SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,840,598 views

onni3mk

Posts: 3,973

#12221 • • onni3mk Onni on.

SamHard, 7.2.2007 20:37:
Joo joo kiertelet vaan*nauru*



Ehä *nauru* Mä myöntäisin kyl, jos tarttisin pelkkää seksiä

--
Onni on.

Syce

Posts: 1,649

#12223 • • Syce
Näin on siirrytty tähän topiciin.... Sinkut*nalle*
KooKie

Posts: 4,338

#12224 • • KooKie aka. Petress Pan
*sydän* The Sounds - Rock 'n' Roll *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Teboil

Posts: 53

#12228 • • Teboil
Nyt ko oon liittyny tämän luukun jäseneks, nii mahtaakohan täältä enää olla mitään mahiksia päästä pois???*uuh*
Avatar
#12229 • • Edited ALIEN Guest

Teboil, 7.2.2007 23:54:
Nyt ko oon liittyny tämän luukun jäseneks, nii mahtaakohan täältä enää olla mitään mahiksia päästä pois???*uuh*



no totta helvetissä on! mut siihen asti kunnes se aika tulee niin otat kaiken ilon irti täällä ollessas. Älä tuhlaa aikaa murehtemiseen ja voivotteluun, koska et halua(?) olla yksin. Elämästä on hyvä osata nauttia myös ilman suurempia sitoutumisia sanooa älien! =)

edit: vittu näitä typoja :D
Flügel

Posts: 212

#12232 • • Flügel Leicht begeistert

Teboil, 7.2.2007 23:54:
Nyt ko oon liittyny tämän luukun jäseneks, nii mahtaakohan täältä enää olla mitään mahiksia päästä pois???*uuh*



Aika pessimistinen asenne, eikö? Siis ettäkö kaikki täkäläiset olisivat täällä "onnellisina elämänsä loppuun asti". Yeah right, aika miellyttävä mielikuva. Eiköhän tämä ole vain "siirtymävaihe" toisenlaiseen elämäntyyliin.

Toivossa on hyvä elää. *justjoo*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

KooKie

Posts: 4,338

#12233 • • Edited KooKie aka. Petress Pan

Flügel, 8.2.2007 01:49:
Eiköhän tämä ole vain "siirtymävaihe" toisenlaiseen elämäntyyliin.



Sori vain, mutta hyi hitto, mikä mielikuva. Ihan kuin parisuhde olisi jonkunlainen teh ultimate satisfaction of life. Tietenkin mielipiteistähän tässä on vain kysymys, mutta esittääkseni omani... HYI HELVETTI, MITÄ PASKAA.

Edit. Siis niin, tietenkin joillekin ihmisille sinkkuilu varmasti onkin vain "jonkin paremman odotusta", mutta kävi iiskottamaan tuollainen yleistävän hajuinen postaus.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Epailija

Posts: 5,636

#12234 • • Epailija Physicist, 2nd class.

KooKie, 8.2.2007 02:21:
HYI HELVETTI, MITÄ PASKAA.



KATKERA NAISIHMINEN BONGATTU! ET VAIN OLE VIELÄ TAVANNUT SITÄ OIKEAA!

;P

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#12236 • • Epailija Physicist, 2nd class.

ALIEN, 8.2.2007 09:24:
(valovuosien päässä katkeruudesta =)



(Näin olen lukenut ja uskon kyllä, mutta älä kerro sitä tolle. =) )

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Flügel

Posts: 212

#12237 • • Flügel Leicht begeistert


Ihan kuin parisuhde olisi jonkunlainen teh ultimate satisfaction of life.



Hah, no todellakin! Ihmisen seitsemän taivas ja sinkun nirvana, parisuhteessa ylemmäksi ei ihmissuhdehierarkiassa voi enää päästä. Elämäni kohokohta, ja kun sellaisen joskus saavutan, alkaa alamäki...*pepsodent*

Mutta siis ihan rehellisesti ei tässä kovin miellyttävä sekään ajatus ole, että sinkkuna saisi elää sinne elämän ehtoopuolelle asti -varsinkaan, kun ei harrasta itse mitään epäsäännöllisiä pedinlämmittäjiä tahi unikavereita, joista täällä jossain vaiheessa keskusteltiin. Näillä pakkasilla sitä hetkittäin vain toivoisi elämälle myöskin jotain muuta...

Totuus sitten ehkä on toista maata, ken tietää.

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

hallucinogen

Posts: 8,190

#12238 • • hallucinogen Edain

ALIEN, 8.2.2007 00:02:
no totta helvetissä on! mut siihen asti kunnes se aika tulee niin otat kaiken ilon irti täällä ollessas. Älä tuhlaa aikaa murehtemiseen ja voivotteluun, koska et halua(?) olla yksin. Elämästä on hyvä osata nauttia myös ilman suurempia sitoutumisia sanooa älien! =)


Joo ei kyllä kannata säntäillä suhteeseen suhteilun takia, siitä ei saa kun helvetin isoja harmeja :P. Tosin simmut ja korvat auki, sekä käpälät kosteina niin kyllä sitä joskus jotain hyvää lihaa saa :D.

--
pikku-*possu*

KooKie

Posts: 4,338

#12239 • • KooKie aka. Petress Pan

Epailija, 8.2.2007 09:20:

KATKERA NAISIHMINEN BONGATTU!



Oh shiet, oon niin nähty. (Stanan känniavautumiset paljastaa mun oikean luonteen) :<

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

hallucinogen

Posts: 8,190

#12240 • • hallucinogen Edain

KooKie, 8.2.2007 11:06:
Oh shiet, oon niin nähty. (Stanan känniavautumiset paljastaa mun oikean luonteen) :<


wr2.jpg

Sun pitäs asentaa alkolukko koneeseen :).

--
pikku-*possu*