SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,769,373 views

kilobitti

Posts: 2,419

#13701 • • kilobitti 1-2-3 techno
/join

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Syce

Posts: 1,649

#13702 • • Syce
Mut on myyty
Certifier

Posts: 43

#13703 • • Certifier Fcuk the Photographer ;)
Liittynyt tähänkin luukkuun jo pari-kolme kk sitten.. Kattellaan nyt vähän aikaa ympärille,..
*Bixxx*

Posts: 162

#13704 • • *Bixxx*
Täällä taas. . . .

--
***TIIKERI***

anana

Posts: 27

#13706 • • anana
Typsahdin nyt kans kuitenkin tälle puolelle typerien opiskelupaikkojen takia.. *uuh*
miks ei olla vielä keksitty teleporttia, millä kaukosuhteet sais pelastettua?
Tukaanl

Posts: 139

#13707 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!
Ois jees saada tännekki luukkuun joku timeri ni tietäis kauan tääl o tullu jo notkuttuu.

Sit tohon ekalle sivulle joku top10 Toivottominta tapausta :D

Voisin melkee veikkaa itseeni aika kärjen piikkiin.

But the hunt is on!

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

Kit^

Posts: 798

#13708 • • Kit^ ihme höpöttäjä

anana, 2.9.2007 11:16:
Typsahdin nyt kans kuitenkin tälle puolelle typerien opiskelupaikkojen takia.. *uuh*
miks ei olla vielä keksitty teleporttia, millä kaukosuhteet sais pelastettua?



*lohduttel* samaa mäkin olen usein pohtinu..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Freja

Posts: 8,775

#13709 • • Freja Sihteeri

Kit^, 2.9.2007 20:14:
---
anana, 2.9.2007 11:16:
Typsahdin nyt kans kuitenkin tälle puolelle typerien opiskelupaikkojen takia.. *uuh*
miks ei olla vielä keksitty teleporttia, millä kaukosuhteet sais pelastettua?

---


*lohduttel* samaa mäkin olen usein pohtinu..



Mä taasen oon sitä mieltä, että jos on vahva suhde ja sillä on tulevaisuutta, se kestää myös kaukosuhteena. Jos ei kestä, niin ei ole tarkoitettukaan. Kylmää, mutta mielestäni täysin totta.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Nepenthe

Posts: 141

#13710 • • Nepenthe

anana, 2.9.2007 11:16:
Typsahdin nyt kans kuitenkin tälle puolelle typerien opiskelupaikkojen takia.. *uuh*
miks ei olla vielä keksitty teleporttia, millä kaukosuhteet sais pelastettua?



Uusjako pelastaa monen ennastaan yksinäisen.
Miinapiina

Posts: 3,494

#13712 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Freja, 2.9.2007 21:04:

Mä taasen oon sitä mieltä, että jos on vahva suhde ja sillä on tulevaisuutta, se kestää myös kaukosuhteena. Jos ei kestä, niin ei ole tarkoitettukaan. Kylmää, mutta mielestäni täysin totta.



mä joudun kans olee samaa mieltä *joo*

--
pinkki on pop!!!

[Nuclear]

Posts: 5,855

#13713 • • [Nuclear] el aprendiz

Nepenthe,
Uusjako pelastaa monen ennastaan yksinäisen.


Ja monet se jättää edelleen odottamaan uutta arvontaa. :D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

anniharha

Posts: 1,937

#13714 • • anniharha

Miinapiina, 2.9.2007 22:30:
---
Freja, 2.9.2007 21:04:

Mä taasen oon sitä mieltä, että jos on vahva suhde ja sillä on tulevaisuutta, se kestää myös kaukosuhteena. Jos ei kestä, niin ei ole tarkoitettukaan. Kylmää, mutta mielestäni täysin totta.

---


mä joudun kans olee samaa mieltä *joo*



Mää kans! *joo*

--
and though my words could save the world they never come out right

Verano

Posts: 4,649

#13715 • • Edited Verano Merituuli
Havahduin tuossa about kuukausi sitten siihen, etten liiemmilti ollut kiinnittänyt huomiota ympärilläni oleviin, vastaantuleviin jne miehiin, siihen olivatko he hauskan näköisiä vai eivät. Ei sillä, etteivätkö polveni olisi muutaman kerran kirjaimellisesti notkahtaneet jonkun todella miellyttävän näköisen miehen osuttua tielleni, mutta tätä oli viime aikoina tapahtunut normaalia vähemmän.

