SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,786,128 views

Janisa

Posts: 2,226

#12481 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

sare, 21.2.2007 16:52:
---
Janisa, 20.2.2007 22:21:
Valittavana oli kolmea eri hammastahnaa: Cool Mint, Clean Mint ja Kiss me Mint... Arvatkaa minka ostin...? Miten niin epatoivoinen...? *nauru*

---


Aloin miettiin et tästä vois kehitellä jonku onnettoman iskureplan baariin: "arvaas muuten minkä merkkistä hammastahnaa käytän?*vink*"



Se kylla onneksi toimi ilman tuota onnetonta replaakin... *tirsk*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Zapa

Posts: 1,393

#12482 • • Zapa Mr Wrangler

Janisa, 21.2.2007 16:51:
---
Zapa, 21.2.2007 16:44:
---
Janisa,

Taa kylla pelasti mun paivan! *kiittaa ja niiailee* Ja onneksi mua ei tartte seurailla kuuhun saakka -riittaa kun tulee Nykiin... *nauru*

---


Ja tää Nykiin tuleminen sitten pitäisi riittää & uskoa kun neidin profiilissa lukee "vaikeasti kesytettävä" *nauru*

---


Sitapas luetaan tarkkaan mun profiilia... *nauru* Ja vaatii se tanne tuleminen Suomessa asuvilta silti vahan enemman ponnistuksia kuin vierailu vaikka Tampereelle... *vink*



No tossa se teksti näkyy, muuta siihen vaikka "vaikeasti tavoitettava" tai "vaikean matkan päässä oleva & erittäin helposti kesytettävä" *aplodit*
kiu^^

Posts: 43

#12483 • • kiu^^ fööni
Nyt jo hetkisen tämän luukun tapahtumia sivusta seuranneena uskaltaudun mukaan menoon.. *hymy* Saa nähdä jäänkö pidemmäksikin aikaa, sopivien miesehdokkaiden puuttuessa.. Mutta se ei mun menoa latista, vaan täysillä eteenpäin! *tirsk* Tervehdys siis kaikille.. *hihu*
zeuzz

Posts: 526

#12484 • • zeuzz digital punk
kärleken väntar, perkele *igor*
Janisa

Posts: 2,226

#12485 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

kiu^^, 21.2.2007 16:56:
Nyt jo hetkisen tämän luukun tapahtumia sivusta seuranneena uskaltaudun mukaan menoon.. *hymy* Saa nähdä jäänkö pidemmäksikin aikaa, sopivien miesehdokkaiden puuttuessa.. Mutta se ei mun menoa latista, vaan täysillä eteenpäin! *tirsk* Tervehdys siis kaikille.. *hihu*



Tervetuloa vaan sekaan! Taalla saa olla kengat jalassa ja kukaan ei valita... *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Jocular

Posts: 1,359

#12487 • • Jocular Janni

zeuzz, 21.2.2007 16:58:
kärleken väntar, perkele *igor*



Eipäs ku käkerlek, aka koppakuoriainen ;)

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

larzizi

Posts: 1,661

#12488 • • larzizi
Nyt kaipais niin paljon vähän läheisyyttä ja lämpöä *justjoo* Mutta huomenna sitten.. Ei vaan millään jaksaisi odottaa *igor*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

lunake

Posts: 800

#12489 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Nyt vois kaivata hoitajaa tälle kipeelle tytsylle... *igor*

--
Hedelmällisyys on påp!

Miinapiina

Posts: 3,494

#12490 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

lunake, 21.2.2007 20:42:
Nyt vois kaivata hoitajaa tälle kipeelle tytsylle... *igor*



mulle kans... (vaiks en enää niin pipi ookkaa) *nauru*

--
pinkki on pop!!!

Lyylikki

Posts: 2,975

#12491 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mitäs tänne?
Uhuu

Posts: 844

#12492 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
joo.. eipä tarvii onneks enää hoitsua kipeilyille kaivata, kun ei asu sinkkuluukun puolella.. nyt on joka särkyyn hoitaja omasta takaa.. ja pätevä sellainen.. =)

-hoitohuuhkajauhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

HayD

Posts: 179

#12493 • • HayD pikku-h
talvi, pimeetä ja yksinäistä...:( kaipais kyl jotain...
remotion

Posts: 5,283

#12495 • • remotion nostatus guru
jaa-a, nyt on kyllä niin tipalla että tuliko noutaja jo... jotenkin puuttuu vaan iteltä pari perhosta vatsasta jotka pitäs olla tässävaiheessa... hemmetti tämä on vaikeeta taas... *justjoo*
Dementation

Posts: 2,892

#12496 • • Dementation wednesday?

kiu^^, 21.2.2007 16:56:
Nyt jo hetkisen tämän luukun tapahtumia sivusta seuranneena uskaltaudun mukaan menoon.. *hymy* Saa nähdä jäänkö pidemmäksikin aikaa, sopivien miesehdokkaiden puuttuessa.. Mutta se ei mun menoa latista, vaan täysillä eteenpäin! *tirsk* Tervehdys siis kaikille.. *hihu*



Todistettavasti täällä voi helposti viettää pari kolme vuotta ilman mitään ongelmaakaan. Eli olet ihan hyvässä paikassa.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

wallu

Posts: 125

#12497 • • wallu
Jopas tänne on kertyny sivuja*whaat* Hetkeen tullu taas ihmeteltyä menoa, vaikka jäsenenä ollutkin kokoajan :P
Avatar
#12498 • • infiana Guest
Tapasin ihanan miehen ja nyt seukkaillaan. Voi vitsit. Se sano että se on DJ ja soittaa nimellä Tomo. Mä oon aina ollut niin heikkona tiskijukkiin. Mä vaan tiedän että tää on nyt tässä. Tällä kertaa se kestää. *plur* *sydän**pihkassa*

Seksikin on muuten aika mahtavaa.
tomo

Posts: 286

#12499 • • Edited tomo ¤ motaOy ¤

infiana, 22.2.2007 03:15:
Tapasin ihanan miehen ja nyt seukkaillaan. Voi vitsit. Se sano että se on DJ ja soittaa nimellä Tomo. Mä oon aina ollut niin heikkona tiskijukkiin. Mä vaan tiedän että tää on nyt tässä. Tällä kertaa se kestää. *plur* *sydän**pihkassa*

Seksikin on muuten aika mahtavaa.



Kiitos samoin rakas kulta. *sydän**pus**plur**hali**pihkassa**sydän*

edit:typot...

ja muru sä oot upea:) *pus*
plink

Posts: 1,405

#12500 • • plink team paska

Janisa, 20.2.2007 22:21:
Valittavana oli kolmea eri hammastahnaa: Cool Mint, Clean Mint ja Kiss me Mint... Arvatkaa minka ostin...? Miten niin epatoivoinen...? *nauru*



aina kun tollasia kattelee, ni sit kaupan koko muu asiakaskunta tulee viereen et "ha ha! äijä luulee saavansa pillua!", ja sit masentuu niin paljon et jättää hammastahnat ostamatta ja pesee kaljalla. :/

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.