeväisyyteen taipuvaisena henkilönä ja joskus sääli ja myötätunto vaan saa musta niin kovan yliotteen et oon valmis uhrautumaan reippaasti alle normihinnoittelun ja vielä väärinpäinseksiin. En mä kyl nää tossa mitään sädhymCin arvoista et ehkä pitäis korjata se muotoon O:)
KooKie

Posts: 4,338

#15054 • • KooKie aka. Petress Pan

niomic, 22.4.2008 09:05:
No oon aina pitäny itseäni hyväntekeväisyyteen taipuvaisena henkilönä ja joskus sääli ja myötätunto vaan saa musta niin kovan yliotteen et oon valmis uhrautumaan reippaasti alle normihinnoittelun ja vielä väärinpäinseksiin. En mä kyl nää tossa mitään sädhymCin arvoista et ehkä pitäis korjata se muotoon O:)



Sulla on niin hyvä *sydän*, mitä sun kaltainen *uros* tekee täällä?

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

SyndroDome

Posts: 1,103

#15055 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

isokeksi, 21.4.2008 18:49:
Nyt voi olla vähän joki muukin pula... *pepsodent*



*pepsodent*

Nyt eletään ilmeisesti pula aikaa! *tirsk*

--
Life is full of choises.

Lyylikki

Posts: 2,975

#15057 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

niomic, 22.4.2008 08:47:
Vaikka olen itse aika paljon polkupyörää joutunut rassaamaan, niin en voinu välttää fiilistä monenkaan lukukerran jälkeen (ja ketjun) et nyt ei ollu kyseessä ihan normi fillarin rassaus :DD Taino ehkä toi vika lause vähän viittaa ite asiaan, mut you know, kevät jne "fillarointi"kausi alussa ja jengi mehuissaan :P



No täytyy kyllä myöntää, että meilläpäin saatetaan tarvita muutakin kuin vain fillarin rassausta. *hih* Ja kaipa tuo nyt oli vähän kieli poskessa kirjoitettu muutenkin, mutta...

Täytyy kyllä vastaanottavassapäässä olla myös jotku keväisen hormooniset pårnålasit päässä, jos useammankin lukukerran jälkeen fillarinrassaaminen muuttuu ihan joksikin muuksi *vink*

Tänään kyllä otti ihan hitosti päähän, kun en eilen sitä pyörää kaivanut talviteloilta. Tänään kuitenkin olisi ollut enemmän kuin hyvä ilma pyöräillä töihin. Aina ei voi vain voittaa.
isokeksi

Posts: 260

#15058 • • isokeksi iskekosi

SyndroDome, 22.4.2008 12:49:
---
isokeksi, 21.4.2008 18:49:
Nyt voi olla vähän joki muukin pula... *pepsodent*

---


*pepsodent*

Nyt eletään ilmeisesti pula aikaa! *tirsk*



Joo ja siihen ei auta se, että treeneissä tehdään hieman epäilyttäviä lihastreeniliikkeitä kuntopiirin aikaan: "ja sit nostatte näin lantiota.. tuntuu sit hyvin selässä" *pökr*
Lyylikki

Posts: 2,975

#15059 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

isokeksi, 22.4.2008 22:10:
Joo ja siihen ei auta se, että treeneissä tehdään hieman epäilyttäviä lihastreeniliikkeitä kuntopiirin aikaan: "ja sit nostatte näin lantiota.. tuntuu sit hyvin selässä" *pökr*



Hehe. Meillä on tanssissa yksi sellainen liike, jossa heilutetaan lantiota eteen ja samalla vedetään kädet ylhäältä alas (you know *tirsk*). No arvatahan saattaa, että siellä parisenkymmentä emäntää alkaa kikattamaan, niin opettaja oli vaan, että:

"Älkää naurako. Se tarkoittaa juuri sitä, miltä se näyttääkin."

Kiitti kiitti...
isokeksi

Posts: 260

#15060 • • isokeksi iskekosi

Lyylikki, 22.4.2008 22:17:
---
isokeksi, 22.4.2008 22:10:
Joo ja siihen ei auta se, että treeneissä tehdään hieman epäilyttäviä lihastreeniliikkeitä kuntopiirin aikaan: "ja sit nostatte näin lantiota.. tuntuu sit hyvin selässä" *pökr*

---


Hehe. Meillä on tanssissa yksi sellainen liike, jossa heilutetaan lantiota eteen ja samalla vedetään kädet ylhäältä alas (you know *tirsk*). No arvatahan saattaa, että siellä parisenkymmentä emäntää alkaa kikattamaan, niin opettaja oli vaan, että:

"Älkää naurako. Se tarkoittaa juuri sitä, miltä se näyttääkin."

Kiitti kiitti...



Oi voi! En siis oo yksin tässä *nauru* Mä nielin joka ikisen kirosanan ja kikatuksen minkä pystyin *tirsk*