Havahtuminen johti siihen, että mukavan näköisiä miehiä alkoi ilmestyä melkeinpä joka kulman takaa. Flow olikin sitten oikea kultasuoni. Tuntui siltä, että vähintään joka toinen mies oli _erittäin_ miellyttävän näköinen. Eikä vain tuntunut vaan näin myös oli, pää pyöri 180 astetta suuntaan jos toiseen, ja useamman kerran henki juuttui kurkkuun, oli nielaistava ja ne polvetkin notkahtivat.

Harmittavaa on ollut se, että muutamat yksilöt joiden ulkonäkö ja persoona ovat herättäneet kovasti kiinnostusta ja joiden kanssa on ollut mukava jutustella, ovatkin sitten osoittautuneet varatuiksi :/
MissKoo

Posts: 1,289

#13716 • • Edited MissKoo

anniharha, 2.9.2007 22:35:
---
Miinapiina, 2.9.2007 22:30:
---
Freja, 2.9.2007 21:04:

Mä taasen oon sitä mieltä, että jos on vahva suhde ja sillä on tulevaisuutta, se kestää myös kaukosuhteena. Jos ei kestä, niin ei ole tarkoitettukaan. Kylmää, mutta mielestäni täysin totta.

---


mä joudun kans olee samaa mieltä *joo*

---


Mää kans! *joo*



Mä taas olen eri mieltä.. jos kaukosuhde jatkuu vuosia, sitä erkaantuu arjesta toisen kanssa ja nähdään vaan 'erikoistapauksissa' ja ei ole mitään kosketusta tai käsitystä toisen arjesta ja tavasta tehdä asioita. En kannata kaukosuhteita, ajan haaskausta. On jotenkin naiivia mielestäni kuvitella että kaukosuhde jatkuu pidemmän päälle. Mutta tää onkin vaan mun mielipide..
Worin

Posts: 526

#13717 • • Worin

MissKoo, 3.9.2007 11:56:

Mä taas olen eri mieltä.. jos kaukosuhde jatkuu vuosia, sitä erkaantuu arjesta toisen kanssa ja nähdään vaan 'erikoistapauksissa' ja ei ole mitään kosketusta tai käsitystä toisen arjesta ja tavasta tehdä asioita. En kannata kaukosuhteita, ajan haaskausta. On jotenkin naiivia mielestäni kuvitella että kaukosuhde jatkuu pidemmän päälle. Mutta tää onkin vaan mun mielipide..



Mä oon tästä kans samaa mieltä. Jos ei ole mitään selkeetä aikataulua, jolla kaukosuhde päättyy onnellisesti, niin sitten se todellakin jossain vaiheessa päättyy surullisesti. Jos osapuolet juurtuu eri paikkoihin, niin hiljalleen se tapailu tuottaa aina vaan enemmän töitä ja aletaan etääntyä kun huomataan ettei raiteet menekkään samaan suuntaan. Kokemusta on, mutta uutta ei tule sen oon päättäny.
Kit^

Posts: 798

#13718 • • Kit^ ihme höpöttäjä
kaikki on ny toistensa kaa samaa mieltä.. hirveetä ryhmäajattelua. *igor*

(sori mulla on tylsää *nauru*)

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Jocular

Posts: 1,359

#13719 • • Jocular Janni

Kit^, 3.9.2007 12:53:
kaikki on ny toistensa kaa samaa mieltä.. hirveetä ryhmäajattelua. *igor*

(sori mulla on tylsää *nauru*)



Mistä me ollaa samaa mieltä? Mä en jaksa lukee noita syväluotaavia analyyseja koska ne on luusereille *nauru* noei. katotaa ku mä kirjotan vuoden päästä tääl jotain rakkaus-sinkku-itku-romaaneja ;)

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Kit^

Posts: 798

#13720 • • Kit^ ihme höpöttäjä

Jocular, 3.9.2007 12:57:
---
Kit^, 3.9.2007 12:53:
kaikki on ny toistensa kaa samaa mieltä.. hirveetä ryhmäajattelua. *igor*

(sori mulla on tylsää *nauru*)

---


Mistä me ollaa samaa mieltä? Mä en jaksa lukee noita syväluotaavia analyyseja koska ne on luusereille *nauru* noei. katotaa ku mä kirjotan vuoden päästä tääl jotain rakkaus-sinkku-itku-romaaneja ;)



no tosta että miten kaukosuhteet toimii..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..