SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,823,440 views

siveys

Posts: 2,492

#14822 • • siveys lovely

aada, 9.3.2008 00:20:
Mitä helvettiä? *pökr*

Liittyy [ ] Ei liity [x]


*itkupotkuraivari* Mä olisin niin halunnut, että sä olisit liittynyt muhun. Mut ei sit! Sä olitkin ihan tyhmä ihan alkujaanki!1
Zeratul

Posts: 1,170

#14823 • • Zeratul Captain miserable

ezzy, 9.3.2008 00:45:
Ei vittu, siveys kunniaan :D *lmao*


Arvasin et siitä seuraa jänniä juttuja jos ite vaihteeks pysyttelen selvin päin ja keskityn vakavasti muiden juottamiseen. Eeppisen taistelun lopputulos: tervasnapsi 1 - siveys 0. *nauru*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

^Petunia

Posts: 888

#14824 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
..meh..
voi kumpa olis joku joka sanois NYT että jopas olet humalassa, syö tästä roskaruokaa ja tuu kainaloon nukkumaan, mieti sitten huomenna että oliko fiksu teko juoda itsensä humalaan?!?!!1

MUTTA ei ole niin ei sitten ole.. *uuh*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#14825 • • WiljamiDzay Nyypiö

^Petunia, 9.3.2008 03:36:
..meh..
voi kumpa olis joku joka sanois NYT että jopas olet humalassa, syö tästä roskaruokaa ja tuu kainaloon nukkumaan, mieti sitten huomenna että oliko fiksu teko juoda itsensä humalaan?!?!!1

MUTTA ei ole niin ei sitten ole.. *uuh*


Jopas olet humalassa, syö tästä roskaruokaa ja tuu kainaloon nukkumaan, mieti sitten huomenna että oliko fiksu teko juoda itsensä humalaan... *vink**hali*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

QB

Posts: 392

#14826 • • QB huora ja madonna.

^Petunia, 9.3.2008 03:36:
..meh..
voi kumpa olis joku joka sanois NYT että jopas olet humalassa, syö tästä roskaruokaa ja tuu kainaloon nukkumaan, mieti sitten huomenna että oliko fiksu teko juoda itsensä humalaan?!?!!1

MUTTA ei ole niin ei sitten ole.. *uuh*




jopas olet humalassa, syö tästä roskaruokaa ja tuu kainaloon nukkumaan, mieti sitten huomenna että oliko fiksu teko juoda itsensä humalaan?!?!!1

tuu kainaloon nukkumaan, mieti sitten huomenna..... *pus*

--
The world is a tragedy to those who feel, but a comedy to those who think.
-Horace Walpole-

larzizi

Posts: 1,661

#14828 • • larzizi
Tämä tyttö on kyllä ihan totaalisen ihastunut *pihkassa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

mrhotcakes

Posts: 480

#14829 • • mrhotcakes Ex-clubber

siveys, 8.3.2008 00:43:
---
aada, 7.3.2008 23:33:
Tärkeintä on mielestäni, että ymmärrän hänen valintojaan, että ajatuksemme kohtaavat ja että me molemmat saisimme ajatteluumme lisämateriaalia toistemme kautta (ts. pääsisimme syvemmälle ja/tai laajemmalle itseemme ja toisiimme).

---

Avaisiko se maailmaasi jos istuisit vain suoraan naamalleni?



Eikö tää nyt kuuluis jo säpinäluukkuun? *vink*

Propsit Zeratulille siveyden taitavasta juottamisesta humalaan. Oli varsin hupaisaa havaita taidonnäytteesi seuraukset sunnuntaiaamuna. *nauru*
RainChild

Posts: 909

#14830 • • RainChild

larzizi, 9.3.2008 17:18:
Tämä tyttö on kyllä ihan totaalisen ihastunut *pihkassa*



He-he hey! "Tell me more tell me more.."*mukailee Greasin musikaalia* Potentiaalinen seukkaaja, vai onko tä sitä katkeransuloista yksisuuntaista ihastumista?

