Burma, 28.6.2007 01:14:
tarttis nyt just jonkun todella napakan tytön asettelemaan vähän rajoja ja sanomaan mitä saa tehdä ja mitä ei.
:D nauratti.
JOS nyt kuitenkin olit tosissasi, niin kuukauden päästä tämän unelmaemon löytymisestä oot seukkausluukussa vinkumassa miten akka on hirveä pirttihirmu, pakottaa syömään kaikenlaista ituruokaa porkkanamehun ryydittämänä, ei anna viettää aikaa kavereiden kanssa ja nalkuttaa vaan jatkuvasti jokaisesta kaljapullosta ja mistä tahansa maan päällä. Pakottaa ikeaankin! ;)
2la, 28.6.2007 11:16:
--- Burma, 28.6.2007 01:14:
tarttis nyt just jonkun todella napakan tytön asettelemaan vähän rajoja ja sanomaan mitä saa tehdä ja mitä ei.
---
:D nauratti.
JOS nyt kuitenkin olit tosissasi, niin kuukauden päästä tämän unelmaemon löytymisestä oot seukkausluukussa vinkumassa miten akka on hirveä pirttihirmu, pakottaa syömään kaikenlaista ituruokaa porkkanamehun ryydittämänä, ei anna viettää aikaa kavereiden kanssa ja nalkuttaa vaan jatkuvasti jokaisesta kaljapullosta ja mistä tahansa maan päällä. Pakottaa ikeaankin! ;)
Että oliko haussa seurustelukumppani vai äiti 2 ?
kaikki pitää olla sopivassa suhteessa tietenkin!
toi nyt oli puolet vitsillä kirjoitettua, mut kuitenkin osa ihan totta.
mut sinkkuna oleminen on mulle kyllä todella outo tila...
jää ihan liikaa "aikaa itelleen"
ENKÄ PUHUNU PELKÄSTÄÄN NYT SIITÄ MITEN TE SEN KÄSITITTE!!
Ehkä kannattais herran ihan ens alkuun opetella vähän peruskäytöstapoja. Loppu päihteille ja valvomisille aamuviiteen. ITSE omasta elämästään VASTUUN ottaminen. Ja kunnioitus sekä puheessa, että käytöksessä muita ihmisiä kohtaan. On kyseessä sitten tuntematon tallaaja, frendi, tai mahollinen kiinnostuksen kohde.
Hyville tyypeille löytyy melkeen aina joku hyvä tyyppi.
Mut paskat tyypit jää yleensä yksin rypee omaan paskaansa.
Pahempi juttu, mut elämä on.
Ps. yleensä ei oo tapana julkisesti sanoo mitään pahaa yhtään kenestäkään, tai "mustamaalata" tyyppejä. Mut tässä tapauksessa voin käsi sydämellä ja täysin puhtaalla omallatunnolla sanoa varotuksen sanan. Pysykää niin kaukana kyseisestä tyypistä ku vaan pystytte.
Kyllä mäkin vähän tomeruutta kaipaan naiselta :). Ei sentään mitään pirttihirmua mutta vähän semmoista joka osaa käskeä silloinkun äijä on täys törppö eikä näe omaa parastaan :D. Sit tietenkin pitää olla kompromisseja ja välillä miehen pitää saada käskeä, ainakin sen verran, ettei se tunne olevansa tossun alla vaikka oikeasti olisikin ;D.
olinkohan mie joskus syksyl ilmoittautunu tänne takaisin....nyt talven, koulun ja töiden jälkeen voisin lähteä kälppimään täältä...vaikka tässäkin luukussa on puolensa. Toivottavasti tavataan tämän luukun henkilöiden kanssa tuolla toisessa luukussa
Mä olen varmaan ikuisesti sinkku. Ja ihan siitä syystä että mä tykkään olla liikaa yksin ja omissa oloissani. Mikä on aika ristiriitaista koska mielestäni olen kuitenkin erittäin sosiaalinen tyyppi.
En tiiä saatana! Toisaalta ei tämä tilanne ny niin hirveesti mua edes haittaa. Joskus tulee vaan lämmöllä ajateltua juttuja, kuinka kivaa olis jakaa tytön kans josta tykkää elämän ilot ja surut tai ylipäätään jakaa kaikki. Tehdä juttuja, matkustella, pitää hauskaa yms. Mutta sillä punaisella sekunnilla mä taas mietin että kuinka kiva sitä onkaan olla yksin, saa tehä ihan mitä huvittaa. Sekopäistä! Ja matkanvarrella oon kyllä tavannut niin kivoja tyttöjä etten millään pysty puolustella itteeni asialla etten vaan ole löytänyt sitä "oikeaa". Niitä on mun kohdalla ollu ihan tarpeeksi! Mä oon vaan t-y-h-y-m-ä!
Ehkä kannattais herran ihan ens alkuun opetella vähän peruskäytöstapoja. Loppu päihteille ja valvomisille aamuviiteen. ITSE omasta elämästään VASTUUN ottaminen. Ja kunnioitus sekä puheessa, että käytöksessä muita ihmisiä kohtaan. On kyseessä sitten tuntematon tallaaja, frendi, tai mahollinen kiinnostuksen kohde.
Hyville tyypeille löytyy melkeen aina joku hyvä tyyppi.
Mut paskat tyypit jää yleensä yksin rypee omaan paskaansa.
Pahempi juttu, mut elämä on.
Ps. yleensä ei oo tapana julkisesti sanoo mitään pahaa yhtään kenestäkään, tai "mustamaalata" tyyppejä. Mut tässä tapauksessa voin käsi sydämellä ja täysin puhtaalla omallatunnolla sanoa varotuksen sanan. Pysykää niin kaukana kyseisestä tyypistä ku vaan pystytte.
hallucinogen, 28.6.2007 14:51:
Kyllä mäkin vähän tomeruutta kaipaan naiselta :). Ei sentään mitään pirttihirmua mutta vähän semmoista joka osaa käskeä silloinkun äijä on täys törppö eikä näe omaa parastaan :D. Sit tietenkin pitää olla kompromisseja ja välillä miehen pitää saada käskeä, ainakin sen verran, ettei se tunne olevansa tossun alla vaikka oikeasti olisikin ;D.
Mä olen varmaan ikuisesti traumautunut tai muuten vaan eri mieltä seurustelun käsitteestä, sillä sanan "käskeä" näkeminen parisuhteesta puhuttaessa aiheuttaa näppylöitä. :E Kahden ihmisen tasapainoinen suhde != valtataistelu. Ihme pelailua.
Tarkoittaako tämä nyt sitä, että kun en sano toiselle aikuiselle ihmiselle miten tämän tulisi käyttäytyä tai mitä tehdä, vältyn itsekin miehiltä joiden pitää vähän päästä pullistelemaan ja paimentamaan naistaan paikatakseen heikohkoa itsetuntoaan?
Miten sua hallu kiehtoo niin se tossun alla oleminen? :D
edit. Paitsi LIIKKUMATTA, EIPÄ TIRKISTELLÄ ja KOVEMPAA -tyyppiset käskyt jopa minä ymmärrän. x)