SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,830,204 views

insejn

Posts: 689

#1281 • • insejn
ei ne tytöt kyllä istestään sulle tule juttelee, kyl pitää olla vähä aktiivisempi, jos jotain hakee.

mut mun osalta saa kyl nyt suhteilut riittää pariks vuodeks.... tosta edellisestä jäi ”jälkipyykkiä” loppuelämäks.... mut ei sekään ole huono asia

--
*aplodit*

Amma

Posts: 2,383

#1282 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Kävin silmät tsiggurassa läpi 70 sivua sinkkukeskustelua *igor* ja liityn klubiin *hih*

--
*etsiskel*

hallucinogen

Posts: 8,190

#1283 • • hallucinogen Edain
Amma, nyt kyllä teit elämäsi virheen, harvat tänne kuittaantuneet pääsevät täältä ikinä pois *igor*

--
pikku-*possu*

Howdy

Posts: 7,955

#1284 • • Howdy Oldie
Jep ... ei varmaan pääse ei ...

--
Käpy vailla vertaa

hallucinogen

Posts: 8,190

#1285 • • hallucinogen Edain
Voitais järkätä sinkkuluukun kesken omia sinkkubileitä ja niillä joilla on vähänkin äksöniä(ja siis tää koskee vain miehiä) niin ei oo asiaa niihin bileisiin *nauru* kaikki naisethan on luonnollisesti tervetulleita *vink*

--
pikku-*possu*

Howdy

Posts: 7,955

#1286 • • Howdy Oldie

Displacer:
Kyl ne aina silloin tällöin tulee, kiitos hyvän ulkonäköni *hih*

nojoo *justjoo* olen kyllä tietoinen asiasta, mutta minkäs teet kun puhe ei luista...
Kai se on vähän sama asia ku fobioista kärsivät ihmiset tietävät _sen asian_ pelon olevan typerää ja turhaa, mutta siitä on vaikea päästä eroon.

Jees, elämä on vaan laiffii *piis*




IHMISIÄ NE ON KUULE NEKIN .. TURHA JÄNNITTÄÄ .. ITEKKÄÄN EN NUORENA SAANU SANAA SUUSTA ... MUTTA NYKYÄÄN TULEE LÄPÄTETTYÄ IHAN LIIKAAKIN .. KAI SE IKÄ TUO SITTEN SITÄ ITSEVARMUUTTA .. TIEDÄ HÄNTÄ ..

--
Käpy vailla vertaa

-xx-

Posts: 5,001

#1287 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
joo bileet pystyyn, meille vaan kaikki naiset ja miehet *vink*

Ja tulkaa miehet rohkeasti juttelemaan ... minuakin selvinpäin lähestyneitä miehiä on vain muutama *igor* ... alkaa pikkuhiljaa epäilyttämään oma viehätysvoima ... *ding*

--
kiitos ja anteeksi ^^

shaman

Posts: 270

#1288 • • shaman

-x-:
joo bileet pystyyn, meille vaan kaikki naiset ja miehet *vink*

Ja tulkaa miehet rohkeasti juttelemaan ... minuakin selvinpäin lähestyneitä miehiä on vain muutama *igor* ... alkaa pikkuhiljaa epäilyttämään oma viehätysvoima ... *ding*


Kyllä minä välillä juttelemaan tulenkin jos vastaan sattuu sellainen ilmestys ettei voi ohittaa noin vain *vink*

Mutta kerroppas se miks naiset harvemmin ainaki omalle kohdalle sattuu tulee juttelee yms. yleensä aina toisinpäin.. enkä usko sen ulkonäöstä olevan kiinni. *plur*

--
*piis*

Armin

Posts: 411

#1289 • • Armin surffitukka
no eilisessä leffassa sanottiin että rakkaus on yliarvostettua ja biokemiallisesti verrattavissa suklaaseen *mutustaa tuplaa*
ei tää musta kyllä niin kivalle tunnu... maistuu kyl sitäki paremmalta *hih*

ihan paska idea....

[muokattu 15.7.2003 09:38]
Howdy

Posts: 7,955

#1290 • • Howdy Oldie

-x-:
joo bileet pystyyn, meille vaan kaikki naiset ja miehet *vink*

Ja tulkaa miehet rohkeasti juttelemaan ... minuakin selvinpäin lähestyneitä miehiä on vain muutama *igor* ... alkaa pikkuhiljaa epäilyttämään oma viehätysvoima ... *ding*



Äh ei se susta ole kiinni .. miehet vaan ei uskalla *piis*

--
Käpy vailla vertaa

-xx-

Posts: 5,001

#1291 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

-x-:
Ja tulkaa miehet rohkeasti juttelemaan ... minuakin selvinpäin lähestyneitä miehiä on vain muutama *igor* ... alkaa pikkuhiljaa epäilyttämään oma viehätysvoima ... *ding*

---

shaman:
Kyllä minä välillä juttelemaan tulenkin jos vastaan sattuu sellainen ilmestys ettei voi ohittaa noin vain *vink*

Mutta kerroppas se miks naiset harvemmin ainaki omalle kohdalle sattuu tulee juttelee yms. yleensä aina toisinpäin.. enkä usko sen ulkonäöstä olevan kiinni. *plur*