--
Rainchild is back home

lunake

Posts: 800

#14831 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Tunnen olevani jo puoliks ulkona tästä luukusta... *plur*

--
Hedelmällisyys on påp!

larzizi

Posts: 1,661

#14832 • • larzizi

RainChild, 9.3.2008 22:21:
He-he hey! "Tell me more tell me more.."*mukailee Greasin musikaalia* Potentiaalinen seukkaaja, vai onko tä sitä katkeransuloista yksisuuntaista ihastumista?



Ei kyllä tää on kuulemma ihan molemminpuolista ihastumista, mutta välimatkaa vaan on jonkun verran. Ei nyt mitään ihan mahdottoman paljon, mutta jonkun verran kuitenkin. Kyllä mä ehkä mahdollisesti olen sulle tästä tapauksesta puhunutkin joskus jotain *ding*

Katsotaan mitä tuleman pitää *pihkassa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Miltzu

Posts: 188

#14833 • • Miltzu
Niin siinä sitten taisi käydä että 1,5 vuoden jälkeen meikäläinen lähtee tästä luukusta. Pacifiquessa kuukausi sitten tavattu poika sotki elämän totaalisesti ja nyt parinkin tunnin ero tuntuu pahalta. Ei olla nähty vajaaseen kahteen vuorokauteen ja melkein lasken tunteja siihen kun nähdään huomenna. Ei tää helppoa ole ollut tähänkään asti kun kaksi kohtalaisen kiivasluontoista ihmistä yrittää sovittaa elämäntyylejä yhteen mutta oon kyllä valmis tekemään töitä tän eteen ja paljon. Ei tuollaisia ihmisiä vaan ole eikä varsinkaan tupsahda mun elämään. Jonkin verran painaa se että 4 viikon päästä mun pitäisi muuttaa vuodeksi Jenkkeihin, poika jää tänne...

Mut on se täydellinen *pihkassa* *pihkassa* *plur*
http://www.sessions2.com/galleries.php?gallery_id=235&pic_id=49

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

Emberglow

Posts: 43

#14834 • • Emberglow
Homma on nyt kuulkaa sillä tavalla, että mun on pakko kalastella täältä sellainen nainen, joka tajuaa biletyksen päälle. Harrastan tanssia (tosin nykyään vähemmän aktiivisesti) ja käyn baareissa/klubeilla tanssimassa aina kuin suinkin pääsen. Hip hop on enempi mun juttu, mut käyn kyllä myös tavisbaareissa ja reiveissäkin silloin jos on oikeanlaista seuraa.

Laittakaas viestiä spostilla tai Messengerillä: [email protected].

--
- Huomenna voi olla myöhäistä -

hemuz

Posts: 2,178

#14835 • • hemuz kätevä emäntä

larzizi, 10.3.2008 16:59:

Ei kyllä tää on kuulemma ihan molemminpuolista ihastumista, mutta välimatkaa vaan on jonkun verran. Ei nyt mitään ihan mahdottoman paljon, mutta jonkun verran kuitenkin. Kyllä mä ehkä mahdollisesti olen sulle tästä tapauksesta puhunutkin joskus jotain *ding*

Katsotaan mitä tuleman pitää *pihkassa*



Ei se välimatka ole este. hidaste korkeintaan. *piis*
domi

Posts: 7,069

#14836 • • domi Työn sankari.

hemuz, 11.3.2008 09:50:
---
larzizi, 10.3.2008 16:59:

Ei kyllä tää on kuulemma ihan molemminpuolista ihastumista, mutta välimatkaa vaan on jonkun verran. Ei nyt mitään ihan mahdottoman paljon, mutta jonkun verran kuitenkin. Kyllä mä ehkä mahdollisesti olen sulle tästä tapauksesta puhunutkin joskus jotain *ding*

Katsotaan mitä tuleman pitää *pihkassa*

---


Ei se välimatka ole este. hidaste korkeintaan. *piis*


Komppaan. *joo*
Lyylikki

Posts: 2,975

#14837 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Emberglow, 10.3.2008 23:22:
Homma on nyt kuulkaa sillä tavalla, että mun on pakko kalastella täältä sellainen nainen, joka tajuaa biletyksen päälle. Harrastan tanssia (tosin nykyään vähemmän aktiivisesti) ja käyn baareissa/klubeilla tanssimassa aina kuin suinkin pääsen. Hip hop on enempi mun juttu, mut käyn kyllä myös tavisbaareissa ja reiveissäkin silloin jos on oikeanlaista seuraa.

