19,912 posts, 996 pages, 8,058,835 views
KooKie, 20.3.2007 21:18:
---
ALIEN, 20.3.2007 21:12:
sääliks käy kaikkia niitä leukavammaisia pikkupimperoita, jotka yrittävät tollaisia tyydyttää. Varmaan paikat aika... eiku! ai niin eihän dataajille heru ikinä!
---
Ei niin, mä runkkaan salaojaputkella.
_RixU_, 21.3.2007 07:52:
Huomaa kyl et ois vähän kevättä rinnassa ku on HIRVEEEEE - ja -pula (jotku mahollisesti havainnukki jo tän...sorry guys ) Muuten melkeen viihynkiii täs luugus :P
Morloc, 20.3.2007 22:22:
Hmmph... Jos ettis itelleen tommosen lievästi ylipainoisen, mitä noi tossa 4D dokkarissa ja syöttäis sitä vaan kotosalla. Se ei pääsisi edes juoksemaan pakoon.
AlexS, 21.3.2007 11:51:
---
Morloc, 20.3.2007 22:22:
Hmmph... Jos ettis itelleen tommosen lievästi ylipainoisen, mitä noi tossa 4D dokkarissa ja syöttäis sitä vaan kotosalla. Se ei pääsisi edes juoksemaan pakoon.
---
Tai kuten Apulannan Toni ilmaisi asian V-lehden haastattelussa kun kysyttiin mitä kumppanisi pitää roolipelaamisestasi (esim. wow): "Ottaisitko sinä kumppaniksesi sosiaalisesti aktiivisen henkilön, joka pyrkii jatkuvasti tutustumaan uusiin ihmisiin, vai kotioloissa viihtyvän pikku myyräsen, joka kuvittelee olevansa velho?"
KooKie, 21.3.2007 12:15:
teksti
AlexS, 21.3.2007 12:43:
Niin...kuitenkin jos yhtään Toni Wirtasta tuntee tai on kuullut/lukenut jampan haastatteluita niin tietää että kyseessä on huumorimies. Vaikka artikuloikin oudon selkeästi ja käyttää "hienoja sanoja".
Eli siis vähintään puolihuumorilla kannattaa ottaa tuokin juttu :) Tonihan viittasi lähinnä itseensä.
Kit^, 21.3.2007 07:37:
plaah, mä en haluu olla täällä..
Tossa on imho kysymys huonosta itsetunnosta ja itseluottamuksen, sekä toiseen luottamisen puutteesta. Jos ei kykene elämään sen kanssa, että toisella on elämää "yhteisen kodin" ulkopuolella tai pelkää, että toinen tutustuu nopeasti itseään mielenkiintoisempiin henkilöihin ja dumppaa sen vuoksi, niin ehkä ne ihmiset eivät ole toistensa arvoisia tai se suhde mitenkään mielekäs?
AlexS, 21.3.2007 12:43:
Niin...kuitenkin jos yhtään Toni Wirtasta tuntee tai on kuullut/lukenut jampan haastatteluita niin tietää että kyseessä on huumorimies. Vaikka artikuloikin oudon selkeästi ja käyttää "hienoja sanoja".
Eli siis vähintään puolihuumorilla kannattaa ottaa tuokin juttu :) Tonihan viittasi lähinnä itseensä.
Ite sain ainakin hyvät naurut kyseisestä haastiksesta.
Epailija, 21.3.2007 13:09:
Sitäkin, mutta toisaalta tuo asenne on osin ihan realistinen. On ylimielestä ja suorastaan virheellistä kuvitella, että itse olisi toiselle se kaikista paras kumppani ja mitä useampaan henkilöön toinen tutustuu, sitä suuremmaksi kasvaa riski paremman kumppanin löytymisestä. Se ei tosin tietenkään tarkoita, että homma olisi sillä selvä. Ihmissuhteet kun kuitenkin harvemmalle ovat kuin autokauppaa (tässä on aavistuksen parempi motti ja päheemmät puskurit, saat vanhan vaihdossa). Ei sitä kuitenkaan tarvitse olla mitenkään erityisen huonolla itsetunnolla varustettu, että pelkää mahdollisesti menettävänsä toisen. Pelottomuus vaatii elämistä hetkessä ja silmien sulkemista varsin epävarmalta tulevaisuudelta tai esim. sitä että toinen ei olekaan kovin tärkeä.
KooKie, 21.3.2007 13:29:
Tohon kursivoituun kohtaan sen verran viitaten, että ehkä se johtuu mun nuoruudestani ja kokemuksen puutteesta, mutta kyllä mä haluan seurustella ihmisen kanssa, joka on mulle paras, ja jolle mä olen paras kumppani - mutta mä olenkin romantikko luonnoltani.
Mun mielestä pieni mustasukkaisuus on suhteessa hyväksi sen takia, ettei tule välinpitämättömyyden tunnetta, mutta mä en tosiaan usko sellaisen suhteen kestävyyteen, jossa kumppani ei pysty luottamaan sun omaan arvostelukykyysi ja sun "rakkauteen", vaan valvoo niitä herkeämättä.
Mä en näe seurustelua tilana, jossa eletään yhteistä elämää ja jossa kokemusten tulee olla samoja ja sosiaalisten suhteiden yhteisiä, vaan tilana, missä joku ihminen on luonnollinen ja hyvä osa sun omaa elämääsi, ja jonka elämässä sä olet samanlainen osa.
Mä olen kuitenkin egoisti ja näen, että ihmisen tulee tehdä elämässään asioita, mitä itse haluaa.
Epailija, 21.3.2007 13:09:
---
Ja sitten viisaita sanoja:
If you love something, turn it loose. If it doesn't come back, kill it!
-Doug Horton
Epailija, 21.3.2007 13:56:
teksti
Unik, 21.3.2007 14:17:
"Kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan, onnellista loppua ei ole."
Tuota kun hetken aikaa miettii niin tajuaa kuinka viisaasti tuo on sanottu ja kuinka oikeassa.
Tuota kun hetken aikaa miettii niin tajuaa kuinka viisaasti tuo on sanottu ja kuinka oikeassa.
Super-Kerttu, 21.3.2007 14:21:
---
---
Mun mielestä on silloin, jos kaksi ihmistä rakastaa ja ne kuolee yhdessä onnellisina yhtä aikaa.. Eikös se oo aika onnellinen loppu!? Mun mielestä ainakin.. Mut mä oonkin naivi!
Unik, 21.3.2007 14:25:
Kaksi ihmistä kuolee yhdessä&yhtäaikaa? Aika epätodennäköistä elleivät kuole yhdessä jossain onnettomuudessa tai jotain. Olisiko se sit muka onnellinen loppu?