WiljamiDzay, 17.2.2007 10:48:
Mä näin unta et väiteltiin jonkuu tyypin kanssa E-Savossa käytetyn miä- sanan suhteesta P-Savon minään ja P-Karjalan mie:hen..
Oletko sie varma, että se oli unta Vai oletko siä ollut vaan niin hjuumalassa, että et varsinaisesti muista sitä juttua?
KooKie, 17.2.2007 11:16:
Abiristeily my ass, sinkkuristeilyksi mä sitä olisin luonnehtinut. Tai vähintäänkin "sinkkuunnu" -risteilyksi. Enkä valita. :D
KooKie, 17.2.2007 11:16:
Abiristeily my ass, sinkkuristeilyksi mä sitä olisin luonnehtinut. Tai vähintäänkin "sinkkuunnu" -risteilyksi. Enkä valita. :D
meil (tai ainaki mulla) oli kyl vähän eri meno*nauru* vaikka tehtiin lupauksii kyl siitä että pidetään hauskaa kaveriporukalla vaan...
ainaki viel tällähetkellä ilmottaudun tälle luukulle, mut mut saa nähä:D
meil (tai ainaki mulla) oli kyl vähän eri meno*nauru* vaikka tehtiin lupauksii kyl siitä että pidetään hauskaa kaveriporukalla vaan...
No siis "'sinkkuunnu' -risteilyksi" ajatellen sitä, että olisi seurustellut jonkun paran kanssa, joka ei tuolla ollut. Sinkkuristeilyä nimenomaan siksi, että tuo pariutuminen (yhden tai useamman kanssa ;) oli kovassa huudossa. Mä itse pidin nimenomaan hauskaa ystävieni kanssa. Luonteestahan se kiinni on - kaikki lähtee sinne pitämään hauskaa, ihmisillä on vain eri käsitykset hauskanpidosta.
---
No siis "'sinkkuunnu' -risteilyksi" ajatellen sitä, että olisi seurustellut jonkun paran kanssa, joka ei tuolla ollut. Sinkkuristeilyä nimenomaan siksi, että tuo pariutuminen (yhden tai useamman kanssa ;) oli kovassa huudossa. Mä itse pidin nimenomaan hauskaa ystävieni kanssa. Luonteestahan se kiinni on - kaikki lähtee sinne pitämään hauskaa, ihmisillä on vain eri käsitykset hauskanpidosta.
joo, luinki ton vähän huonosti. Oma käsitys kanssa kyl oli ennen risteilyy vahvasti just toi et mielummin ollaan vaan hyvällä kaveriporukalla koko ilta, varsinki kun bestiski "joutu" sinkkuuntuun risteilyn ajaks, mut taas joutu huomaan et näil jutuilla on tapana mennä omalla painollaan (ainaki kun on musta kyse:P).