Laittakaas viestiä spostilla tai Messengerillä: [email protected].



Mä haluun sitten ainakin tietää, että onko tällaisella suoralla lähestymistavalla mitään mahkuja. Ei siis mitään nimipaljastuksia, mutta edes kappalemääräisenä *joo*
ezzy

Posts: 8,060

#14838 • • ezzy Droid-pappa

domi, 11.3.2008 09:53:
---
hemuz, 11.3.2008 09:50:
---
larzizi, 10.3.2008 16:59:

Ei kyllä tää on kuulemma ihan molemminpuolista ihastumista, mutta välimatkaa vaan on jonkun verran. Ei nyt mitään ihan mahdottoman paljon, mutta jonkun verran kuitenkin. Kyllä mä ehkä mahdollisesti olen sulle tästä tapauksesta puhunutkin joskus jotain *ding*

Katsotaan mitä tuleman pitää *pihkassa*

---


Ei se välimatka ole este. hidaste korkeintaan. *piis*

---

Komppaan. *joo*



Jep, täällä kans yks reissaaja *pepsodent* Eipä 160km o matka eikä mikää itelle.
Lyylikki

Posts: 2,975

#14839 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

ezzy, 11.3.2008 11:03:
---
domi, 11.3.2008 09:53:
---
hemuz, 11.3.2008 09:50:
---
larzizi, 10.3.2008 16:59:

Ei kyllä tää on kuulemma ihan molemminpuolista ihastumista, mutta välimatkaa vaan on jonkun verran. Ei nyt mitään ihan mahdottoman paljon, mutta jonkun verran kuitenkin. Kyllä mä ehkä mahdollisesti olen sulle tästä tapauksesta puhunutkin joskus jotain *ding*

Katsotaan mitä tuleman pitää *pihkassa*

---


Ei se välimatka ole este. hidaste korkeintaan. *piis*

---

Komppaan. *joo*

---


Jep, täällä kans yks reissaaja *pepsodent* Eipä 160km o matka eikä mikää itelle.



Niin ja kun on arkielämän välissä muutamia satoja kilometrejä, niin sen toisen ajatuksia oppii tuntemaan ihan eri tavalla puhelimessa jutellessa. (Nottei homma siis mee ihan pelkäksi panemiseksi *tirsk* seksi...ihihhihi...anteeksi, hieman levoton päivä...)

Infernaalisiin matkakuluihin ja puhelinlaskuihin kannattaa kuitenkin varautua. Ja jos molemmat on hommassa ihan kybällä mukana, niin vaihtaa puhelinliittymät semmoiseen, missä toiselle soittaminen ja tekstaaminen on mahdollisimman halpaa.
ezzy

Posts: 8,060

#14840 • • Edited ezzy Droid-pappa

Lyylikki, 11.3.2008 11:10:
---

Niin ja kun on arkielämän välissä muutamia satoja kilometrejä, niin sen toisen ajatuksia oppii tuntemaan ihan eri tavalla puhelimessa jutellessa. (Nottei homma siis mee ihan pelkäksi panemiseksi *tirsk* seksi...ihihhihi...anteeksi, hieman levoton päivä...)

Infernaalisiin matkakuluihin ja puhelinlaskuihin kannattaa kuitenkin varautua. Ja jos molemmat on hommassa ihan kybällä mukana, niin vaihtaa puhelinliittymät semmoiseen, missä toiselle soittaminen ja tekstaaminen on mahdollisimman halpaa.



One word: Internet. ja toinenkin: Skype
Itse teen päivät puhelinduunia, niin ei todellakaan kiinnosta kännykässä roikkua iltoja :)