En tietenkään kaikkien naisten puolesta voi puhua, mutta omalta kohdaltani voin kertoa seuraavaa: Jos mies ei mitenkään ilmaise kiinnostustaan niin ei se sitten ole tarpeeksi miehinen minun makuuni *vink*
Muutenkin olen aika kranttu *hih* joten voi tulla vietettyä jonkin aikaa täällä luukussa *igor*

[muokattu 15.7.2003 09:58]

--
kiitos ja anteeksi ^^

hallucinogen

Posts: 8,190

#1292 • • hallucinogen Edain
Kun naiset on tullu jutteleen mulle(tosi harvoin) niin ei niillä kyllä mitään sellasta sanottavaa et ois alkanu kiinnostaa. kerran kaverin kanssa aateltiin hieman humaltua ja ostettiin neljä isoo drinkkii heti pöytää kun jaksettu ravaa tiskillä ja sit yks mimmi näki kun mentiin tarjottimen kanssa niin eka lause ”ooks te rikkai?” paljoon järkevämpää koskaan keltää tullukaan *hmph*

--
pikku-*possu*

Lost-Soul

Posts: 3,107

#1293 • • Lost-Soul los pallos

-x-:
Ja tulkaa miehet rohkeasti juttelemaan ... minuakin selvinpäin lähestyneitä miehiä on vain muutama *igor* ... alkaa pikkuhiljaa epäilyttämään oma viehätysvoima ... *ding*


Jos et itse mee juttelee miehille, ni miks miesten pitäis tulla juttelee sulle.... Vai onko kaikki miehet niin kuvottavii, ettei niille vaan voi mennä juttelemaan*täh*

edit: sanan vaihto

[muokattu 15.7.2003 10:28]

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

-xx-

Posts: 5,001

#1294 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

-x-:
Ja tulkaa miehet rohkeasti juttelemaan ... minuakin selvinpäin lähestyneitä miehiä on vain muutama *igor* ... alkaa pikkuhiljaa epäilyttämään oma viehätysvoima ... *ding*

---
Lost-Soul:
Jos et itse mee juttelee miehille, ni miks miesten pitäis tulla juttelee sulle.... Vai onko kaikki miehet niin kuvottavii, ettei niille vaan voi mennä juttelemaan*täh*



Heh *hih* olen itsekin mennyt juttusille, ei ne nyt kaikki niin kauheita ole *piis*

[muokattu 15.7.2003 10:58]

--
kiitos ja anteeksi ^^

insejn

Posts: 689

#1295 • • insejn

Armin:
no eilisessä leffassa sanottiin että rakkaus on yliarvostettua ja biokemiallisesti verrattavissa suklaaseen *mutustaa tuplaa*
ei tää musta kyllä niin kivalle tunnu... maistuu kyl sitäki paremmalta *hih*

ihan paska idea....

[muokattu 15.7.2003 09:38]



”Biochemically it's like eating _large_ quantities of chocolate.”

eli siis jotta aivojen hormonikeskus saa sen tuntuu samalta ni sitä ei pysty syömään niin paljoa ettei tulis oksu ennen sitä hyvää oloo *nauru*

--
*aplodit*

insejn

Posts: 689

#1296 • • insejn

-x-:

Heh *hih* olen itsekin mennyt juttusille, ei ne nyt kaikki niin kauheita ole *piis*

[muokattu 15.7.2003 10:58]



uskalsithän sä puhuu munki kanssa, eikä ollu kovin vaikeeta *vink**hih**nauru*

--
*aplodit*

Amma

Posts: 2,383

#1297 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

hallucinogen:
Amma, nyt kyllä teit elämäsi virheen, harvat tänne kuittaantuneet pääsevät täältä ikinä pois *igor*


Ei se mitään. Ei taida olla enää mitään menetettävää. Ilmottauduin vasta nyt, mutta mun on kuulunut olla jäsenenä jo oikeestaan.. ööö... öpaut 3,5 vuotta. Että repikää siitä. *ding*

--
*etsiskel*

hallucinogen

Posts: 8,190

#1298 • • hallucinogen Edain
Mua piristää se, että on sentään ihmisiä jotka on joutunut oleen sinkkuna kauemmin *pahis*

--
pikku-*possu*

insejn

Posts: 689

#1299 • • insejn

Amma:

Ei se mitään. Ei taida olla enää mitään menetettävää. Ilmottauduin vasta nyt, mutta mun on kuulunut olla jäsenenä jo oikeestaan.. ööö... öpaut 3,5 vuotta. Että repikää siitä. *ding*



vapaasta tahdosta vai ujoudesta tai jostain muusta?

--
*aplodit*

pr0ton

Posts: 588

#1300 • • pr0ton mörökölli

Amma:
---
hallucinogen:
Amma, nyt kyllä teit elämäsi virheen, harvat tänne kuittaantuneet pääsevät täältä ikinä pois *igor*

---

Ei se mitään. Ei taida olla enää mitään menetettävää. Ilmottauduin vasta nyt, mutta mun on kuulunut olla jäsenenä jo oikeestaan.. ööö... öpaut 3,5 vuotta. Että repikää siitä. *ding*



Mulla tulee elokuussa 2 vuotta täyteen *iloinen*

[muokattu 15.7.2003 13:27]

--
onks kaikki oke? oooookke.